loading...
تجارت
arminmoghim بازدید : 28 سه شنبه 24 فروردین 1400 نظرات (0)

چند داستان کودکانه معروف که از ایام قدیم تا به امروز برای کودکان توسط بزرگتر ها روایت می شوند عبارت اند از:

داستان های کودکانه کلیله و دمنه، قصه های خوب برای بچه های خوب، هزار و یک شب، شازده کوچولو، مربای شیرین، قصه های مجید، ماهی سیاه کوچولو، قصه ما مثل شد.

روایت این داستان های کودکانه برای بچه ها آن ها را با فرهنگ و آداب و رسوم اقوام آشنا کرده و بسیاری از مفاهیم را از همان کودکی به آن ها می آموزد. کودکان پیام ها و نکات آموزنده را از داستان کودکانه راحت تر و سریع تر می پذیرند، با شخصیت های داستان ارتباط برقرار می کنند و با قهرمان سازی و الگو برداری از آن ها زندگی خود را شکل می دهند؛ لذا خواندن داستان های آموزنده در شکل گیری شخصیت کودک و زندگی او موثر است.

اختلال بیخوابی کودکان در اثر عوامل مختلفی در آن ها پدید می آید؛ گاها می بینیم که کودکان با وجود خواب آلوده بودن نمی توانند به خواب بروند و ناآرامی می کنند. درمان بیخوابی کودکان به علتی که از آن به وجود آمده است بستگی دارد؛ به عنوان مثال بیخوابی کودکان اگر ناشی از آسم یا مشکلات تنفسی باشد، کودک در خواب سرفه می کند یا نفس هایش صدای غیر معمول دارد. در اکثر مواقع داشتن برنامه منظم برای خواب کودکان و رعایت آن در روزمره کودک، رفته رفته مشکلات بیخوابی کودکان را بهبود می بخشد.

یکی دیگر از اختلالات شایع در کودکان، به خصوص در سنین 3 تا 5 سالگی، شب ادراری کودکان است. اگر شب ادراری کودکان کنترل نشود و والدین به فکر درمان آن نباشند، این اختلال می تواند برنامه خواب کودکان را بهم بریزد و منجر به بدخوابی در کودکان شود. شب ادراری کودکان می تواند بر اثر ترس و استرس در کودکان پدیدار شود و و این ترس و اضطراب در کودک  با شب ادراری شدیدتر می شود، لذا درمان استرس های درونی کودک باید در همان کودکی توسط والدین جدی گرفته شود. 



arminmoghim بازدید : 24 سه شنبه 24 فروردین 1400 نظرات (0)

بدغذایی کودکان یکی از معضلاتی است بسیاری از والدین و کودکان را درگیر خود کرده است. بدغذایی در برخی کودکان به صورت بی اشتهایی و در برخی از آن ها به صورت علاقه یا تنفر از غذایی خاص است؛ مثلا برخی از کودکان فقط دوست دارند خوراکی های شیرین بخورند یا خوردن غذاهای برنجی و خورشت ها را دوست ندارند. غذا برای رشد و نمو کودک بسیار اهمیت دارد و این که کودک در سنین رشد خود انواع غذاهای مغذی و مفید برای رشد را استفاده کند نیز بسیار مهم است. کودکان بدغذا سرعت رشد پایین تری نسبت به سایر کودکان دارند و انرژی آن ها برای انجام بازی و فعالیت های روزانه بسیار کمتر است. 

علت اکثر بدغذایی کودکان را می توان در شیوه های فرزندپروری والدین یافت. روش های غلطی که مادر و پدر ها برای غذا دادن به کودک از آن استفاده می کنند، عمده ترین دلیل مشاهده بدغذایی در کودکان به شمار می آید؛ عدم رعایت برنامه دقیق برای غذا خوردن کودک، یا فقدان برنامه غذایی مناسب و مفید برای کودک و پافشاری و اجبار در خوراندن غذا به کودک از دیگر عواملی است که بدغذایی کودکان را تشدید می کند.

یکی از پیامد هایی که بدغذایی کودکان برای آن ها دارد، استفراغ کودکان است؛ اختلال شایعی که ممکن است مشکلات گوارشی متعددی را در بدن کودک ایجاد کند. برای آن که بفهمید عارضه ی استفراغ کودکان تا چه حد جدی است و چگونه باید درمان شود، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. در صورتی که مشکل استفراغ کودک شما جدی نیست و کودک بر اثر یک ویروس یا غذای فاسد به آن دچار شده است؛ باز هم برای درمان آن بهتر است به پزشک مراجعه کنید، چرا که استفراغ منجر به کم شدن آب بدن کودک شده و برای تامین مایعات از دست رفته، باید تحت درمان قرار بگیرد. در این موارد مصرف محلول الکترولیت نیز با تجویز و تایید پزشک معالج، برای درمان کودک موثر است. این محلول باید زمانی مورد استفاده قرار بگیرد که معده کودک توانایی نگه داشتن مایعات را در خود دارد، و در حین مدت استفراغ کودکان در درمان آن ها موثر نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اختلالات مختلف کودکی و روش های درمانی آن ها، می توانید به وبسایت وولک مراجعه کنید. 





 



arminmoghim بازدید : 28 سه شنبه 24 فروردین 1400 نظرات (0)

غذای کودک نقش اساسی و پررنگی در سلامتی او دارد. از تولد تا پایان دوران کودکی، دوران طلایی رشد کودک به شمار می آید و تمامی اتفاقات مثبت و منفی غذایی در این دوران، در رشد و سلامت کودکان تا بزرگسالی موثر است. سالم بودن غذای کودک و رعایت برنامه غذایی مناسب برای او، کودک را از ابتلا به سوء تغذیه مصون نگه می دارد.

زمانی که کودک ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن خود را از غذاهایی که مصرف می کند، دریافت نکند؛ دچار سوء تغذیه می شود. معمولا مراکز بهداشت و مراقبت کودک، از شش ماهگی به بعد یک برنامه غذایی مناسب که لیستی از بهترین غذاهای متناسب با کودکان را در اختیار خانواده ها قرار می دهند؛ اجرای این برنامه در بهبود مسیر رشدی کودک تاثیر بسیار زیادی دارد. غذاهایی که حاوی موادی مانند شیر، ماهی، تخم مرغ، سیب زمینی، لعاب برنج، اسفناج، بلغور جو دو سر هستند و سرلاک، فرنی و حریره بادام از جمله برخی از غذاهای مفید و موثر در رشد کودک هستند.

در صورتی که کودک غذا های مناسب مصرف کند و رشد استخوان های او در زمان مناسب خودش اتفاق بیفتد، روند فعالیت های بدنی کودک مانند حرکت دست و پاها و راه افتادن کودک سریع تر اتفاق می افتد. زود یا دیر راه افتادن کودک، هر کدام علت های مخصوص خود را دارد. عوامل ژنتیکی در هر دو مورد موثر است، پس از ژنتیک مصرف غذاهای مناسب و جذب کلسیم توسط بدن کودک، در شکل گیری مفاصل و استخوان ها و زمان راه افتادن کودک تاثیر گذار است. 

غذاهایی که کودک مصرف می کند و انرژی که او از این غذاها دریافت می کند، در بروز بیش فعالی کودکان نیز تاثیرگذار است. به عنوان مثال مصرف مواد غذایی کافئین دار بیش فعالی کودکان را تشدید می کند و معمولا پزشکان توصیه می کنند که کودکان از مصرف بیش از حد کاکائو و مواد کافئین دار پرهیز کنند. 

بیش فعالی کودکان در اثر کمبود آدرنالین در مغز آن ها به وجود می آید و تامین این ماده در مغز کودکان، بیش فعالی آن ها را تا حدودی کنترل و در برخی موارد درمان می کند. 

arminmoghim بازدید : 21 دوشنبه 23 فروردین 1400 نظرات (0)

کاربرد جی پی اس خودرو 

  • تشخیص و نمایش دقیق موقعیت مکانی خودرو
  • ارسال هشدار به صاحب خودرو در صورت وارد شدن ضربه به خودرو
  • ارسال هشدار برای صاحب خودرو در صورت روشن شدن غیرمجاز وسیله‌ ی نقلیه و حتی حرکت کردن آن
  • ارسال هشدار در صورت حرکت با سرعت غیرمجاز
  • ارسال هشدار در صورت جدا شدن دستگاه جی پی اس خودرو
  • ارسال هشدار در صورت کم شدن باطری اضطراری داخل جی پی اس خودرو
  • خاموش کردن وسیله ‌ی نقلیه از راه دور در هنگام سرقت خودرو از طریق پیامک و همچنین اپلیکیشن (عدم امکان روشن کردن مجدد وسیله‌ ی نقلیه مگر با اجازه ‌ی صاحب خودرو)

قیمت دزدگیر اماکن و آژیر اعلام سرقت

قیمت دزدگیر اماکن معمولاً متغیر است و نمی‌توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت؛ چراکه میزان قیمت نهایی دزدگیر به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • مارک و برند دزدگیر
  •  مدل دزدگیر
  • میزان قابلیت‌های دزدگیر
  • نوع لوازم جانبی دزدگیر
  • میزان گارانتی دزدگیر و

همانطور که می دانید دوربین مداربسته وسیله‌ای است که توسط آن می توانید نسبت به ضبط تصاویر در جهت اهداف نظارتی و شخصی اقدام نمایید. تاریخچه استفاده از اولین دوربین مدار بسته به سال 1942 باز می‌گردد که ارتش آلمان برای نظارت بر روند پرتاب موشک های خود از دوربین مداربسته استفاده کرد. اولین دوربین های تجاری با نام Vericon در سال 1949 در آمریکا به بازار عرضه شدند و نکته قابل توجه این عرضه تجاری، عدم نیاز به هر گونه مجوز دولتی برای استفاده از دوربین مداربسته بود. شما برای خرید دوربین مدار بسته ، دزدگیر و جی پی اس تنها با یک تماس با دوربین مارکت می توانید اقدام نمایید .

 

arminmoghim بازدید : 20 دوشنبه 23 فروردین 1400 نظرات (0)

در این مرحله شما بر اساس پروژه خود می‌بایست بهترین و کاربردی‌ترین دوربین مدار بسته را انتخاب نمایید و برای بهترین انتخاب می‌بایست به طور اجمالی آشنایی کلی با انواع دوربین مدار بسته را داشته باشید. یکی از دوربین های کاربردی از لحاظ برند داهوا است و برای خرید دوربین داهوا شما نیاز به راهنمایی دارید .

  • نوع تکنولوژی
  • تفاوت و تشابه در هر دو تکنولوژی
  • تفاوت در نوع کابل کشی
  • قابلیت های هوشمند تصویری
  • دستگاه ضبط

اجزای معمول یک سیستم دزدگیر

یک سیستم دزدگیر مغازه از اجرای متعددی تشکیل شده , پنل مرکزی , چشم دزدگیر, تلفن کننده و . . .. عموما سیستم های دزدگیر و اعلام سرقت از اجزاء زیر تشکیل شده اند.

  • دستگاه مرکزی دزدگیر ( پنل مرکزی اعلام سرقت )
  • دستگاه مرکزی دزدگیر هوشمند ( پنل مرکزی اعلام سرقت هوشمند )
  • تلفن کننده خط ثابت دزدگیر (Dialler)
  • بلندگوی دزدگیر
  • باتری اضطراری دزدگیر
  • بلندگوی داخلی دزدگیر
  • بلندگوی خارجی دزدگیر
  • چشم دزدگیر
  • مگنت دزدگیر
  • شوک سنسور
  • کیپد دزدگیر
  • ریموت دزدگیر

تعریف نیازها برای ایجاد امنیت توسط دوربین مدار بسته

اولین و مهمترین گام برای خرید دوربین مدار بسته ایجاد نیازها و تعریف آنها و همچنین انتظارات از آن برای برقراری امنیت می‌باشد. اگر شما برای منزل مسکونی خود یا برای شرکت خود نیاز به دوربین مداربسته داشته باشید انتخاب شما در نوع دوربین متفاوت خواهد بود. بر فرض مثال برای منزل مسکونی خود در مکانهایی نظیر ورودی پارکینگ و محوطه پارکینگ برای محوطه انبارها و یا حتی راه پله‌ها و پشت بام نیاز به ضبط رفت و آمدها را داشته باشید که برای تامین این نیازها یک سیستم نظارتی دوربین مدار بسته ۲ مگاپیکسل با یک ماه ضبط کافی باشد. اما نیاز به دوربین مداربسته در مکانهایی نظیر ادارات و شرکت‌ها کاملاً متفاوت است چون علاوه بر ضبط رخدادها و رویدادها نیاز است جزئیات با دقت و کیفیت بالاتری ثبت گردد. در محیط کار اسناد و مدارک اهمیت بسزایی دارد و با راه‌اندازی یک سیستم نظارتی این انتظار می‌رود دوربین مداربسته بتواند جزئیات بیشتری را از محیط ثبت و ضبط نماید بر فرض مثال در نظر بگیرید یک پوشه حاوی مدارک مهم مفقود شده است و شما نیاز دارید از زمان و چگونگی این اتفاق آگاه شوید و چه بسا این پوشه به صورت اتفاقی در جایی افتاده باشد. قطعاً برای انجام چنین کاری نیاز به یک دوربین مداربسته با کیفیت بالا، شفافیت و وضوح تصویر مناسب را خواهید داشت. برای آشنایی با قیمت دوربین مداربسته موجود در بازار به دوربین مارکت مراجعه کنید .

 

arminmoghim بازدید : 23 دوشنبه 23 فروردین 1400 نظرات (0)

داستان کودکانه باید با ادبیات مورد فهم و درک کودک تناسب داشته باشد تا بتواند پیام خود را به طور مستقیم و کامل به کودک برساند. بهتر است ادبیات کودک در داستان های کودکانه، عامیانه باشد؛ چرا که کودکان در این گروه سنی با کلمات زیادی آشنا نیستند و از طریق صحبت کردن و شنیدن داستان های کودکانه صوتی، رفته رفته با کلمات بیشتری آشنا شده و مفاهیم آن ها را درک می کنند. هرچه داستان های بیشتری برای کودکان در این دوران روایت شود، درک مطلب کودک و مهارت های زبانی و نوشتاری آن ها بیشتر تقویت می شود. لذا خواندن یا شنیدن داستان کودکانه در درمان مشکلاتی تکلمی مانند دیر حرف زدن کودک تاثیر به سزایی دارد. یکی دیگر از روش های مقابله با دیر حرف زدن کودک در جلسات گفتار درمانی که توسط پزشکان ارائه می شود، صحبت کردن با کودکان است. 

والدین باید سعی کنن تا یک سالگی کودک با او صحبت کنند و کلمات را به صورت واضح و شمرده شده برای او تلفظ کنند؛ به این ترتیب کودک با دیدن حرکات لب و دهان والدین، شروع به تکان دادن لب های خود کرده و سعی می کند این حرکات را تکرار کند. این تمرین باعث می شود تا کودک آرام آرام شروع به حرف زدن کند.

راه افتادن کودکان به صورت عادی باید از 9 تا 18 ماهگی اتفاق بیفتد؛ برخی کودکان زودتر از این بازه و برخی از آن ها بعد از 18 ماهگی راه می افتند. راه افتادن کودکان تا حد بسیار زیادی به تغذیه آن ها در این دوران وابسته است. تغذیه مناسب و جذب کلسیم کافی در دوران شیرخوارگی و پس از آن در کودکان، باعث می شود تا ماهیچه ها، عضلات و استخوان های کودک رشد خوب و کافی را داشته باشد و در نتیجه کودک در زمان استاندارد خود راه بیفتد. در صورتی که کودک دیر راه بیفتد یا بعد از 18 ماهگی هنوز نتواند به صورت کامل روی پاهای خود بایستد، باید به پزشک مراجعه شود زیرا ممکن است کودک دچار بیماری های مفصلی یا راشیتیسم باشد.



arminmoghim بازدید : 21 دوشنبه 23 فروردین 1400 نظرات (0)

چندین دهه است که کامپیوتر ها وارد زندگی انسان ها شده اند و هرروزه نقش پر رنگی تری در زندگی حتی روزمره ما پیدا می کنند. زندگی امروزی بدون گوشی های همراه، کامپیوتر ها و لپ تاپ تقریبا امری غیر ممکن است زیرا بسیاری از فعالیت های روزمره در زمینه سرگرمی، تحصیلی و حتی شغلی به کمک این ابزارات الکترونیکی انجام می شوند.

به دلیل نقش پر رنگ کامپیوتر ها در زمینه های متفاوت زندگی امروزی، تعمیرات کامپیوتر یکی از خدمات بسیار پر اهمیت است و باید به صورت تخصصی به کاربران این دستگاه ها ارائه شود. تعمیرات کامپیوتر نیازمند تجربه و توانایی کافی است، تعمیرکاری که در این زمینه فعالیت می کند باید توانایی و تجربه کافی را نیز داشته باشد تا خسارت بیشتری به دستگاه وارد نکند.

شیائومی یکی از برند های چینی است که برخلاف ذهنیت عمومی از محصولات چینی، این برند گوشی های همراه بسیار با کیفیتی تولید و به بازار معرفی می کند. قیمت محصولات این شرکت سازنده نیز نسبت به سایر شرکت های سازنده گوشی های همراه هوشمند بسیار مناسب تر است. بنابراین خدمات مربوط به تعمیر گوشی Xiaomi نیز هزینه کم تری نسبت به تعمیر گوشی های همراه هوشمند سایر شرکت های سازنده دارند.

ایسوس یکی از شرکت های سازنده ابزارات الکترونیکی از جمله لپ تاپ است که لپ تاپ های بسیار با کیفیتی برای رفع انواع نیاز تولید می کند. به عنوان مثال یکی از سری های لپ تاپ های ایسوس مخصوص گیمر ها طراحی شده است، این لپ تاپ ها از سی پی یو بسیار قوی ای برخوردار هستند تا بتوانند بازی های با گرافیک بالا و سینگین را به راحتی پردازش کنند. تعمیر لپ تاپ Asus یکی از تخصص ها و مهارت هایی است که تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ باید به آن مسلط باشد.

به طور کلی تعمیر لپ تاپ نسبت به کامپیوتر ها به دقت و حساسیت بیشتری نیاز دارد چرا که تمامی قطعات سخت افزاری که در کیس کامپیوتر ها وجود دارند در لپ تاپ ها نیز هستند اما با این تفاوت که همه این قطعات سخت افزاری در بدنه کوچک تر لپ تاپ با فاصله کم تر و ظرافت بیشتری کنار یکدیگر قرار گرفته اند و در صورتی که مشکل لپ تاپ مربوط به بخش سخت افزاری باشد تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ باید مهارت لازم را داشته باشد تا به باقی قطعات سخت افزاری لپ تاپ آسیب نرساند و به آن خسارت بیشتری وارد نکند.

arminmoghim بازدید : 23 یکشنبه 22 فروردین 1400 نظرات (0)


پیش از خرید دوربین داهوا مشخص کنید که پروژه شما در چه مقیاسی است و چه تعداد دوربینی نیاز دارد. مثلا اگر پروژه کوچک باشد نیاز شما به یک سیستم HD یعنی تحت کواکسیال برطرف می شود. اما در مقیاس های بزرگتر حتما باید به سراغ خرید یک سیستم IP تحت شبکه بروید.

دوربین هایلوک

حتما از یک کارشناس دوربین مداربسته جهت جانمایی دقیق دوربین ها کمک بگیرید و از همه مهمتر مشخص کنید که کیفیت مورد نیاز شما چند مگاپیکسل است.

آیا به دنبال سیستم نظارت تصویری با عملکرد بالا هستید؟ آیا به دنبال سیستم دوربین مدار بسته ارزان قیمت هستید؟ توجه شما را به دوربین هایلوک جلب می کنیم. هایلوک یک برند انشعاب گرفته شده از هایک ویژن است . سری محصولات هایلوک برای عرضه در بازار های دوربین مدار بسته کوچک عرضه شده است. قیمت مناسب ، قابلیت نصب و راه اندازی آسان ، کارایی و قابل اطمینان بودن از ویژگی های این برند به حساب می آید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت قابل اطمینان
  • نصب و راه اندازی آسان
  • عملکرد خوب

 

نکات مهم در خرید دزدگیر اماکن

همان‌طور که گفته شد سیستم های امنیتی اماکن یک تجهیز الکترونیکی می باشند که مهم‌ترین کار آن اعلام مشکوک بودن سرقت می‌باشد. این سیستم ها به دلیل مرتبط بودن با امنیت شما بسیار دارای اهمیت هستند و باید در خرید آن نکاتی را در نظر گرفت. به شکل کلی ان نکات به شرح زیر می باشند.

  • مکان نصب دزدگیر: شما پیش از خرید هر گونه دزدگیر اماکن باید به مکان نصب توجه داشته باشید. مثلا توجه داشته باشید که ایا امکان نصب سیم کشی را دارید؟
  • مدل دزدگیر:حتما قبل از خرید به مدل دزدگیر توجه داشته باشید. برای مکان هایی که به امنیت بیشتری نیاز دارند و به عبارتی بیشتر در معرض سرقت هستند، لازم است سیستم‌های حرفه‌ای مانند سیم‌کارتی و تلفن کننده را انتخاب کنید، تا سریع‌تر از اعلام سرقت مطلع شوید. برای داشتن قیمت دزدگیر منزل ، مغازه و اماکن دیگر به دوربین مارکت مراجعه کنید .

 

arminmoghim بازدید : 30 یکشنبه 22 فروردین 1400 نظرات (0)

موبایل ها و لپ تاپ نقش بسیار مهمی در زندگی امروزی دارند. زندگی بدون گوشی همراه، کامپیوتر ها و لپ تاپ ها تقریبا غیر ممکن شده است بنابراین خدمات مربوط به تعمیر ابزارات الکترونیکی به خصوص گوشی های همراه و لپ تاپ ها و کامپیوتر از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند.

هزینه تعمیر موبایل یا به طور کلی هزینه تعمیرات ابزارات الکترونیکی به میزان آسیب دیدگی دستگاه شما و همچنین نوع آسیب دیدگی آن که سخت افزاری است یا نرم افزاری بستگی دارد. به عنوان مثال اگر موبایل یا لپ تاپ شما دچار آسیب دیدگی و اختلالات مربوط به بخش نرم افزاری شده باشد طبیعتا هزینه تعمیر و رفع مشکلات مربوط به بخش نرم افزاری نسبت به تعمیر و رفع مشکلات مربوط به بخش سخت افزاری کم تر است. تعمیر مشکلات مربوط به بخش سخت افزاری معمولا هزینه بیشتری دارد به خصوص اگر تکنسین و کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات موبایل یا لپ تاپ تشخیص دهد که قطعه سخت افزاری آسیب دیده قابل تعمیر نیست و نیاز به تعویض دارد، هزینه آن قطعه نیز بر هزینه تعمیر لپ تاپ یا گوشی شما افزوده می شود بنابراین خدمات مربوط به تعویض قطعه یا قطعات سخت افزاری بیشترین هزینه را دارند.

برند شیائومی یکی از شرکت های سازنده ابزارات الکترونیکی است که محصولات آن قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر شرکت های سازنده ابزارات الکترونیکی دارد. قطعات سخت افزاری نمونه اصلی و 100% اورجینال این برند نیز از قیمت مناسبی برخودار هستند بنابراین حتی اگر در فرآیند تعمیر گوشی شیائومی نیاز به تعویض قطعه یا قطعات سخت افزاری باشد شما نسبت به تعمیر محصولات سایر شرکت های سازنده هزینه کم تری پرداخت خواهید کرد.

با توجه به بالا رفتن روزافزون قیمت لپ تاپ ها، خدمات تعمیر ابزارات الکترونیکی به خصوص لپ تاپ بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است چرا که خرید مجدد لپ تاپ هزینه بسیار زیادی دارد بنابراین تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیر انواع لپ تاپ همواره در تلاش اند تا هر مشکل و اختلالی در عملکرد لپ تاپ را رفع کنند و توانایی های خود را بالاتر ببرند. تعمیر لپ تاپ در محل یکی از خدمات به صرفه ای است که برای کاربران ارائه شده است. تکنسین و کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات ابزارات الکترونیکی در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و با حضور خود مشتری به تعمیر دستگاه می پردازد و مشکلات مربوط به آن را رفع می کند. این روش به صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار کمک می کند.

arminmoghim بازدید : 25 شنبه 21 فروردین 1400 نظرات (0)

با این که برخی از والدین خواندن داستان کوتاه کودکانه برای بچه ها قبل از خواب بیهوده می پندارند، اما روانشناسان نظری مخالف این باور آن ها داشته و معتقدند داستان ها تاثیرات روانشناختی بسیاری روی کودکان دارند. یکی از تاثیراتی که داستان کوتاه کودکانه روی فرزندان شما دارد، رشد اخلاقی در آن هاست. زمانی که برای کودک خود داستانی تعریف می کنید، کودک با شخصیت هایی که در داستان وجود دارند، همزاد پنداری می کند و تلاش می کند تا خوبی و بدی را از جریان داستان در ذهن خود بفهمد. لذا قدرت تشخیص مفاهیم در ذهن کودکان بالاتر می رود و قوه تخیل او تقویت می شود.

داستان های کوتاه کودکانه متعددی در مهد کودک ها توسط مربیان و نگهداران کودک، برای بچه ها روایت می شود؛ برنامه های داستان خوانی مهد کودک ها بسیار برای رشد و تربیت کودکان مفید هستند و مهارت های ذهنی متعددی را در آن ها تقویت می کنند. 

کودکان در کنار همسالان خود تمرکز بیشتری برای گوش کردن به داستان ها داشته و همراهی و مشارکت بیشتری با جریان قصه می کنند؛ لذا قصه خوانی در مهد کودک نسبت به داستان خواندن برای بچه ها به صورت انفرادی و در خانه تاثیر بیشتری در ذهن کودکان دارد.

داستان خوانی و برنامه های متنوع دیگر در لیست برنامه های مهد کودک کرج اجرا می شوند و کودکان با گذراندن وقت خود در مهد کودک های کرج به راحتی می توانند از این برنامه های مفرح و سرگرم کننده استفاده کنند.

کودکان در مهد کودک کرج با سایر همسالان خود آشنا شده و ارتباط برقرار می کنند و به بازی و سرگرمی می پردازند؛ ارتباط کودکان با یکدیگر در مهد کودک ها، باید زیر نظر مربیان مهد باشد چرا که گاهی مسائلی مانند حسادت کودکان به یکدیگر یا رقابت و لجبازی آن ها باهم، منجر به ایجاد عادات اخلاقی بد مانند پرخاشگری کودکان شده و تاثیرات بدی در آن ها می گذارد. پرخاشگری کودکان اگر در دوران کودکی آن ها کنترل و درمان نشود، ممکن است تا نوجوانی و بزرگسالی همراه کودک باشد و تبدیل به شخصیت او شود. به همین دلیل است که اختلالاتی از این قبلی باید از همان دوران کودکی جدی گرفته شوند.





تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 734
  • بازدید سال : 4,683
  • بازدید کلی : 28,596