loading...
تجارت
arminmoghim بازدید : 42 سه شنبه 13 دی 1401 نظرات (0)

 

                                                             

ارتودنسی دندان درمان و پیشگیری از ناهنجاری فک و دهان

یکی از تخصص های دندانپزشکی به ارتودنسی دندان؛<span lang="FA" b="" nazanin";="" color:="" rgb(91,="" 155,="" 213);"=""> اختصاص دارد که به بررسی و درمان ناهنجاری  و عدم هماهنگی دندان و فک می پردازد. برخی از افراد بنا به دلایلی از دندان های نامرتبی برخوردار هستند و این مسئله برای آنها نه تنها یک دغدغه زیبایی محسوب می شود؛ بلکه این ناهنجاری ها برایشان دردسر ساز است.

قبل از توسعه علم دندانپزشکی و پیشرفت تجهیزات آن، این افراد با بی نظمی دندان های خود کنار می آمدند. آنها با چالش هایی چون ظاهری بد، مشکلات گوارشی، فشار دندان ها بر روی یکدیگر، مسواک زدن و ناراحتی های لثه رو به رو بودند. اما علم و رشته های تخصصی دندانپزشکی، تمامی این چالش ها را حل کرده است. کلینیک دندان پزشکی نیاوران؛ با داشتن امکانات و متخصصین دندانپزشکی خدمات تخصصی طراحی لبخند را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد.

با ارتودنسی دندان، افراد می توانند به جذابیت و زیبایی منحصر به فرد چهره خود دست پیدا کنند. البته این روش فقط برای زیبایی چهره تاثیرگذار نیست؛ بلکه سلامتی آنها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. مخصوصا هنگام غذا خوردن و عمل بلع و جویدن غذا، این شیوه درمانی، خود را به خوبی نشان می دهد. 

<span lang="FA" b="" nazanin";="" color:="" rgb(91,="" 155,="" 213);"="">کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا<span lang="FA" b="" nazanin";="" color:="" rgb(91,="" 155,="" 213);"=""> یکی از بهترین مراکزی است که انواع روش های ارتودنسی را برای مراجعه کنندگان فراهم کرده است و با توجه به وضعیت دندان های آنان، یکی از متدها را به کار می برد. این روش ها عبارت است از:

·        ارتودنسی ثابت

·        ارتودنسی متحرک

هر کدام از انواع ارتودنسی دندان به شیوه های مختلف انجام می شود که در ادامه مقاله به آنها پرداخته خواهد شد.  

 

انواع ارتودنسی دندان

در خصوص ارتودنسی دندان، می توان یک تقسیم بندی بر اساس ابزار و نوع روش ارتودنسی انجام داد. بر طبق آن ارتودنسی به دو روش انجام می شود: ارتودنسی ثابت و متحرک. استفاده از این دو روش بر اساس میزان ناهنجاری و نامرتب بودن دندان ها با یکدیگر فرق می کنند.

انجام ارتودنسی ثابت در کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

ارتودنسی ثابت دندان برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که وضعیت دندان ها بسیار ناموزون و درهم است. با این روش به مدت طولانی تجهیزات ارتودنسی برای منظم کردن دندان ها در دهان قرار می گیرد و از بریس (براکت، سیم) برای این کار استفاده می شود. در ارتودنسی ثابت دو تکنیک آن به صورت نامرئی است، یعنی ابزاری مثل براکت یا سیم دیده نمی شود. ارتودنسی ثابت با بریس یکی از روش های قدیمی است و در کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا به چند روش انجام می شود که عبارت است از:

·        ارتودنسی با استفاده از بریس فلزی: از رایج ترین روش های ارتودنسی است که با سیم و براکت انجام می شود.

·        ارتودنسی با روش سرامیکی (Clear Braces): به جای بریس سیمی، از نوع سرامیکی استفاده می شود که هم رنگ دندان بوده و قابل رویت نیست.  

·        ارتودنسی لینگوال(Lingual Braces): از همان براکت و سیم استفاده می شود؛ اما این تجهیزات در پشت دندان ها نصب می شود. معمولا به آن ارتودنسی پشت دندانی می گویند، زیرا به صورت نامرئی و پنهان پشت دندان ها قرار دارد.

·        ارتودنسی دیمون: در ارتودنسی دندان به روش دیمون برای اتصال سیم و براکت از تجهیزاتی استفاده می شود که قابل باز و بسته شدن هستند. این یکی از روش های جدید است که امکان تمیز کردن دندان ها برای افراد بیشتر شده است.

به طور کلی ارتودنسی ثابت یک روش قدیمی و کارآمد است که مورد توجه اکثر مراجعه کنندگان قرار گرفته، امکان منظم و مرتب کردن دندان ها را بیشتر کرده است. مرتب کردن دندان های فک پایین و بالا با این روش بسیار مثبت ارزیابی شده است.

ارتودنسی متحرک

ارتودنسی متحرک یکی از از انواع روش های ارتودنسی دندان است. همانند نوع ثابت، از این شیوه نیز برای مرتب و منظم کردن دندان های فک بالا و پایین استفاده می شود. ارتودنسی متحرک بین افرادی که دوست ندارند به مدت طولانی تجهیزاتی مثل سیم و براکت در دهانشان باشد، محبوبیت زیادی دارد. برای هر دو فک قالب های متحرک ساخته می شود که جنس آن از یک پلاستیک شفاف است.

در کلینیک دندان پزشکی نیاوران، از این روش برای بیمارانی که از ناهنجاری های کمتری برخوردار هستند، به کار می رود. رسیدگی به بهداشت دندان با این روش راحتتر است و پوسیدگی و خرابی با آن کمتر به وجود می آید. این روش نیز تکنیک ها و ابزار های مختلفی دارد که عبارت است از:

·        ارتودنسی دندان به روش نامرئی (Invisible orthodontics): این روش بسیار مورد توجه بزرگسالان است و به علت دیده نشدن ابزار ارتودنسی به آن نامرئی می گویند. این روش ارتودنسی با کمک الاینرهای شفاف (Clear Aligners) انجام می شود.

·        ارتودنسی متحرک Z  اسپرینگ: از این تکنیک برای جلو کشیدن دندان هایی که در عقب هستند، به کار می رود.

·        ارتودنسی با بریس های هاولی(Hawley): این روش برای عقب کشیدن دندان هایی که در فک بالا خیلی جلو هستند، به کار می رود.

·        <span lang="FA" b="" nazanin";="" color:="" rgb(91,="" 155,="" 213);"="">ارتودنسی دندان<span lang="FA" b="" nazanin";="" color:="" rgb(91,="" 155,="" 213);"=""> با تکنیک ریتینر: این روش در ارتودنسی ثابت هم به کار می رود و هدف آن ثابت نگه داشتن موقعیت دندان ها بعد از اتمام دوره ارتودنسی است.

ابزارهای ارتودنسی ثابت و متحرک در کلینیک دندان پزشکی نیاوران

در انواع روش های ارتودنسی دندان (ثابت، متحرک) از ابزار های مختلفی استفاده می شود که هر کدام در درمان مشکلات دندان نقش مهمی دارد. در اینجا به معرفی وسایل ارتودنسی پرداخته ایم تا با آنها آشنا شوید.

ابزار ارتودنسی ثابت (Fixed appliances): متخصصین کلینیک دندان پزشکی اسلامشهر<span b="" nazanin";="" color:="" rgb(91,="" 155,="" 213);"=""> برای ارتودنسی ثابت از ابزار ذیل استفاده می کنند تا ناهماهنگی دندان های شما را برطرف کنند.

·        بریس (Braces): از ابزار مهم ارتودنسی دندان به روش ثابت است که خود شامل ابزارهایی چون بند (bands)، براکت (brackets) و سیم (wires) است.

·        ابزار نگهدارنده ثابت (Fixed-space maintainers): این ابزار برای کودکانی که دندان های شیری خود را از دست می دهند، به کار می رود. با ثابت ماندن فضای خالی با این ابزار، دندان اصلی در هنگام رشد، کج نمی شود. 

·        نگهدارنده با قابلیت جابجایی (Removable space maintainers): از این وسیله برای ثابت نگه داشتن فضاهایی به کار می رود که امکان جابه جا شدن است.

·        ابزار ثابت ویژه (Special fixed appliances): معمولا آن را برای کنترل کردن فشار زبان به کار می رود؛ اما این وسیله بر اساس نیاز بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

ابزار ارتودنسی متحرک (Removable orthodontic appliances): برای ارتودنسی دندان به روش متحرک نیز از ابزار خاصی استفاده می شود که شامل:  

·        الاینر (Aligners): این وسیله جایگزین بریس است و برای افراد بزرگسال کارایی بیشتری دارد.

·        هدگیر (Headgear): برای هماهنگی رشد دندان های بالایی و پایین به کار می رود.

·        ضربه گیر لب و گونه (Lip and cheek bumpers): برای کنترل کردن فشار وارد شده از لب ها و گونه ها به کار می رود.

·        اکسپندر (Palatal expander): با این وسیله پهنای فک بالایی را گسترش می دهند.

·        نگهدارنده‌ ها (Retainers): این ابزار بعد از اتمام ارتودنسی دندان به کار می روند تا موقعیت دندان ها را ثابت نگه دارند.

<span lang="FA" b="" nazanin";="" color:="" rgb(91,="" 155,="" 213);"="">ارتودنسی دندان<span lang="FA" b="" nazanin";="" color:="" rgb(91,="" 155,="" 213);"=""> یکی از متدهای نوین برای مرتب کردن دندان ها و درمان ناهنجاری های دهان و دندان است. ارتودنسی به دو روش ثابت و متحرک انجام می شود و برای هر کدام از این شیوه ها ابزار مختلف به کار می رود. 

 

arminmoghim بازدید : 45 سه شنبه 24 خرداد 1401 نظرات (0)

پس از یک فصل پرمشغله کاری، هیچ چیزی به اندازه یک سفر آرامش‌بخش و به‌یادماندنی به جزیره زیبای کیش نمی‌چسبد! دریای نیلگون خلیج‌فارس، مراکز خرید مجلل و تفریحات هیجان‌انگیز، چیزی نیست که به‌سادگی بتوان از آن گذشت. اما چطور می‌توانیم یک سفر ساده به جزیره کیش را به یکی از بهترین تجربیات زندگی خود و عزیزانمان تبدیل کنیم؟

حتماً تا به حال چیزهایی درباره اجاره ماشین در کیش، اجاره لیموزین در کیش، یا حتی اجاره قایق در کیش شنیده‌اید! شاید تصور می‌کنید که این نوع تفریحات تنها مخصوص ثروتمندان است، اما خبر خوش اینجاست که شما، بله خود شما هم می‌توانید با این امکانات هیجان‌انگیز، لحظات خوشی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. می‌پرسید چطور؟ با ما همراه باشید.

سفری خاطره‌انگیز با اجاره ماشین در کیش

تصور کنید به‌محض اینکه همراه با عزیزانتان از هواپیما خارج می‌شوید، ماشین لوکس و زیبایی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در انتظارتان باشد. چه چیزی لذت‌بخش‌تر از آن است که با اجاره ماشین در کیش، لحظات شاد و به‌یادماندنی را به همسر و فرزندان خود هدیه کنیم؟

با اجاره ماشین در کیش، علاوه بر اینکه سفر خود را به یکی از زیباترین سفرهای عمرتان تبدیل می‌کنید، خودتان را از هزینه‌های گزاف کرایه تاکسی‌ها نیز رها می‌کنید. با اجاره ماشین در کیش به‌آسانی می‌توانید در خیابان‌های این جزیره زیبا گشت بزنید، به مراکز خرید دسترسی داشته باشید و هر چقدر دوست دارید تفریح کنید.

سایت کیش آنلاین، ارائه‌دهنده انواع خدمات رفاهی و تفریحی در جزیره زیبای کیش با مجوز رسمی از سازمان منطقه آزاد کیش، فرصت استثنائی اجاره ماشین با مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه را برای تمامی مسافران عزیز فراهم کرده است. اگر می‌خواهید ماشین لوکس و زیبایتان را در فرودگاه تحویل بگیرید، تنها کافی است هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و مابقی کار را به کیش آنلاین بسپارید.

با اجاره ماشین در کیش، آن‌هم با تخفیف‌های ویژه و با حداقل قیمت ممکن، می‌توانید لبخند شادی و رضایت را بر لب‌های خانواده و عزیزان خود بنشانید. کیش آنلاین علاوه بر اجاره ماشین در کیش، خدمات بی‌نظیر دیگری همچون اجاره لیموزین در کیش و اجاره قایق در کیش را نیز ارائه می‌دهد که در ادامه به آن‌ها نیز می‌پردازیم.

طعم شیرین سفری لاکچری با اجاره لیموزین در کیش

آیا سالگرد ازدواجتان است و می‌خواهید یکی از زیباترین لحظات را برای همسر دلبندتان رقم بزنید؟ یا فرزندتان رشته مورد علاقه‌اش را در دانشگاه معتبری قبول شده و می‌خواهید دل او را شاد کنید؟ یا شاید هم می‌خواهید بی‌دلیل و بی‌بهانه، تجربه خاطره‌انگیزی را به عزیزانتان هدیه کنید؟ اجاره لیموزین در کیش، یکی از بهترین روش‌هایی است که با آن می‌توانید دل عزیزان خود را شاد کنید.

تصور کنید همراه عزیزانتان از هواپیما خارج می‌شوید، لیموزین شیک و زیبایی را می‌بینید که با تشریفات کامل منتظر شما و خانواده‌تان ایستاده است. درب را برایتان باز می‌کنند، در لیموزین می‌نشینید و از فضای تزئین‌شده داخل ماشین لذت می‌برید. گل، کیک، بادکنک، موسیقی زیبا و آرامش‌بخش و هر چیزی که برای شادی دل عزیزانتان لازم باشد، همه و همه از قبل تدارک دیده شده است. بدون شک اجاره لیموزین در کیش، یکی از خاطرات بی‌نظیری است که تا همیشه در ذهن عزیزانتان حک می‌شود و لبخند رضایت را بر لب‌هایشان می‌نشاند.

اگر می‌خواهید لیموزینی زیبا و شیک با تزئینات داخلی بی‌نظیر در فرودگاه منتظر شما و عزیزانتان باشد، می‌توانید روی کیش آنلاین حساب کنید. با کیش آنلاین می‌توانید اجاره لیموزین در کیش را با تخفیف باورنکردنی انجام دهید و تجربه‌ای خاص و بی‌نظیر را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

کیش آنلاین علاوه بر اجاره لیموزین در کیش، با خدمات کم‌نظیر دیگری نظیر اجاره ماشین در کیش و اجاره قایق در کیش نیز در خدمت شما عزیزان است که در ادامه به آن‌ها نیز خواهیم پرداخت.

لذت هیجان با اجاره ماشین کروک در کیش

لذت گشت‌وگذار با ماشین‌های اسپرت و جوان‌پسند دل هر فرد عاشق سرعتی را می‌رباید. زیبایی خیره‌کننده، کیفیت بالا و قدرت بی‌نظیر این نوع ماشین‌ها، یکی از خاطره‌انگیزترین تجربیات زندگی را برایتان رقم می‌زند.

با اجاره ماشین در کیش می‌توانید شب‌هنگام که ستارگان آسمان به زیبایی هر چه تمام‌تر می‌درخشند، هیجان و لذت رانندگی با سرعت را به خود و عزیزانتان هدیه کنید. رانندگی هیجان‌انگیز همراه با موسیقی‌های اسپرت و جوان‌پسند، لذت سفرتان را دوچندان می‌کند.

اگر تصور می‌کنید رانندگی با ماشین‌های کروک تنها مخصوص ثروتمندان است، خبر خوشی برایتان داریم. با سایت کیش آنلاین می‌توانید انواع ماشین‌های کروک آمریکایی را آن‌هم با حداقل هزینه ممکن رزرو کرده و لذت واقعی رانندگی را به خودتان هدیه کنید. برای اجاره ماشین در کیش تنها کافی است با شماره‌های پشتیبانی سایت تماس بگیرید، هماهنگی‌های لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید و ماشین مورد علاقه‌تان را با بیمه کامل و تضمین کیفیت تحویل بگیرید. چه چیزی بهتر از این؟

با کیش آنلاین می‌توانید علاوه بر اجاره ماشین در کیش، از امکانات خاطره‌انگیزی همچون اجاره لیموزین در کیش و اجاره قایق در کیش نیز برخوردار شوید.

لحظاتی به‌یادماندنی با اجاره ماشین ۷ نفره در کیش

تا به حال در ماشین‌های شاسی‌بلند نشسته‌اید؟ کمتر کسی هست که از طراحی، راحتی و امکانات این ماشین‌ها به وجد نیاید! تصور کنید همراه خانواده‌تان در ماشین شاسی‌بلندی نشسته‌اید. فرزند کوچکتان آن‌قدر احساس راحتی می‌کند که عقب ماشین آسوده خوابیده است و همسرتان با حس قدردانی به شما نگاه می‌کند و از زیبایی‌های سفر لذت می‌برد. یکی از زیباترین حس‌های دنیا، هدیه کردن عشق به اعضای خانواده است.

شاید سفر کیش چند روزی بیشتر نباشد، اما همین چند روز اگر به زیبایی برنامه‌ریزی شود، خاطرات خوش آن تا چندین سال برای شما و عزیزانتان باقی می‌ماند. با کیش آنلاین می‌توانید زیباترین و باکیفیت‌ترین ماشین‌های شاسی‌بلند را کرایه کرده و لذت راحتی در سفر را تجربه کنید. با اجاره ماشین در کیش به‌آسانی می‌توانید تمامی سوغاتی‌های خود را در ماشین جا دهید و سفر آرام و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

اجاره ماشین در کیش در کنار اجاره لیموزین در کیش و اجاره قایق در کیش، یکی از ترکیب‌های قدرتمندی است که سفر بی‌نظیری را برایتان رقم خواهد زد.

سفری آسان و دلپذیر با اجاره ون در کیش

اگر می‌خواهید همراه خانواده پرجمعیتتان به گشت‌وگذار در جزیره زیبای کیش بپردازید و هدیه‌های جورواجوری را برای عزیزانتان تهیه کنید، اجاره ماشین در کیش از نوع ون تویوتا هایس گزینه مناسبی برای شماست. با اجاره ون زیبا و جادار می‌توانید خیال خود را از بابت کرایه تاکسی آسوده کنید و همراه عزیزانتان به هر کجا که دوست دارید، سفر کنید.

با اجاره ماشین در کیش می‌توانید از هوای خنک و دلپذیر فضای ون لذت ببرید، به مراکز خرید متنوع و جاهای دیدنی جزیره زیبای کیش سر بزنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. اجاره ماشین در کیش آن‌هم از نوع ون هایس، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌هایی است که با آن می‌توانید از روزهای کوتاه سفرتان بیشترین بهره را ببرید.

با اجاره ماشین در کیش، دیگر لازم نیست برای همراهی تمامی عزیزانتان چند تاکسی پشت سر هم کرایه کنید یا نگران کمبود جا و مکان برای سوغاتی‌هایی که خریده‌اید باشید. ون جادار، سالم و زیبا به تمامی نیازهایتان پاسخ می‌دهد و لذت باهم بودن و خندیدن را برای شما و عزیزانتان به ارمغان می‌آورد.

اگر به دنبال شرکت معتبری برای اجاره ماشین در کیش هستید، این بار نیز می‌توانید روی کیش آنلاین حساب کنید. کیش آنلاین علاوه بر خدمات اجاره لیموزین در کیش و اجاره قایق در کیش، ون‌های نو و زیبایی را نیز برای خانواده‌ها مهیا کرده است. با اجاره ون هایس در کیش می‌توانید همراه با دوستان و عزیزانتان تجربه جمعی خاطره‌انگیزی را رقم بزنید.

لذت لحظات جوانی با اجاره موتور در کیش

موتورسواری در فضایی زیبا و پرهیجان، لحظه به لحظه دوران جوانی را برایتان زنده می‌کند و لذت یک سفر پرهیجان و خاطره‌انگیز را به شما می‌چشاند. موتورسواری آن‌هم در فصل‌هایی که آب‌وهوای جزیره کیش خنک و ملایم است، احساس وزش نسیم خنک و تماشای چراغ‌های رنگارنگ مراکز تفریحی مختلف، یکی از لذت‌های به‌یادماندنی سفر به جزیره کیش است.

اگر می‌خواهید برای خود یا عزیزانتان موتور برقی نو و سالمی را اجاره کنید، می‌توانید روی کیش آنلاین حساب کنید. کیش آنلاین علاوه بر ارائه خدمات اجاره لیموزین در کیش و اجاره قایق در کیش، فرصت اجاره موتور را نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. برای اجاره و تحویل موتور در محل اقامتتان، تنها کافی است کارت شناسایی معتبری را همراه خود داشته باشید و باقی کار را به کیش آنلاین بسپارید.

تجربه‌ای شگفت‌انگیز با اجاره قایق در کیش

دریای پهناور و زیبای خلیج‌فارس، مقصد همه مسافرانی است که به امید گذراندن لحظاتی خوش، پا به جزیره کیش می‌گذارند. درخشش نور خورشید بر آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهد و به دل هر رهگذری آرامش می‌بخشد. یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید به خود و عزیزانتان هدیه کنید، اجاره قایق در کیش است. یک عدد قایق شیک، تمیز و تزئین شده، دربست اختصاصی خودتان! جذاب نیست؟

با اجاره قایق در کیش می‌توانید سفری زیبا و جذاب به دل آب‌های خلیج‌فارس داشته باشید. اگر سالگرد ازدواج همسرتان است و می‌خواهید او را خوشحال کنید، اجاره قایق در کیش فرصتی تکرارنشدنی برای شماست. شاید کنجکاو هستید که اجاره قایق در کیش دقیقاً چگونه صورت می‌گیرد؟ آیا منظور قایق‌های پارویی است؟ آیا لازم است قایق‌سواری بلد باشید؟

خوشبختانه با کیش آنلاین اصلاً لازم نیست نگران این مسائل باشید. تمامی قایق‌های کیش آنلاین از نوع قایق‌های اتاقک‌دار هستند که به زیبایی هر چه تمام‌تر تزئین شده‌اند. داخل اتاقک قایق‌ها انواع امکانات رفاهی برای راحتی حال شما عزیزان در نظر گرفته شده است. از مبل و صندلی راحتی گرفته تا تخت خواب دنج و بی‌نظیر! با اجاره قایق در کیش، بهترین پذیرایی را نیز تجربه می‌کنید. انواع غذاهای رنگارنگ و باکیفیت، در انتظار شما هستند تا بهترین لحظات را همراه عزیزانتان تجربه کنید.

اگر دوست دارید در سفرتان به جزیره زیبای کیش، کمی دست به ماجراجویی بزنید و چند ماهی آبدار را نیز صید کنید، می‌توانید روی اجاره قایق در کیش حساب کنید. با اجاره قایق در کیش می‌توانید ماهیگیری را نیز از مربیان حرفه‌ای بیاموزید و میزان مهارت خود را با ماهیگیری واقعی از دل آب‌های خلیج‌فارس آزمایش کنید.

اگر اجاره قایق در کیش را با ثبت‌نام در تور ویژه انجام دهید، می‌توانید بدون نیاز به اجاره لیموزین در کیش از خدمات ترابری با لیموزین شیک و زیبا نیز بهره‌مند شوید. تورهای متنوع اجاره قایق در کیش، فرصتی بی‌نظیر برای شماست تا تجربه بی‌مثل‌ومانندی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. یادتان باشد که تورهای اجاره قایق در کیش با مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه ممکن ارائه می‌شوند و بنابراین اصلاً لازم نیست نگرانی از افزایش بی‌مورد هزینه‌های سفر را به دل خود راه دهید. با کیش آنلاین می‌توانید با خیالی آسوده تنها روی لذت از سفر و همراهی با عزیزان خود تمرکز کنید.

لذت شنیدن موسیقی زنده با رزرو بلیط بهترین کنسرت‌ها در کیش

یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های زندگی، شنیدن موسیقی مورد علاقه‌مان به‌صورت زنده است. حال و هوای جزیره، موسیقی زنده زیبا، حس خوب باهم بودن و لذت مسافرت، چیزی نیست که به‌سادگی از خاطره‌ها پاک شود. اگر قصد دارید لذت‌بخش‌ترین سفر ممکن را تجربه کرده و با نازل‌ترین قیمت در کنسرت خواننده مورد علاقه‌تان در جزیره کیش حضور پیدا کنید، این بار نیز می‌توانید روی کیش آنلاین حساب کنید.

کیش آنلاین علاوه بر امکانات اجاره قایق در کیش و اجاره لیموزین در کیش، فرصت خرید بلیط کنسرت را نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. برای تهیه بلیط کنسرت بهترین خوانندگان ایران تنها کافی است به سایت کیش آنلاین سری بزنید، از بین خوانندگان مورد علاقه‌تان هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید و با شماره‌های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

به کمک سایت کیش آنلاین می‌توانید از برنامه تمامی کنسرت‌های جزیره کیش آگاه شوید و برای لذت‌بخش کردن هر چه بیشتر سفرتان به‌خوبی برنامه‌ریزی کنید. مطمئن باشید لذت، آرامش و شادی موسیقی زنده، همان چیزی است که برای تجدید روحیه و قوای خود و عزیزانتان به آن نیاز دارید.

کلام آخر

سفر به جزیره زیبای کیش، به جسم و روحتان انرژی تازه‌ای می‌بخشد و عشق و صمیمیت را میان شما و عزیزانتان جاری می‌کند. یک سفر کوتاه چندروزه به کیش اگر به‌خوبی برنامه‌ریزی شود، چنان تأثیر عمیقی بر شما و عزیزانتان می‌گذارد که تا سال‌ها از آن به نیکی یاد خواهید کرد. کیش آنلاین در تمامی لحظات شگفت‌انگیز سفرتان همراه شماست. برای اجاره ماشین در کیش، اجاره لیموزین در کیش و اجاره قایق در کیش با نازل‌ترین قیمت، تنها کافی است با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و با خیالی آسوده از باهم بودنتان لذت ببرید. سفری خوش و به‌یادماندنی را برایتان آرزومندیم.

arminmoghim بازدید : 48 سه شنبه 24 خرداد 1401 نظرات (0)

لانولین که به آن چربی پشم نیز گفته می شود یک ماده مومی و زرد رنگ است. این ماده از غدد چربی پشم حیوانات و به خصوص پشم گوسفند تهیه می شود. لانولین فاقد گلیسرید است و در واقع چربی به شمار نمی رود. این ماده در بدن حیوانات به عنوان یک لایه پوششی جهت محافظت در برابر سرما و گرما به ایفای نقش می پردازد. چربی پشم را از طریق فشردن پشم گوسفند در میان یک غلتک تهیه می کنند.

در ادامه به معرفی کاربردهای گوناگون لانولین و همچنین عوارض جانبی این ماده در سایت آواشیمی صبا خواهیم پرداخت.

 

کاربردهای لانولین

عمده استفاده لانولین در صنایع آرایشی و بهداشتی است. از این ماده به طور گسترده جهت تولید محصولات مرتبط با زیبایی پوست استفاده می گردد. لانولین دارای خاصیت مرطوب کنندگی است. در نتیجه می توان از آن جهت محافظت از پوست در برابر عفونت ها و همچنین تحریک پوست استفاده نمود. این ماده همچنین دارای خاصیت نرم کنندگی نیز می باشد. این دو خاصیت در کنار یکدیگر سبب شده اند تا لانولین برای استفاده در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کاملا مناسب و ایده آل باشد.

در واقع می توان گفت اغلب محصولات موضعی مرتبط با بهداشت پوست حاوی لانولین هستند. به عنوان مثال پمادها، روان کننده ها، لوسیون ها و لوازم آرایش صورت همگی در ترکیب سازنده خود از این ماده بهره می برند. از این ماده همچنین به طور گسترده در تولید پمادهای ضد پلاسم نیز استفاده می گردد. به طوری که این پمادها می توانند تا سقف پنجاه درصد جرم کل محصول حاوی لانولین باشند.

لانولین بی آب یا لانولین خشک یا لانولین انهیدروس شبیه موم است و کاربردهای بسیار متنوعی در صنایع مختلف دارد. در عین حال، از نظر ساختاری نیز شبیه لیپیدهایی است که در سلول های پوست ما یافت می شود، به همین دلیل است که اغلب به عنوان یک عنصر در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود.

 

دیگر کاربردها

از دیگر کاربردهای لانولین می توان به استفاده از آن در درمان زخم و عفونت نوک سینه و همچنین تسکین سینه درد در مادران شیرده اشاره نمود. به طور کلی این ماده سبب می شود تا سلول های مرده پوست روی سطح آن رسوب نکنند. این خاصیت در کنار خاصیت جاذب رطوبت بودن آن باعث می شوند تا این ماده موجب نرم تر شدن سطح پوست گردد. علاوه بر اینها این ماده در تولید کرم ها و پمادهای ضد آفتاب نیز کاربرد داشته و می تواند جهت درمان سوختگی های پوست ناشی از تابش نور خورشید نیز مورد استفاده قرار گیرد. این ماده همچنین در درمان سوختگی های ناشی از پرتو درمانی نیز به کار گرفته می شود.

درمان درماتیت در نوزادان نارس، درمان اگزما، پسوریازیس، بثورات (راش) و سایر التهابات پوستی از قبیل خارش، قرمزی و کبودی، درمان خشکی چشم و سایش و خراش قرنیه، درمان سیاهی دور چشم، بهبود ترک پاشنه پا، کاهش تیرگی پوست، استفاده در تولید کرم های اصلاح صورت، استفاده در تولید شامپوها و تاثیر پایدار در کاهش چین و چروک های پوست از دیگر خواص و کاربردهای این ماده می باشند.

 

شما میتوانید برای خرید لانولین به سایت آواشیمی صبا مراجعه کنید.

 

 

عوارض جانبی

لانولین در صورت مصرف موضعی به طور کلی ماده ای سالم و بی خطر محسوب می گردد. اما این ماده هرگز نباید بلعیده شود چرا که برای دستگاه گوارش قابل هضم نیست و منجر به بروز مسمومیت می گردد. به علاوه گزارش هایی نیز مبنی بر بروز واکنش های آلرژیک به این ماده به ثبت رسیده است. در نتیجه می توان گفت احتمال بسیار کمی وجود دارد که مصرف موضعی این ماده برای فرد منجر به بروز حساسیت گردد. توجه داشته باشید که اگر به پشم گوسفند حساسیت دارید مصرف موضعی این ماده نمی تواند خطری برای شما به همراه داشته باشد. چرا که تمامی پشم گوسفند در فرآیند پالایش این ماده از آن جدا می گردد.

علاوه بر این این ماده ممکن است تا درصد بسیار ناچیزی حاوی مواد آفت کش باشد. چرا که از این مواد به طور گسترده در دامداری های صنعتی جهت مقابله با آفت ها استفاده می گردد. هرچند باید گفت در این مورد نیز جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. چرا که غلظت های ناچیز مواد آفت کش نمی توانند خطری برای سلامتی داشته باشند.

همچنین شما میتوانید برای خرید بیزوکس سفید و زرد که یکی دیگر از موارد پرمصرف موم و وکس ها میباشد به سایت آوا شیمی صبا مراجعه کنید.

بیزوکس دسته‌ای از اجزای لیپوفیلیک (چربی دوست) گیاهان، حیوانات یا با منشاء معدنی هستند. قرن‌­ها پیش کشف شده‌اند، و کاربردهای گسترده‌ای در مواد غذایی، آرایشی، دارویی،… دارند.

سخن پایانی

شرکت آواشیمی صبا اکنون بیش از بیست سال است که در زمینه واردات مواد اولیه صنعتی، دارویی و آرایشی و بهداشتی در حال فعالیت است و بالاترین کیفیت و بهترین خدمات را در این حوزه به مشتریان خود عرضه می نماید.

arminmoghim بازدید : 51 جمعه 26 فروردین 1401 نظرات (0)

اجاره ماشین در کیش – کیش آنلاین

هنگامی که برای تفریح و گشت و گذار به کیش سفر می کنیم ، با توجه به اینکه کیش جزو مناطق آزاد است ، می توانیم یک خودروی لوکس مانند مازراتی ، لامبورگینی و ... کرایه کنیم و لذت سواری با خودروهای لوکس را تجربه کنیم. امروز در کیش آنلاین قصد داریم ، توضیحات اجاره ماشین در کیش را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

همواره اجاره هر خودرو شرایط خاصی دارد ، بنابراین چنانچه قصد اجاره کردن خودرو در کیش را دارید باید از شرایط آن آگاه شوید. قبل از هر چیز این نکته را خدمت شما اعلام کنیم که اجاره کردن خودروهای لوکس در مجموعه کیش آنلاین ، با شرایط مناسب و منصفانه ترین قیمت امکانپذیر می باشد. با توجه به اینکه جزیره کیش دارای مکان های تفریحی و زیبای زیادی می باشد ، با اجاره کردن خودرو می توانید لحظات خوش و هیجان انگیزی را در این جزیره تجربه کنید.

اما به هر حال ممکن است شما برای اجاره خودرو گران قیمت در کیش ، کمی نگرانی و دلهره داشته باشید ، همچنین از شرایط آن باخبر نباشید ، اما باید خدمت شما عرض کنم که به دلیل اینکه خیابانهای کیش زیاد شلوغ نیستند و با کمی احتیاط ، معمولا مشکل خاصی پیش نخواهد آمد. همچنین با خواندن این مقاله ،می توانید از شرایط اجاره خودرو در این جزیره با خبر شوید.

از خدمات ارائه شده توسط کیش آنلاین ، اجاره لیموزین در کیش می باشد.

لیموزین یکی از اتومبیل های خاص ، از دسته خودروهای لوکس و جهت انجام تشریفات می باشد ، که طول آنها معمولاً از خودروهای معمولی بیشتر است. خبر خوش برای کسانی که می‌خواهند از این خودروی لوکس و گران قیمت ، در مراسم تشریفاتی خود استفاده کنند ، این که اجاره لیموزین در کیش توسط کیش آنلاین امکان پذیر می باشد. مسافران جزیره کیش می‌توانند این خودروی لوکس و گرانقیمت را ، به راحتی اجاره کنند. اجاره این خودرو بیشتر جهت ترانسفر فرودگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. خودرو های لیموزین معمولا در ۲ نوع لیموزین کرایسلر و لینکن موجود است. ظرفت آنها معمولا ۸ سرنشین می باشد.

نکات مهم در اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش کار سختی نمی باشد و جهت ثبت یک قرارداد اجاره خودرو ، رعایت چند نکته کوچک لازم و ضروری می باشد ، تا هنگام اجاره ماشین در کیش به هیچ مشکلی بر نخورید. در ادامه به معرفی چند نکته در این رابطه می پردازیم.

  • اعتبار سنجی و اعتبار شرکت

هنگامی که شما می‌خواهید یک ماشین را در کیش اجاره کنید ، شرکت های بسیار زیادی در این رابطه وجود دارند ، که خدمات را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می دهند. بنابراین شما لازم نیست وقت زیادی را برای انجام این کار بگذارید ، فقط کافی است که اعتبار شرکت را بسنجید. کیش آنلاین یکی از معتبرترین شرکت های اجاره ماشین در کیش می باشد ، که شما عزیزان بدون هیچ دغدغه‌ای ، می توانید ماشین دلخواه خود را اجاره کنید.

  • نوع ماشین های قابل اجاره

به طور کلی ماشین های اجاره ای در جزیره کیش شامل ماشینهای ون ، شاسی بلند ، لوکس ، کروک ، اسپرت و اقتصادی ارائه می‌شوند‌. و معمولاً کمترین زمانی که میتوانید آنها را اجاره کنید ، ۲۴ ساعت می باشد.

  • هزینه اجاره ماشین در کیش

بدیهی است که هر چقدر ماشین لوکس تر باشد هزینه اجاره آن بالاتر می رود ، همچنین طبیعی است که ، هر چقدر قیمت ماشین اجاره ای بالاتر باشد ، مبلغ ودیعه ماشین هم بالاتر می رود. معمولا گرانترین مبلغ اجاره و ودیعه خودرو در جزیره کیش ، متعلق به ماشین مازاراتی و لامبورگینی است. کیش آنلاین به عنوان یکی از معتبرترین و منصف ترین شرکت های اجاره ماشین در کیش ، خودروهای لوکس را با مناسب ترین تعرفه در خدمت شما عزیزان قرار می دهد. شما با اجاره ماشین از کیش آنلاین ، با خیال آسوده می توانید از خودروهای لوکس این مجموعه استفاده کنید و بابت برگشت ودیعه ، یا چک خود ، هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت.

  • مسئولیت وارد آمدن خسارت به خودرو به عهده چه کسی است؟

به این نکته توجه داشته باشید که ، هزینه خسارت احتمالی وارد آمده به خودرو ، به عهده فرد اجاره کننده می باشد. یعنی اگر در مدتی که خودرو در اختیار فرد اجاره کننده می باشد ، خسارتی به آن وارد شود ، آن شخص می‌بایست هزینه خسارت را پرداخت نماید. ناگفته نماند که خسارات ناشی از فرسودگی ماشین ، به عهده اجاره کننده نمی باشد.

قبل از واریز وجه برای اجاره ماشین در کیش ، با شرکت تماس گرفته و هماهنگی لازم را انجام دهید.

کیش آنلاین با داشتن سابقه ای درخشان در اجاره ماشین در کیش ، و همچنین داشتن مجوز رسمی ، از منطقه آزاد کیش و عضویت در گروه رنت کاران جزیره ، آماده ارائه خدمات به گردشگران عزیز می باشد.

مشکلات احتمالی اجاره ماشین در کیش

چنانچه شما برای اجاره ماشین در کیش ، نکات بالا را رعایت کنید و از شرکت معتبری ماشین اجاره کنید ، معمولا به مشکل خاصی بر نمی خورید، به راحتی می توانید ماشین را اجاره کنید و پس از اتمام مدت قرارداد ، چک یا وجه ضمانت خود را دریافت کرده و ماشین را تحویل دهید. اما گاهی می‌بینیم که برخی مسافران ، که از مکانهای متفرقه و غیرمجاز خودرو اجاره می کنند ، هنگام دریافت کامل ودیعه ماشین به مشکل بر میخورند. به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم که حتما از شرکتهای معتبر مانند کیش آنلاین ، ماشین دلخواه خود را اجاره کنید. در کل می‌توان گفت در جزیره کیش یکی از تفریحات محبوب اجاره کردن ماشین می باشد ، که می‌توان لذت سواری با خودروهای لوکس را ، در این منطقه آزاد تجربه کرد.

نکاتی که باید پس از اجاره ماشین در کیش به آن توجه کنیم

بعد از اینکه در کیش یک ماشین اجاره کردید ، توجه داشته باشید که تعدادی از قوانین رانندگی در جزیره کیش ، نسبت به سایر شهرهای ایران متفاوت می باشد. در کیش هیچ چراغ قرمزی وجود ندارد و بجز مواقع ضروری ، بوق زدن در این جزیره جرم به حساب می آید. همچنین اگر ظاهر خودرو شما کثیف باشد ، ممکن است جریمه شوید. برای اطلاع دقیق از قوانین رانندگی در جزیره کیش ، می توانید یک نگاهی به سفرنامه های کیش بیندازید ، یا از تجربه دیگر مسافران که قبلاً به کیش سفر کرده اند استفاده کنید.

چرا در کیش به خودرو نیاز داریم؟

این که شما بخواهید تفریح و گشت و گذار خود را در جزیره کیش ، با ماشین انجام دهید و یا پیاده ، اختیار با خودتان است ، اما با توجه به اینکه در جزیره کیش ، اماکن دیدنی و تفریحی فاصله زیادی از همدیگر دارند ، و همچنین هوا در آنجا گرمتر است ، پیشنهاد ما اجاره خودرو در کیش می باشد.

شرایط اجاره خودرو در کیش

  • داشتن کارت شناسایی معتبر و گواهینامه

اولین مورد که از الزامی ترین موارد است همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و گواهینامه رانندگی می باشد.

  • - وجه ضمانت

بابت وارد آمدن خسارات احتمالی به خودرو می بایست ، مبلغ ۵ میلیون تومان برای خودرو های سبک ، و مبلغ ۷ میلیون تومان برای ماشین های گرانقیمت باید بعنوان تضمین خسارات وارده احتمالی ، ارائه نمایید. پس از تحویل خودرو به شرکت توسط مشتری ، وجه ضمانت ، به مستاجر مسترد می شود.

نکته مهم اینکه قیمت مذکور برای ۲۴ ساعت از زمان تحویل خودرو می‌باشد. و مشتری چنانچه قصد دارد خودرو را برای مدت بیشتری در اختیار بگیرد ، می بایست هزینه آن را به صورت جداگانه پرداخت نماید. به عنوان مثال تعرفه اجاره خودرو BMW 740 در کیش برای ۲۴ ساعت ، ۵ میلیون تومان است.

جمع بندی :

در مطلب بالا به مهمترین نکات اجاره ماشین در کیش، و همچنین مدارک لازم جهت انجام این کار پرداختیم. از آنجایی که مکان های تفریحی کیش فراوان است و از مناطق آزاد کشور نیز می باشد و فاصله بین مکان های تفریخی و دیدنی آن زیاد است ، اجاره کردن ماشین در این جزیره ، میتواند لذت تفریح ما را بیشتر کند. عنوان کردیم که اجاره ماشین در کیش کار سختی نیست و تنها با داشتن گواهینامه رانندگی ، کارت شناسایی معتبر ، همچنین صدور چک و یا وجه نقد ، برای پوشش دادن خسارات احتمالی به خودرو ، می توانید ماشین دلخواه خود را در جزیره کیش اجاره کنید. به صورت اکید توضیح دادیم که حتماً ماشین دلخواه خود را ، از شرکت های معتبر اجاره خودرو در کیش تهیه کنید ، تا در هنگام اجاره ماشین به مشکل برنخورید.

در پایان به شما عزیزان و گردشگران جزیره کیش توصیه می کنیم از خدمات کیش آنلاین ، که یک شرکت معتبر در زمینه اجاره ماشین می باشد استفاده کنید. مجموعه کیش آنلاین با داشتن ماشین های متنوع جهت اجاره این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده که بتوانید با تعرفه مناسب ، گشت و گذار در جزیره زیبای کیش را با خودروی لوکس انجام دهید و از تفریح در این جزیره زیبا لذت ببرید.

arminmoghim بازدید : 47 شنبه 21 اسفند 1400 نظرات (0)

 

کارت ویزیت خاص و لاکچری به شما و کسب و کار شما کمک می‌کند تا نسبت به افراد دیگر که کارت ویزیت دارند، خاص تر به نظر برسید. معمولا شرکت ها و افرادی که مشاغل خاص دارند، از این نوع کارت ویزیت لاکچری خاص استفاده میکنند. خاص بودن این نوع کارت ویزیت لوکس را می توان از نوع چاپ ، برش و جنس کاغذ آن تشخیص داد.

کارت ویزیت لاکچری چیست؟

 

کارت ویزیت ها نشان دهنده ی برند شما اطلاعات تماس و نوع محصول و خدماتی را که ارائه میدهید را نشان میدهد و همراه شعار که مفهوم برند را بیان می‌کند. و مهم ترین مسئله در آن ظاهر و زیبایی کار است که مخاطب را ترغیب می کند. که کارت ویزیت را مطالعه کند.

ولی وقتی از کارت ویزیت لاکچری صحبت می کنیم ، از کارت های باکیفیت با ظاهری خاص و شیک صحبت میکنیم که کیفیت کار شما را به مشتریان شما نشان میدهد. همچنین می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا مزیت رقابتی پیدا کند و مردم را وادار کند که شخصاً از شرکت شما بازدید کنند.

از کارت ویزیت خاص و لاکچری معمولا چه افرادی استفاده می کنند؟

کارت ویزیت خاص برای پزشکان

کارت ویزیت لاکچری وکلا

کارت ویزیت خاص عکاسی

کارت ویزیت خاص برای ارایشگاه

کارت ویزیت لاکچری پوشاک

ساده ترین و پرکاربردترین ابزار تبلیغاتی برای معرفی کسب‌ و‌ کار شما یک کارت ویزیت خاص است به طور کلی کارت ویزیت ها به سه شکل عمودی، افقی و مربعی چاپ می شوند. در واقع طراحی صحیح و چاپ مناسب کارت ویزیت خاص نکته‌ای است که همواره باید به آن توجه داشت؛ به طور مثال چگونگی درج اطلاعات، استفاده از لوگوی تجاری، توجه به توناژ رنگی و جنس مناسب آن از موارد حائز اهمیت بوده. افزودن سطح UV، نقره‌کوب و طلاکوب به کارت نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند زیبایی ظاهری آن را چندین برابر کند و به شما یک کارت ویزیت لاکچری بدهد.

چاپ کارت ویزیت لاکچری می تواند نگاه ها را به سمت شما جذب کند.

کارت ویزیت شیشه ای

کارت ویزیت های مختلفی وجود دارید یکی از جذاب ترین نوع آنها کارت ویزیت transparent و می باشد که در ایران به کارت ویزیت شیشه ای معروف است ترنسپرنت درواقع یعنی نامرئی و قابلیت نمایان شدن اجسام پشت خود را دارید ، اما کارت ویزیت شیشه ای ویزیت شفاف و شیشه ای بسیار کمیاب و پرطرفدار می باشد. استایل خاص این نوع کارت ویزیت باعث افزایش روز افزون طرفدارانش می شود.

ضد آب بودن کارت ویزیت شفاف یکی از ویژگی ها آن است و این نوع کارت ویزیت هیچ گاه شکسته یا کهنه نمی شود یکی از ویژگی ها که باید در نظر بگیرید ماندگاری کارت ویزیت است زیرا ر صورتی که کارت ویزیت نزر افراد باقی بماند و دور انداخته نشود احتمال بازخورد بهتر برای کسب و کار شما را دارد ، قطر کارت ویزیت شیشه ای یا شفاف معمولا 5 میل است و سایزهای مختلف یا استاندارد تولید و چاپ می شود لبه های کارت ویزیت شیشه ای گرد است طوری که در جیب یا کیف افراد مشکل از نظر پارگی ایجاد نکند چاپ لبخند تولید کننده انواع کارت ویزیت های خاص و لاکچری در ایران و اولین مجموعه است که اقدام به واردات دستگاه های پیشرفته چاپ کرده است

 

کارت ویزیت کرافت چیست ؟

کاغذ کرافت نوعی کاغذ با مقاومت بالاست. که از خمیر کاغذ شیمیایی تولید شده‌است.

کاغذ کارت ویزیت کارافت به طور طبیعی قهوه ایی بوده. این کاغذ در ضاخمت های متنوع در بازار موجود است.

به دلیل خاص بود جنس ورنگ کاغذ کارت ویزیت کرافت در طرح ها و ترکیب رنگ های خاص موجود است.

کرافت در زبان آلمانی به معنی قدرت است که نشان دهنده مقاوم بودن کارت ویزیت کرافت است.

در کل محصولاتی که با کاغذ کرافت ساخته می‌شوند به کیفیت بالا شناخته می‌شوند.

 

سفارش کارت ویزیت خاص : 09353027579

arminmoghim بازدید : 52 شنبه 21 اسفند 1400 نظرات (0)

 

اگر به دنبال یک کارت ویزیت خاص و لاکچری هستید دو مدل کارت ویزیت را به شما معرفی می کنیم که شاید نظر شما و هر مخاطب دیگر را جلب کند کارت ویزیت پلکسی و PVC

 

کارت ویزیت PVC چیست؟

 

نوعی کارت ویزیت پلاستیکی است که متداول ترین متریالی که برای ساخت آن ها استفاده می شود PVC است. در نتیجه به آن ها کارت ویزیت PVC گفته می شود. PVC مخفف پلی وینیل کلراید است، یک ماده پلاستیکی ارزان قیمت که کارت شناسایی استاندارد از آن ساخته شده است.

 

کارت های PVC، که به طور گسترده به عنوان کارت های پلاستیکی شناخته می شوند، به دلیل سطح صاف، به چاپگرهایی غیر از چاپگرهای جوهر افشان یا لیزری سنتی نیاز دارند. فرایند انتقال حرارت برای کارت ویزیت های پلاستیکی است. این فرایند یک لایه رنگی را روی سطح صاف و پلاستیکی اعمال می کند.

 

هنگامی که سینی کارت جوهر افشان PVC دارید، می توانید روی کارت های PVC جوهر افشان چاپ کنید. کارت های PVC جوهر افشان دارای روکش های خاصی هستند که به آن ها این اجازه را می دهد که جوهر چاپگر شما را جذب کنند.

کارت ویزیت PVC چگونه چاپ می شود؟

کارت ویزیت PVC رنگی با استفاده از طیف رنگی کامل چاپ می شوند. این کارت ها با چاپ دیجیتال، متن و گرافیک کامل رنگی و سپس تزریق این چاپ در دو لایه پلاستیک شفاف ایجاد می شوند. این کار از چاپ محافظت می کند و به کارت اجازه می دهد تا به رنگ مات یا براق باشد و این امکان را می دهد، حتی دقیق ترین گرافیک را ایجاد کرد.

 

هر رنگ روی پلاستیک در دمای 400 درجه فارنهایت و همچنین تحت فشار زیادی اعمال می شود تا بهترین چسبندگی به سطح حاصل شود. هر رنگ به صورت جداگانه در طی یک مرحله جدااعمال می شود.

کارت ویزیت PVC استفاده و کاربرد بالایی دارد

از کارت ویزیت PVC می توان برای اهداف بصری یا تعاملی استفاده کرد. مشتریان می توانند از کارت های دارای ماشین آلات یا فناوری دیگر برای ذخیره یا بازیابی اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات تجاری شما استفاده کنند.

 

کارت ویزیت pvc سازگار با محیط زیست است

بسیاری از کارت ویزیت های PVC از مواد بازیافتی ساخته شده و ضایعات کارت های کاغذی در محل های دفن زباله ما را کاهش می دهد. این یک راه عالی برای شرکت شما برای حمایت از محیط زیست و ایجاد یک تصویر مثبت در نظر مشتریان احتمالی شما است.

آیا با چاپ پلکسی آشنایی دارید ؟

چاپ روی پلکسی یکی از رایج ترین انواع چاپ فلت بد می باشد. در این مقاله سعی شده است شما رو با چاپ plexi بیشتر آشنا نماییم. پلکسی یک نوع ماده با ظاهر بسیار شفاف است که شفافیت آن از شیشه هم بیشتر است. این ماده مقاومت خیلی خوبی در مقابل سرما، گرما و نور خورشید دارد.

 

این ویژگی‌ها در کنار مزایای بسیاری که استفاده از این ماده دارد باعث شده تا به عنوان ماده‌ای کاربردی شناخته شود و مخصوصا در صنعت تبلیغات و دکوراسیون از آن بسیار استفاده شود. از پلکسی در ساخت استندهای تبلیغاتی، تریبون‌های سخنرانی، جعبه‌ی گلاس و… استفاده می‌شود.

 

کارت ویزیت پلکسی چیست؟

 

چاپ کارت ویزیت پلسکی : امروزه یکی از متنوع‌ترین و رایج‌ترین نوع چاپ فلت‌بد، چاپ روی پلکسی است. پلکسی نوعی ماده با ظاهری بسیار شفاف است که شفافیت آن گاهی از شیشه هم بیشتر می‌باشد. ورقه‌های پلکسی گلاس، نوعی پلیمر سخت هستند که دارای ویژگی‌هایی چون برون نمایی و مقاومت زیاد بوده و در جاهای مختلفی، مانند عایق صوتی و حرارتی، دکوراسیون، تبلیغات و… کاربرد دارد. اما چیزی که چاپ را متمایز می‌کند، خاصیت انعطاف‌پذیری آن است. چاپ پلکسی گلاس جزء بهترین انتخاب‌ها برای تبلیغات محیطی است. چاپ پلکسی گلاس برای انجام کارهای طراحی علائم، پوسترهای تبلیغاتی یا چاپ عکس در اندازه‌های متفاوت انجام می‌شود.

کاربرد چاپ روی پلکسی

استفاده از پلکسی زیاد است و چاپ بر سطح آن بالاست و علاوه بر استفاده آن در تبلیغات در دکوراسیون داخلی هم از آن استفاده می شود. علاوه‌بر این دو مورد برای موارد بسیار دیگری وجود دارند که در آن به کار برده می‌شود. که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از چاپ گلاس در دکوراسیون داخلی و برای مواردی مانند آسمان مجازی، آکواریوم، سقف کاذب (ابروباد)، پارتیشن بندی، ساخت دکور، تایل سقفی و… . چاپ برای سقف کاذب به این صورت است که می‌توان با طرح‌های آسمان، آسمان مجازی، ابر و باد، آکواریوم، شکوفه، گل و برگ و نقش‌های مدرن دیگر چاپ plexi گلاس را انجام داد و با نورپردازی، تصویری واقعی ایجاد کرد.

چاپ لبخند تولید کننده انواع کارت ویزیت های خاص و لاکچری در ایران و اولین مجموعه است که اقدام به واردات دستگاه های پیشرفته چاپ کرده است

سفارش کارت ویزیت خاص : 09353027579

arminmoghim بازدید : 54 پنجشنبه 07 بهمن 1400 نظرات (0)

وقتي شما كسب و كاري در اينترنت داشته باشيد، در كل اوضاع شما با ساير كسب و كارها و تجارتهاي ديگر بسيار متفاوت است.

از اين جهت كه شما به صورت خطي رشد نمي كنيد.

يك بنا يا يك فردي كه كار يدي انجام ميدهد، ميتواند يك سري فعاليت مشخص را تا شب به پايان برساند.

يك مشاور يا يك مدرس زبان انگليسي كه از اينترنت استفاده نمي كند هم همين است.

اما شما چون سايت داريد، ميتوانيد به صورت نمايي رشد كنيد.

من در ادامه نكاتي را خواهم گفت كه اگر هر روز يا هر چند روز يك بار به صورت منظم انجاامشان بدهيد، كسب و كار شما رشد نمايي خواهد كرد.

مرحله اول: توليد محتوا كاملاً رايگان

ياد گرفتن توليد محتوا، در سالي كه هستيم از اهميت بسيار بيشتري برخوردار است.

امروزه شركتها 30 درصد بيشتر هزينه ميكنند تا محتواي بيشتري توليد كنند.

آنها متوجه شده اند كه پادشاه در هر زمينه اي، فردي است كه محتواي آن زمينه را توليد ميكند.

در نتيجه توليد محتوا و آموزش كانتنت ماركتينگ را جدي ميگيرند.

خريداران هر برندي، در يك تحقيق، بيان كرده اند كه قبل از خريد حداقل سه يا چهار محتوا از برند مربوطه مطالعه يا ديده اند.

اگر ميخواهيد كسب و كارتان همواره در رشد باشد، بايد به توليد محتوا بپردازيد.

شما هم اگر نميدانيد براي توليد محتوا چه كارهايي بايد انجام بدهيد، مطلب زير را از دست ندهيد.

توليد محتوا براي كسب و كار ها، راهنماي قدم به قدم

مرحله دوم: كار كردن روي افزايش نرخ تبديل

افزايش نرخ تبديل مفهوميست كه خيلي پيچيده نيست.

تصور كنيد صد نفر از طريق تبليغات يا موتور جستجوي گوگل وارد سايت شما ميشوند، از اين صد نفر فقط ده نفر حاضر ميشوند ايميل يا شماره تلفنشان را به شما بدهند.

و از ده نفري كه ايميل يا تلفن به شما داده اند، تنها دو نفر از شما خريد ميكنند.

شما بايد همواره بكوشيد كه اين عدد تبديل شدن به مشتري واقعي را در سايت و شبكه هاي اجتماعي خود بالا ببريد.

مطلب زير 36 راهكار عملي براي افزايش نرخ تبديل به شما ميدهد.

مطالعه مقاله افزايش نرخ تبديل

البته مثال من براي زماني بود كه شما يك صفحه طراحي نموده ايد و قصد فروش و جمع آوري اطلاعات مخاطبين را داريد، اگر نميدانيد اين كار چه فايده اي دارد بهتر است وارد سايت اثر خاص شويد و مطالب رايگان متعددي كه در اين رابطه نوشته شده است را مطالعه نماييد.

مرحله سوم: كار كردن روي شبكه هاي اجتماعي

زماني كه صحبت از شبكه هاي اجتماعي در كشور ما به ميان ميآيد، بيشتر منظور اينستاگرام و جذب فالور است.

اگر ميخواهيد يك كسب و كار اينترنتي جدي و درست و حسابي داشته باشيد، بايد به اينستاگرام هم علاوه بر ساخت سايت توجه ويژه اي داشته باشيد.

يكي از مشكلات و مسائلي كه دارندگان پيج هاي اينستاگرامي با آن دست و پنجه نرم ميكنند و هر روز دوست دارند اطلاعات بيشتري در رابطه با آن كسب نمايند، افزايش فالور اينستاگرام است.

جذب دنبال كننده و به دست آوردن درآمد و محبوبيت بيشتر، ارزشش را دارد كه چند دقيقه اي وقت بگذاريد و يك مطلب نسبتاً طولاني را مطالعه كنيد.

مقاله اي كه در رابطه با افزايش فالور نوشته شده است، تجربيات عملي نويسنده در دو پيج خبريست كه در حال حاضر درآمد قابل قبولي دارند و مخاطبين قابل توجهي هم به دست آورده اند.

پس شما ترجمه يك مقاله خارجي را نميخوانيد، تجربيات عملي يك ايراني كه خودش يك رسانه را از ابتدا ساخته را خواهيد خواند.

به علاوه كه افزايش سيگنال از طرف شبكه هاي اجتماعي، روي سئو سايت شما هم اثر مثبت دارد و نبايد آن را دست كم بگيريد.

افزايش فالور اينستاگرام، كاملاً تجربي و عملي

نتيجه

رشد كسب و كار چه اينترنتي باشد و چه غير اينترنتي، فرايندي است كه پيوسته بايد روي آن كار كنيد و سعي كنيد آن را بالا ببريد.

برخي از مديران فكر ميكنند چون به اندازه كافي درآمد دارند، نيازي به رشد بيشتر ندارند.

يا ديگر نيازي به فعاليتهايي كه باعث رشد ميشود ندارند.

اما اين تفكر بل كل اشتباه است.

ما در اثر خاص، پيوسته سعي ميكنيم مطالبي براي مديران كسب و كارها منتشر كنيم كه تجربي و عملي باشد.

arminmoghim بازدید : 56 پنجشنبه 04 آذر 1400 نظرات (0)

بهترین بازی های ماجراجویی برای موبایل چیست؟ همانطور که می‌دانید، بازی‌های ماجراجویی یک دسته بندی کاملا جدا و خاصی است که می‌تواند شامل چند ژانر به صورت ترکیبی بوده و یا هیچ کدام از آنها را شامل نشود. در این قسمت ما می‌خواهیم ابتدا به معرفی بازی‌های ماجراجویی بپردازیم که قدمت آن به سال 1976 می‌رسد. پس با مجله جوان ایرانی همراه باشید تا 15 تا از بهترین بازی های ماجراجویی برای موبایل را به صورت کامل برای شما بررسی کنیم تا از لذت تجربه این بازی‌ها غافل نشوید.

 

معرفی بازی های ماجراجویی

بازی ماجراجویی که با نام adventure گیم نیز شناخته می‌شود، از جمله بازی‌هایی هستند که می‌توان آن را جزو 5 ژانر برتر در سبک بازی‌سازی دانست. این نوع بازی‌ها توسط یک یا چند فرد انجام می‌شود که معمولا قهرمان داستان است و در طول یک داستان تعاملی از طریق اکتشاف، حل پازل و … به روند خود ادامه می‌دهد. به طور کلی بسیاری از بازی های ماجراجویی (متنی و گرافیکی) برای یک بازیکن طراحی شده اند ، زیرا تأکید بر داستان و شخصیت طراحی چند نفره را دشوار می‌کند.

جالب است بدانید که بازی Colossal Cave Adventure به عنوان اولین بازی ماجراجویی از این قبیل شناخته شده است که برای اولین بار در سال 1976 منتشر شد. همچنین بایستی گفت این نوع از بازی‌ها در هیچ دسته یا ژانری قرار نمی‌گیرند و یا می‌توانند در اغلب اوقات به طور همزمان در چند ژانر قرار گیرند. تنها هدف واقعی برای یک بازی ماجراجویی این است که بتواند شما را در طی یک داستان به ماجراجویی بکشاند که در این حالت می‌توان گفت بیشتر بازی‌ها را شامل می‌شود. در عین حال همچنین باید بدانید که ژانر ماجراجویی، دسته‌بندی نیست که بتوان آن را جزو RPG‌ها، تیراندازان اول شخص یا بازی‌های سندباکس تعریف کرد.

با توجه به این نوع ویژگی‌ خاصی که بازی‌های ماجراجویی دارند، بازی‌سازان خلاق، بستر مناسبی را برای ساخت انواع مختلفی از گیم‌ها یافته‌اند که در ادامه در همین راستا می‌خواهیم به معرفی بهترین بازی های ماجراجویی برای موبایل بپردازیم. در ادامه با ما باشید تا به معرفی 15 تا از جذاب‌ترین های این عرصه بپردازیم و کامل با آن آشنا شویم.

 

بهترین بازی های ماجراجویی برای موبایل چیست؟

لیست بهترین بازی های ماجراجویی برای موبایل را در این قسمت با بازی Samorost 3 شروع می‌کنیم:

بهترین بازی های ماجراجویی برای موبایل چیست؟

 

لیستی از بهترین بازی های ماجراجویی برای موبایل

همانطور که گفتیم، بازی‌های ماجراجویی را می‌تواند در هیچ سبکی طبقه‌بندی نکرد و یا چند ژانر را برای آن عنوان نمود. به همین خاطر سازندگان بسیاری در این زمینه بازی‌هایی را ارائه کرده‌اند که سعی می‌کنیم بهترین بازی های ماجراجویی برای موبایل در این زمینه را برای شما معرفی کنیم. در ادامه همچنین داریم:

لیستی از بهترین بازی های ماجراجویی برای موبایل

 

پیشنهاد می‌کنیم 15 مورد از بهترین و جذاب‌ترین بازی های معمایی برای موبایل را در این مقاله ببینید:

بهترین بازی های معمایی برای موبایل

چه نوع بازی هایی در سبک ماجراجویی دانلود کنیم؟

در ادامه لیست بهترین بازی‌ها، همچنین باید به 8 عنوان دیگر اشاره کنیم که عبارتند از:

چه نوع بازی هایی در سبک ماجراجویی دانلود کنیم؟

 

دانلود بهترین بازی های ماجراجویی برای موبایل

در انتهای لیست بهترین بازی های ماجراجویی برای موبایل، 4 عنوان دیگر باقی مانده است که عبارتند از:

دانلود بهترین بازی های ماجراجویی برای موبایل

https://irjavan.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/

arminmoghim بازدید : 49 پنجشنبه 27 آبان 1400 نظرات (0)

 

هم اکنون لذت ببرید با دانلود اهنگ «حرف اول اسمت گردن من تا ابد اجرای گروهی با گیتار» از حمید حسام به همراه متن و دو کیفیت ۳۲۰، ۱۲۸ با لینک مستقیم در رسانه معتبر آی سانگز

دانلود آهنگ حرف اول اسمت گردن من تا ابد اجرای گروهی
 

Download New Music: Harfe Avale Esmete Gardane Man Grohi – With Text And Online And Quality On isongs

نام خواننده: حمید حسام
نام آهنگ: حرف اول اسمت گردن من تا ابد اجرای گروهی

 

شعر این ترانه زیبا

حرف اول اسمته گردن من تا ابد
تو رو میبینمت ضربان دلم
میره بالای صد
دفعه اولی که تو رو دیدمت این دل زد


یه دفعه رو همه خط
من و تو یه شب و جنگل و بارون
بوی آتیش بگیره لباسامون
آخ اگه پایه باشیم ما دو تامون

https://isongs.ir/%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D9%86-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%A8%D8%AF-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C/

arminmoghim بازدید : 47 پنجشنبه 27 آبان 1400 نظرات (0)

 

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش با صدای محسن لرستانی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Mohsen Lorestani Rakab Zadesh Dele To FAn Zadesh/ And lyrics

دانلود اهنگ رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش محسن لرستانی

نام خواننده: محسن لرستانی
نام آهنگ: رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش

 

متن آهنگ رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش محسن لرستانی

رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش بعدش به هم زدش آخر سر!♫!

دانلود اهنگ رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش محسن لرستانی - رسانه موزیکدل

رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش

دانلود آهنگ رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش محسن لرستانی + پخش آنلاین

 

 

https://musicdel.ir/single-tracks/97241/

arminmoghim بازدید : 15 یکشنبه 16 آبان 1400 نظرات (0)

با توجه به پتانسیل شهر های بزرگ از جمله شهر کرج  مجموعه نرم افزاران اقدام به راه اندازی و ارائه خدمات باشگاه مشتریان در شهر کرج به صورت حضوری نموده است و از این لحظه صاحبان کسب و کار در کرج نیز میتوانند از خدمات نصب حضوری و پرداخت در محل برای راه اندازی باشگاه مشتریان بهره مندشوند و از این CRM جذب مشتری استفاده کنند.

برای راهنمایی های بیشتر در خصوص باشگاه مشتریان و قیمت باشگاه مشتریان حتما به صفحه اصلی وبسایت به آدرس نرم افزار باشگاه مشتریان مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02632762439 جهت مشاوره رایگاه تلفنی تماس بگیرید .

ما در لینک زیر میزان سود شما را برای راه اندازی باشگاه مشتریان در کرج را به صورت تقریبی محاسبه کردیم در مقاله زیر ما مثالی از یک کافه و در آمد حاصل از فروش را بررسی کردیم اما شاید شما یک آرایشگاه زنانه یا یک سالن زیبایی باشید در هر صورت باشگاه مشتریان برای تمامی کسب و کار هایی که به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت میکنند میتواند مفید باشد .

مشاهده فیلم و مقاله سود راه اندازی باشگاه 

 

باشگاه مشتریان کرج

https://narmafzaran.com/customers-club-in-karaj3/

arminmoghim بازدید : 24 یکشنبه 16 آبان 1400 نظرات (0)

لوازم یدکی‌در کمپرسور ها بسیار مهم و هائز اهمیت می باشد چرا که استفاده از لوازم متفرقه و نامناسب موجب ایجاد مشکل های بزرگی‌برای کمپرسور می شود..تمام تلاش ما این است که بهترین و مناسب ترین لوازم را مناسب با انواع کمپرسور را تأمین کنیم.که این لوازم شامل:
انواع واحد هواسازها
واحد هواساز قلب هر کمپرسور بوده که وظیفه آن فشرده شازی هوا میباشد و قطعه ای بسیار حساس و دقیق بوده و اگر از برند های خوب ومتناسب با سیستم کمپرسور استفاده نشود میتواند هزینه های زیادی راه برجای بگذارد
آنلودر
آنلودر نیز قطعه ای حساس بوده که وظیفه آن زیر بار بردن و از بار خارج کردن کمپرسور میباشد
شیر برقی ها
شیر برقی های موجود در کمپرسور که معمولا‌روی آنلودر نصب میشوند به همراه آنلود وظیفه زیر بار بردن کمپرسور و همچنین تخلیه فشار درون مخزن ریسیور می باشد
پنل
پنل ها درکمپرسور وظیفه کنترل کمپرسور و همچنین تنظیمات قسمت های مختلف کمپرسور را برعهده دارند
انواع سنسور فشار
سنسور فشار ها وظیفه خواندن فشار را برعهده دارند که در نقاط مختلف کمپرسور قابل استفاده اند و در صورت استفاده از برند های متفرقه یا خراب سدن سنسور فشار قسمت های مختلف (فشار مخزن ریسیور،فشار خط)به درستی خوانده نمیشود و در عملکرد دستگاه خلل ایجاد میکند(زیر بار رفتن و از بار خارج شدن دستگاه به کشکل میخورد)
سنسور دما
وظیفه این سنسور ها نشان دادن صحیح دما میباشد که بر روی پنل قابل مشاهده است (درکمپرسور های بدون پنل وآنالوگ توسط گیج دما قابل مشاهده است)که در صورت خراب و پایین یا بالا نشان دادن دما در کارکرد کمپرسور مشکل ایجاد میکند به طور مثال با پایین نشان دادن دما فرمان روشن شدن فن کمپرسور از طرف پنل صادر نمیشود و فن کمپرسور خاموش میماند و دما بالا میرود
انواع فیلتر
استفاده از فیلتراسیون مناسب در کمپرسور ها بسیر مهم است که اگر از فیلترها مناسب استفاده نشود مشکل‌های بزرگی برا کمپرسور ایجاد میشود به طور مثال استفاده از فیلتر روغن متنفرقه باعث گرقتگی‌ مسیر گردش روغن کمپرسور و هچنین بروز مشکلات دمایی برای کمپرسور میشود یا استفادع از فیلتر سپراتو متفرقه باعث میچشد در هوای خروجی کمپرسور‌روغن وجود داشته باشد که اثرات مخربی روی دستگاه های مصرف کننده باد و محصول نهایی کارخانه دارد
ترموستات
درمواقعی که دمای کمپرسور بالا میرود ترموستات ها بسته به نوعشان (دمایی که ترموستات عمل میکند) مسیر گردش روغن را به سمت رادیاتور روغن باز میکنند و باعث خنک کاری روغن کمپرسور میشوند که در صورت خرابی یا استفاده از ترموستات های متفرقه مسیر رادیاتور بسته می ماند و دمای کمپرسور بالا میرود
شیر حداقل فشار یا mpv
وظیفه آن تنظیم فشار داخل مخزن ریسیور است و درصورت خرابی فشار خط را به هنگام خاموش بودن دستگاه یا زیر بار نبودن کمپرسور، به داخل کمپرسور برمیگرداند
پنل
پنل نیز یکی از اجزای مهم کمپرسور است که اگر دچار مشکل شود تقریبا تمام قسمت های کمپرسور را تحت تاثیر قرا میدهد
رادیاتور
رادیاتو در کمپرسور ها دو نوع است یکی رادیاتور هوا که هوا را خنک میکند ودیگری رادایاتور روغن که روغن کمپرسور را خنک میکند و درصورت گرفتگی روغن را به خوبی خنک نمیکند ودمای دستگاه بالا میرود ودر صورت بروز نشتی نیز خسارت های زیادی را ممکن است برا جای بگذارد

https://havacompress.com/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%db%8c%d8%af%da%a9%db%8c-%da%a9%d9%85%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d8%b1%d9%88/

arminmoghim بازدید : 22 یکشنبه 16 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام خاطره

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین خاطره بد دردیه تو قلب آدم با صدای علیرضا طلیسچی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Alireza Talischi Khatereh/ And lyrics

دانلود اهنگ خاطره علیرضا طلیسچی

نام خواننده: علیرضا طلیسچی
نام آهنگ: خاطره

متن آهنگ خاطره علیرضا طلیسچی

خاطره بد دردیه تو قلب آدم!♫!
از تو روزای قشنگی؛ مونده یادم!♫!
تو داری آسون میگیری؛ قلب من چی؟!♫!
اون نمیتونه؛ اگه حتی بخوادم!♫!

دانلود اهنگ خاطره علیرضا طلیسچی - رسانه موزیکدل

بعضی از زخما؛ دیگه جاشون نمیرن!♫!
با خودت شاید؛ فقط خوب میشه دردم!♫!
من چقد دیر؛ اون غم چشماتو دیدم!♫!
من چقدر کم دیدمت؛ کم بوت کردم!♫!!♫!

خاطره بد دردیه تو قلب آدم

دانلود آهنگ خاطره علیرضا طلیسچی + پخش آنلاین

https://musicdel.ir/single-tracks/77996/

arminmoghim بازدید : 21 یکشنبه 25 مهر 1400 نظرات (0)

بهترین وکیل تهران

موسسه حقوقی تهران وکیل این امکان را دارد که بهترین وکیل تهران را برای پرونده شما قراداده تا با خیال راحت و فراق بال بتوانید روند کاری پرونده رادنبال کنید

بیشتر افراد علاقه مند هستند که پرونده های خود را به بهترین وکیل پایه یک دادگستری محول کنند. شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمی کند در انتخاب بهترین وکیل تهران هم باید دقت زیادی وجود داشته باشد. گاهی دیده شده است که افرادی با سوء استفاده از نا آگاهی مردم، خود را وکیل دادگستری معرفی و مبالغ هنگفتی را به عنوان حق الوکاله از آنان گرفته اند. در صورتی که، هیچ مجوزی برای وکالت در دادگاه ها نداشته و با وعده های پوچ و بی اساس از جمله وجود آشنایی با برخی افراد دارای نفوذ، اقدام به اخاذی و به اصطلاح کار چاق کنی کرده‌اند.

وکالت درمعنی لغوی به معنی واگذار نمودن می باشد و در اصطلاحات حقوقی، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین ، طرف دیگر را برای انجام  کاری نایب  یا وکیل خود می نماید. همچنین وی میتواند در سمت مشاوره حقوقی به شما کمک کند. قانون مدنی وکالت را چنین تعریف کرده است : وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می دهد. با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، دارای روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت های متقابلی می شوند.

در انتخاب بهترین وکیل پایه یک تهران دقت داشته باشید. زیرا انتخاب یک وکیل خوب در انجام یک پرونده بسیار موثر هست و این وکیل می باشد که می تواند نقش بسزایی در امور وکالتی شما داشته باشد. موسسه حقوقی تهران وکیل، یکی از موسسات قدیمی دارای بهترین وکیل تهران می باشد و قادر می باشد متناسب با پرونده شما، بهترین وکیل را معرفی کند. اگر شما در انتخاب بهترین وکیل تهران دچار سردرگمی شدید می توانید از مشاوره رایگان موسسه استفاده کنید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

ویژگی بهترین وکیل تهران

1- تحقیق كنید زیرا باید ازتوانایی علمی ، شهرت ، تجربه ، حسن اخلاق و حق الوكاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران مطمئن شوید تابتوانید كه پرونده ای كه گاه سرنوشت زندگی شمارا رغم خواهد زد ، به دستان با  كفایت وی بسپاید.

2- هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی كه یك وكیل كرده است اكتفا نكنید. تبلیغات تلویزیونی ، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاك مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به كانون وكلای دادگستری مراجعه كنید و در مورد سابقه وكیلی كه قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.

3- سن و جنس وكیل ( زن یا مرد بودن ) ملاك ومعیار مناسبی برای خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یك وكیل تحصیل كرده جوان بسیار می تواند از یك وكیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به كار شما بیاید.  زن یا مرد بودن وكیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاك علم ، شهرت و حسن خلق اوست.

4- كسی كه عنوان وكیل و مشاور حقوقی را اخذ می كند علاوه براین كه حداقل مدرك كارشناسی رشته حقوق را دارد ، مراحل بسیار سخت كانون وكلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.

تهران وکیل با داشتن سابقه همکاری طولانی با بهترین وکیل تهران شما را در امر مشاوره و معاضدت حقوقی به صورت تخصصی یاری می نماید.

این گروه با ایجاد دپارتمان های مختلف حقوقی به صورت اختصاصی در موارد مختلف اقدام نموده. از جمله دپارتمان های این مجموع می توان به دپارتمان کیفری، ملکی ، اداره  ، کار و ثبتی اشاره نمود که با به کارگیری بهترین وکلای تهران اقدام به طرح دعوا ، شکایت یا دفاع از موکل در تمامی مراجع ذی صلاح می کند.

وکلای این مجموع دارای تخصص، تجربه و سابقه طولانی در امر وکالت و مشاوره می باشند و با پوشش دادن تمامی مباحث و مشکلاتی حقوقی ، موکل را از مراجعه به هر ارگان ، نهاد یا دفتر وکالت دیگری بی نیاز می کنند.

بنابراین شما می توانید بهترین وکیل تهران را در مورد حقوقی از تهران وکیل بخواهید و طرح شکایت یا دعوا ودفاع از خود را به بهترین وکلای تهران که با این مجموع فعالیت می کنند بسپارید.

امروز به دلیل تخصصی شدن مباحث حقوقی باید در انتخاب بهترین وکیل متخصص در موضوع ما نحن فی دقت شود.

زمینه های مختلف حقوقی منجر شده است به اینکه موسسه ما داری متخصص ترین وکلا در زمینه‌های مختلف را گرد هم آورده و مجموعه‌ای از متبحرترین ها را نزد خود خود داشته باشد و به شما معرفی نماید بنابراین اگر به دنبال بهترین وکیل در غرب تهران هستید و موضوع شما خانوادگی است مثلاً در مورد طلاق سوالی دارید یا میخواهید در مورد حضانت فرزند امر وکالت خود را به وکیلی مطمئن بسپارید یا اگر ملکه شما در منطقه غرب تهران وجود دارد و می خواهید دعاوی ملکی را مطرح نمایید می توانید از موسسه حقوقی تهران وکیل کمک بگیرید

حافظ اسرار موکل بودن یکی از صفات اساسی و مهم در وکیل خوب تهران است.

رازداری و حفظ اسرار موکل یکی از وظایف قانونی وکیل خوب تهران است. وکیل خوب تهران در برابر موکلین خود موظف به حفظ اسرار می باشد و این وظیفه حرفه ای وکیل خوب در تهران حتی پس از پایان یا قطع رابطه وكالتی با موکل نیز باید استمرار یابد حتی اگر اختلافی بین آنها بوجود آمده باشد و یا وکالت قبل از انجام موضوع آن از طرف وکیل خوب تهران یا موکل مرتفع شده باشد. بنابراین وکیل منعزل نیز موظف به حفظ اسرار موکل خود می باشد. وکیل خوب تهران باید در حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه موکل خود نهایت تلاش خود را به عمل آورده، بطور مثال در نگهداری پرونده های موکلین و در دسترس نبودن آنها دقت لازم مبذول فرموده و از مکالمات دور از احتیاط درباره موکل اجتناب نمایند.

در مورد حفظ اسرار موکل ماده ۳۰ قانون وکالت ۱۳۱۵ چنین مقرر می دارد: « وکیل باید اسراری را که به واسطه وكالت از طرف موکل مطلع شده و همچنین اسرار مربوط به حيثيات و شرافت و اعتبارات موکل را حفظ نماید ».

در آئین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۳۳۴ برای افشاء اسرار موکل مجازات انتظامی درجه ۵ یعنی ممنوعیت از ۳ ماه تا یک سال از شغل وکالت در نظر گرفته شده است.

برای ارائه خدمات مؤثر و پیشبرد و موفقیت در یک دعوی لازم است که رابطه وکیل خوب تهران و موکل مبتنی بر صداقت و اطمینان باشد. اگر چنین اعتمادی حاصل گردد و موكل وکیل خوب تهران را محرم اسرار خود بداند آنگاه است که می تواند بدون هیچ دغدغه ای احساس امنیت و آرامش کرده و با صداقت کامل با وکیل خود گفتگو نماید و اطلاعات لازم را در اختیار او قرار دهد و از کتمان مسائلی که گفتن آن می تواند در سرنوشت دعوی مؤثر واقع گردد بدلیل ترس از افشاء آن ها و صدمات حیثیتی خودداری ننماید و از محرمانه ماندن اطلاعات سری اطمینان داشته باشد. مواردی که افشاء اطلاعات محرمانه توسط وکیل خوب تهران موجه است:

۱- افشاء با اجازه صریح موكل

زمانی که موکل به وکیل خوب تهران صراحتاً اجازه افشاء بعضی از اطلاعات محرمانه را بدهد که در این صورت بر اساس اذن موکل مسئولیتی متوجه وکیل خوب تهران نمی باشد. در بعضی از مواقع اجازه ضمنی موکل نیز می تواند مجوزی برای افشاء اسرار باشد. البته بهتر است که در این مورد وکیل خوب تهران احتیاط لازم را انجام داده و در صورتی که اجازه ضمنی را از اعمال و رفتار و یا قرارداد استنباط کرد باز هم سعی نماید که اجازه صریح موکل را در این مورد اخذ نماید.

2- افشاء به حکم قانون یا دادگاه صالح

هنگامیکه افشاء به حکم قانون یا به موجب حکم دادگاه صالح باشد، وکیل خوب تهران باید صرفاً تا حدی که در قانون با حکم دادگاه مقرر گردیده اسرار و اطلاعات محرمانه را فاش کند و از افشاء بیش از آنچه مقرر شده است

خودداری نماید.

٣- افشاء سر در ادای شهادت

در رابطه با افشاء سر در ادای شهادت نظرات متفاوتی وجود دارد. در قانون ایران نیز نصی در این مورد مشاهده نمی شود با توجه به اینکه بر طبق اصل ۳۸ قانون اساسی ادای شهادت اجباری نمی باشد و همچنین با عنایت به وظیفه قانونی حفظ اسرار توسط وکیل خوب تهران و جرم بودن افشاء اسرار توسط مشاغل خاص از جمله وکالت، به نظر می رسد ادای شهادت وکیل خوب تهران در مورد اطلاعات محرمانه و جاهت قانونی نداشته باشد. البته استثنائاتی هم در این مورد وجود دارد از جمله ادای شهادت و افشاء سر به منظور جلوگیری از وقوع جرم که این مورد بیشتر در دادرسیهای کیفری مطرح است.

در موارد دیگر مثل دعاوی حقوقی و مواردی که وکیل خوب تهران متوجه می شود رازداری او باعث تضییع حقوق دیگری می شود باید با در نظر گرفتن وظیفه شغلی خود مبتنی بر کمک به اجرای عدالت چنانکه فرموده اند: «فرشته عدالت با دو بال قضاوت و وکالت به پرواز در می آید» و همچنین وظیفه حفظ اسرار موکل در راه انجام شایسته این دو وظیفه اقدام نماید.

در رابطه با این که بین دو وظیفه کمک به اجرای عدالت و حفظ اسرار موکل تعارض پیش می آید این سؤال مطرح می گردد که چگونه باید عمل کرد. آیا وکیل خوب تهران باید وظیفه شغلی خود را زیر پا بگذارد و یا اینکه وظیفه قانونی حفظ اسرار موکل را نادیده بگیرد؟

به نظر می رسد که همانگونه که در مورد تعارض دو دلیل جمع بین آنها بهتر است (الجمع مهما امكن اولی من الطرح) در مورد تعارض ظاهری دو وظیفه در مورد خاص جمع بین آنها بهتر باشد. بنابراین وکیل خوب تهران باید با خاطر نشان کردن وجدان اخلاقی و وظیفه شرعی به موکل و اینکه ممکن است حفظ اسرار او لطمه حیثیتی و یا مالی جبران ناپذیری به دیگری وارد نماید موکل را ترغیب و تشویق به ادای شهادت و جلوگیری از تضییع دیگران نماید.

که این تلاش وکیل خوب تهران در واقع انجام وظیفه در راستای مساعدت به اجرای عدالت می باشد ولی چنانچه نتواند رضایت موکل را در این باره جلب نماید و افشاء موكل باعث ضرر حیثیتی به موکل گردد به نظر می رسد وکیل خوب تهران باید از ادای شهادت واقع اسرار موکل خود خودداری نماید؛ زیرا اگر غیر از این باشد هرگز رابطه اعتماد و اطمینان وکیل خوب تهران و موکل برقرار نمی گردد. در موارد کیفری وقتی که موکل نزد وکیل خوب تهران اقرار به عملی می نماید که از نظر قوانین جرم شناخته شده است، آیا در اینجا هم وکیل خوب تهران باید از افشای اسرار موکل خودداری نماید؟

البته به نظر می رسد که در زمینه حق الهی باید از افشاء اسرار موکل بپرهیزد اما در مواردی که این راز داری به حق الناس خلل وارد می آورد در واقع وظیفه رازداری وکیل خوب تهران با وظیفه اصلی وکیل که کمک به اجرای عدالت است در تعارض قرار می گیرد که بهترین روش در حل این مشکل استعفاء وکیل خوب تهران است.
وکیل خوب تهران موظف است پیگیری های لازم را جهت تعقیب و پیشبرد دعوی انجام دهد و به نحو شایسته وظایف خود را در این مورد به انجام رساند. وکیل خوب تهران باید نهایت تلاش خود را در پیشبرد دعوی و دفاع از موکل خود بنماید و در مورد دعاوی که اطلاعات لازم و تخصصی در آن ندارد از قبول وکالت بپرهیزد زیرا این عدم علم و آگاهی می تواند نقش مؤثری در سرنوشت دعوی داشته باشد و باعث تضييع حقوق موکل گردد. وکیل خوب تهران باید همیشه در جریان پرونده باشد و با مطالعه و توجه کامل به تنظیم لوایح دفاعیه پرداخته و در جلسات رسیدگی حضور بهم رساند و همچنین وکیل خوب تهران از اعمالی که باعث اطاله دادرسی می گردد خودداری نماید.

وکیل خوب تهران باید در هنگام محاکمه حاضر شوند مگر اینکه دارای عذر موجهی برای عدم حضور باشند عذرهای موجه برای عدم حضور در محاکمه عبارتند از: ۱- فوت بستگان نسبی یا سببی تا درجه دوم از طبقه سوم ۲- ابتلا به مرضی که مانع از حرکت است یا حرکت مضر تشخیص داده شود ۳- حوادث قهری مثل سیل و زلزله که مانع از حضور در دادگاه است ۴- وقایع خارج از اختیار وکیل خوب تهران که مانع از حضور در دادگاه شود.

وکیل خوب تهران موظف است عذر را کتباً به دادگاه اعلام نماید و بر طبق ماده ۲۷ قانون وکالت اطلاع وکیل خوب تهران به محاکمه در باب عذری که برای عدم حضور او پیدا شده معتبر است مگر اینکه خلافش اثبات شود که در این صورت وکیل به مجازات انتظامی درجه ۴ محکوم می گردد. قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب ماده ۴۱ در مورد عذرهای موجه وکیل برای عدم حضور در محاکم است و مطابق ذیل ماده، دادگاه در صورتی به آن عذرهای اعلام شده وکیل) ترتیب اثر می دهد که عذر او را موجه بداند در غیر این صورت جریان محاکمه را ادامه می دهد و مراتب را به مراجع صلاحيت دار برای تعقیب آن وکیل اطلاع خواهد داد. اما به نظر می رسد که قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب مصوب ۱۳۷۹ که حدود ۶۴ سال بعد از قانون وکالت ۱۳۱۵ به تصویب رسیده به جای ترقی در احترام به وکلا که از شریفترین اقشار جامعه می باشند. به تضعیف حقوق وکلا در این زمینه پرداخته است. و اگر واقعا قانونگذاران ما بر این عقیده باشند که وکیل و قاضی در بازوی عدالتند بنابراین چرا در ماده ۴۱ قانون آیین دادرسی مدنی جدید، قول وکیل را برای عذر عدم حضور در جلسه محاکمه کافی ندانسته اند ولی قانون وکالت ۱۳۱۵ که سالها پیش تنظیم شده به این مورد اشاره فرموده و اطلاع وکیل را کافی شمرده مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

بهترین وکیل تهران

وکیل خوب تهران باید در تمام مراحل رسیدگی در جریان پرونده بوده و نظارت کامل بر این مهم داشته باشند و در صورت صدور حکم بر علیه موکل در مواقعی که وکیل خوب تهران دارای اختیار اعتراض و پیگیری دعوی در مراحل تجدید نظر و فرجام در وکالتنامه می باشند در صورت وجود جهات تجدید نظر و در دست بودن دلایل کافی و احتمال معقول برای موفقیت در مراحل بالاتر موظفند که در موعد مقرر قانونی نسبت به اعتراض به رای وفق مقررات قانونی اقدام نماید. و مطابق ماده ۴۵ قانون وکالت « وکلا باید اثر قانونی عدم پیشرفت دعوی موکل را در امری که نسبت به آن قبول وکالت می نمایند اعم از امور حقوقی و جزایی مخصوصا در اقامه ی دعوی جزایی و دعاوی جعل و اعسار قبل از تنظیم قرارداد حق الوكاله به موکل خاطر نشان نمایند »

رعایت مصلحت موكل

وکیل خوب تهران ملزم به رعایت مصلحت موکل می باشد و حتی باید مصالح موکل را بر منافع خود ترجیح دهد. در تشخیص مصلحت فقط نظر موکل شرط نیست بلکه معیار تمیز و تشخیص نظر عقلا با در نظر گرفتن شرایط موکل و عرف و عادت می باشد بنابراین اگر از نظر عقلا و عقل موردی مصلحت نباشد موکل نمی تواند به این مورد استناد کند که او مصلحت را اینگونه دیده است عرف وکیل بر طبق مصالح موكل عمل نموده باشد نظر شخصی موکل برخلاف آن معتبر نخواهد بود. چنانچه اگر وکیل خوب تهران در حدود متعارف رفتار کرده باشد و با وجود این عمل وکیل به مصلحت موکل نیانجامد، عمل وی در این خصوص نافذ خواهد بود. اما اگر وکیل خوب تهران

صراحتاً در موردی موظف به انجام امری یا ممانعت از عملی باشد در اینجا نظر موکل معتبر است و باید بر طبق آن رفتار نماید.

ماده ۶۷۷ قانون مدنی مقرر می دارد که « وکیل باید در تصرفات و اقدامات خود مصلحت موکل را مراعات نماید...»

وکیل خوب تهران باید از انجام اعمالی که بر خلاف مصالح موكل است اجتناب نماید مثلا اگر استعفا وکیل خوب تهران در مرحله ای به صلاح موكل نباشد وظیفه اخلاقی حکم می کند که در زمانی استعفا دهد که باعث ورود زیان به موکل نگردد. باید مصلحت موکل در تمام موارد در نظر گرفته شود و بهتر این است که وکیل خوب تهران از عملی که باعث زیان به موکل می گردد تا حد امکان اجتناب نماید اما در صورتی که مصالح دیگری را در نظر بگیرد و یا وظیفه شغلی و حرفه ای ایجاب نماید و یا معذور از انجام وكالت باشد و از آنجا که عقد وکالت عقدی است جایز می تواند هر وقت که بخواهد استعفا دهد و همچنین موکل نیز می تواند هر زمانی که بخواهد وکیل را عزل نماید در صورتی که وکیل خوب تهران در پرونده ای استعفا داده یا عزل شود نمی تواند وکالت طرف مقابل یا شخص ثالث را در آن دعوی بپذیرد. زیرا این امر بر خلاف مصلحت موکل است چون موكل به اعتماد و اطمینان  اسرار خود را در اختیار وکیل خوب تهران قرارداده و یا مدارک را به او ارائه نموده که این موارد می تواند به زیان موكل واقع شود. بنابراین رعایت مصلحت موكل حتی در مواردی که رابطه حقوقی وکالت به عللی چون عزل موکل یا استعفا وکیل خوب تهران رفع شده باشد نیز باید در نظر گرفته شود.

در بند ۲ ماده ۸۲ آیین نامه لایحه قانون استقلال کانون وکلا دادگستری مورد فوق به عنوان یک تخلف و مجازات انتظامی درجه ۶ یعنی محدودیت دائم از شغل وکالت برای آن مقرر شده است. و مطابق بند ۵ ماده ۸۰ آیین نامه فوق الذكر وکیل در صورتی که استعفاء خود را از وکالت به موکل و دادگاه اطلاع ندهد یا وقتی اطلاع دهد که موکل مجال کافی برای تعیین وکیل دیگر و معرفی به دادگاه نداشته باشد» متخلف و به مجازات انتظامی درجه چهار محکوم می شود.

در صورتی که وکیل خوب تهران مصلحت موکل را رعایت نموده و تفریط و تعدی ننماید در مقابل خسارات وارده به موکل مسئول نمی باشد اما در صورت تقصیر وکیل خوب تهران در صورتی که عرفاً وکیل مسبب ورود زیان محسوب گردد مسئول خواهد بود (ماده ۶۶۶ قانون مدنی) ولی وکالت باطل نمی گردد.

وفاداری و امانت داری نسبت به موکل

وکیل خوب تهران موظف است پیگیری های لازم را جهت تعقیب و پیشبرد دعوی انجام دهد و به نحو شایسته وظایف خود را در این مورد به انجام رساند. وکیل خوب تهران باید نهایت تلاش خود را در پیشبرد دعوی و دفاع از موکل خود بنماید و در مورد دعاوی که اطلاعات لازم و تخصصی در آن ندارد از قبول وکالت بپرهیزد زیرا این عدم علم و آگاهی می تواند نقش مؤثری در سرنوشت دعوی داشته باشد و باعث تضييع حقوق موکل گردد. وکیل خوب تهران باید همیشه در جریان پرونده باشد و با مطالعه و توجه کامل به تنظیم لوایح دفاعیه پرداخته و در جلسات رسیدگی حضور بهم رساند و همچنین از اعمالی که باعث اطاله دادرسی می گردد خودداری نماید.

بهترین وکیل تهران ، ایجاد نهاد وکالت را باید نتیجه حس عدالت خواهی در جوامع دانست. تاریخچه وکالت در هر کشور وابسته به تاریخ حقوق و تمدن آن کشور است.

تمام قضات فاضل و پای بند به اصول اخلاقی و ارزش های برتر اجتماعی همیشه این سؤال و این دغدغۀ فکری را داشته اند: «گر چه آراء من همیشه منطبق و مستند به قانون و قواعد حقوقی بوده است ولی من تا چه اندازه توانسته ام در آراء و احکام صادره خود را به عدالت نزدیک و نزدیکتر نمایم؟»

بسیار دیده می شود که ما آراء و احکام خود را دقیقاً و صحیحاً بر مبنای حقوقی صادر کرده ایم ولی در صدور آن رأی عدالت اجرا نشده است.

پدیده سومی که جدا از حقوق و عدالت، مد نظر جامعه است، احقاق حق می باشد. حقی که اعم از مالی یا غیرمالی، جامعه به عنوان یک امتیاز برای ما ایجاد کرده است و به رسمیت شناخته و سایر افراد ملزم به قبول و رعایت آن می باشند؛ مانند حق مالکیت.

غالب افراد جامعه می دانند که چه حق یا حقوقی دارند، ولی اشکال در اینست که نمی دانند در صورت نقص آن چگونه باید آن حق را به دست آورند. پدیدۀ احقاق یک امر حقوقی و یک امر فنی و تخصصی است که از طریق مقامات قضائی و بهترین وکیل تهران باید کسب و حفظ و حمایت شود.

وکیل و وکالت یکی از ابزارهای اساسی در زمینۀ آگاهی از حقوق و اجرای عدالت و احقاق حق مردم جامعه به شمار می رود.

متأسفانه جامعه ما نسبت به این نهاد آشنائی و دانش زیادی ندارد؛ گرچه از پیدایش آن بیش از نیم قرن می گذرد. بسیار دیده شده که شخصی به دادگاه برای احقاق حق از دست رفتۀ خود مراجعه می نماید ولی چون با روند دادرسی و کم و کیف آن آشنا نیست، دادخواست یا درخواست خود را ناقص و اشتباه می نویسد و لذا به آنچه می خواهد نمی رسد. برعکس در غالب کشورهای اروپایی، مردم حتی برای کوچکترین مشکل خود، مثلاً مراجعه به وزارت دارایی و پرداخت مالیات، با وکیل مشاوره می نمایند تا دچار مشکلات و گرفتاریهای بعدی و یا قانونی نشوند.

غالب افراد جامعه قانون و قواعد حقوقی را نمی دانند و با آن آشنا نیستند و لزومی هم ندارد که با این مفاهیم آشنایی داشته باشند. در جوامع امروز، امور و کارها بسیار حالت تخصصی دارد، چنانچه بسیاری از ما با دانش پزشکی آشنا نیستیم و نمی توانیم در این زمینه کارائی داشته باشیم مگر آنکه خود پزشک متخصص باشیم...

اهمیت نقش وکلا در اجرای عدالت تا بدانجاست که امروزه یکی از اصلی ترین معیارهای سنجش عدالت دستگاه قضایی در جوامع، حق دفاع و داشتن وکیل و آزادی و استقلال وکلا در انجام وظایف حرفه ای می باشد؛ زیرا عدالت واقعی محقق نمی گردد مگر اینکه اصحاب دعوی و وکلای آنان بتوانند بدون هیچ ترس و واهمه ای اظهارات و مدافعات خود را آزادانه بیان نمایند و قاضی نیز بتواند با استقلال تام تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.

وکلا مدافعان حق و بازوی عدالتند و جهت انجام وظیفه به نحو مؤثر و مطلوب و در راستای اعتلای منزلت وکالت ملزم به رعایت اصول اخلاق حرفه ای می باشند. حساسیت شغل وکالت ایجاب می نماید که وکلا به وظایف حرفه ای خود اهتمام بیشتری ورزند؛ زیرا تخطی و قصور در انجام تکالیف قانونی توسط وکیل میتواند لطمات مالی، اعتباری، شخصیتی و حتی جانی جبران ناپذیری به موکل وارد آورد.

بهترین وکیل تهران دادگستری به اشخاصی اطلاق می شود که به موجب قوانین به عنوان وکیل در محاکم پذیرفته می شوند، تا قبل از سال 1379 تنها مرجع صدور پروانه وکالت کانون وکلای دادگستری بود اما پس از تصویب قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به موجب ماده 187 و آئین نامه اجرائی آن قوه قضائیه نیز به موازات کانون وکلای دادگستری مبادرت به صدور پروانه مشاوره حقوقی و وکالت می نماید.

موسسه حقوقی تهران وکیل با برخورداری از صدها وکیل باتجربه و حرفه ای و مشاوران متخصص در زمینه مسائل حقوقی و کیفری و با سال ها سابقۀ درخشان و موفقیت های فراوان، افتخار این را دارد که به تمامی عزیزانی که درصدد احقاق حق خود و آگاهی از حق و حقوقشان هستند یاری رساند.

ویژگی های بهترین وکیل تهران :

هر چند که بعضی از نویسندگان کلیۀ وظایف حرفه ای را تحت عنوان اخلاق حرفه ای آورده اند اما در اینجا ما به علت اهمیت موضوع، حساسیت و ظرافت شغل وکالت وظایف حرفه ای وکیل نسبت به موکل را در یک تقسیم بندی 3 گانه به شرح ذیل مورد بررسی قرار می دهیم:

1- وظایف و تعهدات قراردادی.

2- وظایف و الزامات قانونی.

3- وظایف اخلاقی.

تکالیف و وظایف قراردادی آن دسته از الزاماتی است که به موجب قرارداد وکالت بر عهده وکیل و موکل قرار می گیرد. وکیل تهران موظف است که به نحو شایسته تمام تعهدات خود را ایفاء نماید. این تعهدات قراردادی می تواند به صورت تعهدات صریح یا ضمنی باشد؛ یعنی اینکه ممکن است به صورت شرط ضمن عقد آورده شده باشد یا اینکه عقد وکالت متبایناً بر اساس آن منعقد شده باشد و از شروط ضمنی باشد.

اخلاق حرفه ای ایجاب می نماید که وکلا در قبول وکالت هر چند که بر اساس اصول حقوقی مدارک و دلایل ابزاری موکل را در جهت طرح دعوی یا دفاع از موکل کافی بدانند نباید به موکل وعده قطعی و صد در صد برای کسب نتیجه و موفقیت در دعوی را بدهند؛ زیرا موفقیت یک دعوی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله ممکن است دلایل و مدارک جدیدی در جریان دادرسی از طرف مقابل ارائه گردد و همچنین پیچیدگی امر قضاء و عوامل متعدد دیگری که می تواند در سرنوشت یک دعوی مؤثر واقع گردد و بنابراین وکیل باید با صداقت کامل و بر اساس دلایل و مدارک موجود و در صورت وجود پرونده پس از مطالعۀ آن و در نظر گرفتن تمامی عوامل مؤثر در قضیه احتمال موفقیت و شکست در دعوی را صادقانه به موکل خاطر نشان نماید تا در صورتی که موکل مصلحت بداند به جای رسیدگی قضایی در دادگستری که اصولاً پر هزینه و زمان بر است در دعوایی که موفقیت در آن مشکوک است به روشهای دیگر متوسل شده و از طریق سازش و داوری به حل و فصل دعوی مبادرت نماید.

تعهد به نتیجه

تعهدات وکیل اصولاً تعهد به وسیله است مگر در موردی که تعهد به نتیجه کرده باشد که اگر این تعهد مربوط به نتیجه دادرسی باشد در واقع برخلاف اخلاق حرفه ای است.

اما در صورتی که وکیل در پرونده ای صراحتاً تعهد به نتیجه نکند ولی دریافت حق الوکاله خود را موکول به

گرفتن نتیجۀ مطلوب در دادرسی نماید آیا این عمل او خلاف رفتار حرفه ای شغل وکالت است؟

در پاسخ به این سؤال باید یادآور شویم که اصل بر این است که تعهدات وکیل تعهد به وسیله است نه تعهد به نتیجه و اگر صراحتاً تعهد به نتیجه نکرده باشد نمی توان موکول کردن دریافت حق الوکاله را به نتیجه دعوی دلیل بر تعهد به نتیجه کردن وکیل دانست؛ زیرا حق الوکاله از حقوق وکیل است که می تواند از ابتدای دعوی یا در هر زمان نسبت به آن موکل را ابراء نماید و حتی نباید موکول کردن حق الوکاله به پایان دادرسی یا گرفتن نتیجۀ مطلوب در دعوی را قرینه بر این دانست که وکیل تعهد به نتیجه نموده است.

پس از تحقق عقد وکالت و تنظیم وکالتنامه است که رابطۀ حقوقی بین وکیل و موکل ایجاد می گردد و این رابطه حقوقی است که حقوق و تکالیفی را برای آنها بوجود می آورد. بنابراین قرارداد وکالت در واقع ایجاد کنندۀ تعهدات قراردادی و پیش شرطی برای الزامات قانونی وکیل در مقابل موکل است. زیرا پس از تحقق عقد وکالت و ایجاد رابطه حقوقی بین وکیل و موکل تعهدات قانونی نسبت به موکل بر عهدۀ وکیل مستقر می گردد.

اگرچه که بسیاری از الزامات قانونی که در قانون وکالت آورده شد مانند: حفظ اسرار موکل، وفاداری و امانت داری در واقع یک تعهد قراردادی نیز می باشد مسلماً در هنگام انعقاد عقد وکالت این موارد بصورت شرط تبانی و ضمنی نیز وجود داشته است. اینگونه وظایف هم دارای چهره قراردادی و هم قانونی می باشد.

لیست بهترین وکلای تهران :

وظایف قانونی وکیل دادگستری نسبت به موکل که در قوانین احصاء گردیده عبارتند از:

1- صداقت و درستکاری.

2- رعایت حدود اختیارات در وکالت.

3- حفظ اسرار موکل.

4- پیگیری و مراقبتهای لازم در تعقیب دعوی.

5- رعایت مصلحت موکل.

6- وفاداری و امانت داری نسبت به موکل.

7- تشویق به سازش.

وکلا و بهترین وکیل تهران علاوه بر وظایفی که نسبت به موکل، کانون وکلا و دادگستری دارا می باشند. در مقابل آحاد مردم نیز وظایف را به عهده دارند که به صرف انتخاب شغل وکالت مکلف به ایفاء و ادای این تکالیف و وظایف نسبت به عموم و مردم و جامعه می گردند. از آن جمله می توان وظایف وکیل در اجرای اصل 35 قانون اساسی را نام برد.

مطابق این اصل «در همه دادگاه ها طرفین دعوی حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد». و همچنین ماده واحده مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص انتخاب وکیل توسط طرفین دعوی مصوب 1370 مقرر میدارد: «اصحاب دعوی حق انتخاب وکیل دارند و کلیه دادگاههایی که به موجب قانون تشکیل می شوند مکلف به پذیرش وکیل می باشند.»

هر چند بنابر اطلاق اصل 35 قانون اساسی حق انتخاب وکیل برای تمام اقشار مردم صرف نظر از مذهب، قومیت و جنسیت آنها در نظر گرفته شده است. در منشور حقوق و مسئولیت های زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران بند 137، حق استفاده از وکیل و مشاوره حقوقی در دادگاه ها و یا سایر مراجع قانونی برای زنان ملحوظ گردیده است.

 

منبع:

 https://www.tehran-atorney.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

 

arminmoghim بازدید : 22 پنجشنبه 08 مهر 1400 نظرات (0)

آموزش آپدیت ویندوز 10 به ویندوز 11 در این قسمت به صورت مرحله به مرحله ذکر شده است که کاربران با کمک این مقاله در مجله جوان ایرانی، به راحتی اقدام به ارتقا سیتسم عامل خود به آخرین نسخه ویندوز مایکروسافت نمایند. ویندوز 11 آخرین نسخه از ویندوز است که توسط شرکت مایکروسافت در 24 ژوئن سال 2021 معادل با 3 تیر سال 1400 ارائه شده است و کاربران ویندوزهای 10 و 7 قادرند تا اقدام به آپدیت ویندوز 10 و 7 خود به نسخه 11 نمایند.

مقایسه ویندوز 10 و 11

آیا ویندوز 11 بهتر از ویندوز 10 است؟  همانطور که اکنون می‌دانیم، با اینکه مایکروسافت در گذشته اعلام کرده است که ویندوز 10 آخرین سیستم عامل این شرکت خواهد بود اما در سال 2021 این تصمیم را تغییر داد و از تاریخ 3 تیر امسال از جایگزینی ویندوز 11 نسبت به ویندوز 10 خبر داد. به احتمال بسیار زیاد، مایکروسافت در طول تعطیلات همین سال که معادل با آبان و آذرماه می‌شود، نسخه اصلی آن ارائه خواهد شد اما در هفته‌های گذشته نسخه‌های تست و غیررسمی آن در دسترس قرار گرفته است که بنا به اعلام مایکروسافت تغییرات و آپدیت‌های متفاوتی با نسخه اصلی خواهد داشت.

در رابطه با مقایسه ویندوز 10 نسبت به 11 به طور خلاصه بایستی گفت:

  • ویندوز 11 پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را در زمینه امنیت و طراحی به کاربران ارائه می‌دهد و همچنین پیشرفت‌های زیادی را به همراه دارد.
  • جالب‌ترین جنبه سیستم عامل ویندوز 11، رابط کاربری کاملاً بازسازی شده آن است که بهتر از همیشه به نظر می رسد.
  • امکانات مختلفی حذف و اضافه شده است.
آموزش آپدیت ویندوز 10 به ویندوز 11

مقایسه امکانات و ویژگی‌های ویندوز 10 و 11

بزرگترین تفاوت‌هایی که در امکانات و ویژگی‌های این دو ویندوز ارائه شده است عبارتند از

  • طراحی و رابط کاربری: ویندوز 11 یک رابط کاربری جدید و شبیه Mac را برای این سیستم عامل خود در نظر گرفته است. در این رابط کاربری، طراحی به صورت تمیز با گوشه‌های گرد و سایه‌های پاستلی است. منوی نمادین Start نیز به همراه نوار وظیفه به مرکز صفحه منتقل می‌شود. اما در صورت تمایل می‌توانید آن ها را به چپ منتقل کنید، همانطور که در ویندوز 10 وجود دارد.
  • یکپارچی در اپلیکیشن اندرویدی: برنامه‌های Android امکان اجرا در ویندوز 11 را دارند و این یکی از مهم‌ترین تغییرات خوشایند برای کارران خواهد بود. این برنامه‌ها از طریق فروشگاه Microsoft جدید، از طریق Amazon Appstore قابل نصب هستند. این راه‌های دریافت به صورت بومی‌شده توسط مایکروسافت در ویندوز قرار گرفته است.
  • دسکتاپ مجازی بهینه‌تر: دسکتاپ‌های ایجاد شده بیشتر شبیه سیستم عامل مک شده است و شما می‌توانید بین آنها برای دستکاپ‌های شخصی کاری، دانشگاه و … جابه‌جا شوید.
  • اضافه شدن مایکروسافت تیم: یکی از قابلیت‌های که شبیه Face Time اپل می‌باشد، Microsoft Teams است که در نوار وظیفه قرار داده شده و برای تماس تصویری به کار می‌رود.

امکانات و ویژگی‌های دیگری مانند اضافه شدن ویجت‌ها که در ویندوز 10 وجود نداشت، صفحه نمایش لمسی و پشتیبانی قلم و صدا که در این سیستم عامل بهبود یافته است، فناوری Xbox برای بهبود تجربه گیمینگ مانند اضافه شدن قابلیت‌های Auto HDR و DirectStorage و …. در این سیستم عامل اضافه شده است.

مقایسه امکانات و ویژگی‌های ویندوز 10 و 11

آیا امکان ارتقا ویندوز 10 به 11 وجود دارد؟

همانطور که می‌دانید، در نسل قبلی نیز امکان ارتقا از ویندوز 7 و 8 بدون برهم خوردن تنظیمات، فایل‌ها و … وجود داشت. اکنون این قابلیت برای ویندوزهای 7 و 10 نیز وجود دارند تا بتوانند اقدام به ارتقا ویندوز خود به نسل 11 نمایند.

اگرچه ویندوز 11 قبلاً لو رفت و بسیاری از شما ممکن است آن را بارگیری کرده باشید، اما حالا فرصتی برای دریافت ویندوز 11 جدید و بدون اشکال وجود دارد که می‌توانید مستقیماً از وب سایت رسمی مایکروسافت بارگیری کنید. می‌توانید در چند مرحله با ما در این آموزش آپدیت ویندوز 10 به ویندوز 11 همراه باشید تا این مراحل را بررسی کنیم.

اگر رایانه شخصی ویندوز 10 موجود شما آخرین نسخه ویندوز 10 را اجرا می‌کند و از حداقل مشخصات سخت افزاری برای اجرای ویندوز 11 برخوردار است، می‌تواند برای ارتقا به ویندوز 11 اقدام کنید. برنامه ارائه ارتقاء هنوز در حال نهایی شدن است، اما برای اکثر دستگاه‌هایی که امروزه در حال استفاده هستند، انتظار می رود زمانی در اوایل سال 2022 این برنامه آماده شود. همه رایانه‌های شخصی ویندوز 10 که واجد شرایط ارتقا به ویندوز 11 هستند به طور همزمان به‌روز نمی‌شوند.

برای مشاهده اینکه آیا رایانه شخصی شما واجد شرایط ارتقا است ، برنامه PC Health Check را بارگیری و اجرا کنید. پس از شروع به‌روزرسانی ارتقاء، می توانید با رفتن به تنظیمات/Windows Updates بررسی کنید که آیا برای دستگاه شما آماده است یا خیر.

آیا امکان ارتقا ویندوز 10 به 11 وجود دارد؟

آموزش آپدیت ویندوز 10 به ویندوز 11

برای آموزش آپدیت ویندوز 10 به 11، 2 روش وجود دارد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • روش اول: فایل نصبی ویندوز 11 را دانلود کنید. شما اکنون قادر هستید نسخه Insider را از اینترنت دانلود کنید اما این نسخه کامل نیست. همچنین شما در این روش می‌توانید تا زمان انتشار ویندوز 11 صبر کنید تا فایل نصبی در دسترس همگان قرار گیرد.
  • روش دوم: زمانی که آپدیت‌ها در دسترس است، اکنون از طریق ویندوز نسبت به آپدیت ویندوز 10 به ویندوز 11 اقدام کنید.

روش دوم راحت‌ترین روش برای ارتقا ویندوز 10 به ویندوز 11 است که شامل مراحل زیر می‌باشد:

  • ابتدا بایستی به منوی استارت بروید. بر روی گزینه استارت در ویندوز 10 کلیک کنید.
  • صفحه تنظیمات ویندوز 10 شما باز شده و در قسمت Update and Security مراجعه کنید.
  • حال ارتقا ویندوز باز کنید. برای این کار روی گزینه Check for Updates کلیک کنید.
  • حال بایستی منتظر بمانید تا ویندوز برای ارتقا به ویندوز 11 اقدام به دریافت بروزرسانی‌ها نماید.
  • حال که بروزرسانی‌های در دسترس شما قرار گرفته است، شما بایستی پنجره‌های آپدیت ویندوز را مشاهده کنید. شما در این مرحله می‌توانید برای انتخاب اینکه کدام بروزرسانی را دریافت می‌کنید، حق انتخاب داشته باشید.

در انتهای آموزش آپدیت ویندوز 10 به ویندوز 11 بایستی در لیست آپدیت‌هایی که در این صفحه قرار دارد، دنبال گزینه ارتقا به ویندوز 11 باشید تا بتوانید ارتقا از ویندوز 10 به 11 را انجام دهید. حتما برای ارتقا به این نسخه، به نکاتی‌ که در انتهای مقاله بیان شده است، توجه کنید.

آموزش آپدیت ویندوز 10 به ویندوز 11

آموزش آپدیت ویندوز 7 به ویندوز 11

در قسمت قبل بیان کردیم که شما می‌توانید از ویندوز 7 نیز به ویندوز 11 اقدام کنید. راه‌های مختلفی برای ارتقا به ویندوز 11 از ویندوز 7 وجود دارد که در قسمت قبل نیز به آن اشاره شد. شما می‌توانید به طور کلی ویندوز خود را حذف کرده و فایل نصبی آن را بر روی سیستم خود پیاده کنید. همچنین روش دوم، ارتقا از طریق آپدیت است که مراحل آموزش ارتقا ویندوز 7 به ویندوز 11 به شرح زیر می‌باشد:

  • بر روی منوی استارت کلیک کرده و گزینه Control Panel را انتخاب کنید.
  • حال بایستی در صفحه کنترل پنل، دنبال گزینه Windows Update باشید که در این قسمت روی آن گزینه کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده، حال بایستی بر روی گزینه ” Check for Updates” کلیک کنید تا در این قسمت، آپدیت‌های و بروزرسانی‌ها برای شما چک شده و نمایش داده شود.
  • پس از اینکه بررسی‌ها انجام شد، حال بایستی گزینه Install Update را کلیک کنید تا همه بروزرسانی‌ها برای شما نصب شود.
  • همچنین شما می‌توانید برای نصب کامل بروزرسانی‌ها، بر روی دو گزینه بروزرسانی اختیاری و بروزرسانی موجود کلیک کنید.

درنهایت برای آموزش آپدیت ویندوز 10 به ویندوز 11، لیستی از بروزرسانی‌ها را مشاهده می‌کنید که بایستی آنها را انتخاب کرده و بر روی گزینه Install Updates کلیک کنید.

آموزش آپدیت ویندوز 7 به ویندوز 11

آموزش ارتقا به ویندوز 11 نسخه Insider

اگر برای دانلود ویندوز 11 و تجربه یک محیط کاربری متفاوت عجله دارید، می‌تونید نسخه Insider آن را که در دسترس عموم قرار دارد نصب کنید. در این قسمت از آموزش آپدیت ویندوز 10 به ویندوز 11 شما می‌توانید تا زمانی که نسخه رسمی آن در ماه آبان و آذر منتشر می‌شود، از این نسخه استفاده کنید. مراحل ارتقا به ویندوز 11 عبارت است از:

  • در وب‌سایت Windows Insider Program عضو شوید. این کار را می‌توانید با اکانت مایکروسافت خود انجام دهید.
  • از مسیر Settings > Update & Security > Windows Insider Program بعد از ثبت نام در این برنامه، می‌توانید به وارد بخش اینسایدر در کامپیوتر خود شوید.
    • لازم است گزینه‌های optional diagnostic data و Diagnostics & Feedback را برای دریافت بیلدها و مشخصات نرم‌افزاری فعال کنید.
  • روی گزینه “+” کلیک کرده و وارد اکانت مایکروسافت خود شوید. روی Continoue کلیک کنید.
  • 3 نسخه برای شما در نظر گرفته شده است که شما باید آخرین نسخه‌ای که عرضه شده است را یعنی Dev Channel را انتخاب کنید. اگر نسخه بتا در دسترس قرار دارد، آن را انتخاب کنید.
  • یک بخش برای حریم شخصی نمایش داده می‌شود که بایستی آن را انتخاب کنید و گزینه Restart Now را بزنید.
  • حال یک پارتیشن یا درایور را برای نصب ویندوز خود در نظر بگیرید.
  • در کامپیوتر به قسمت Settings > Update & Security > Windows Update مراجعه کنید.
  • بر روی گزینه Check for updates کلیک کنید.
  • بروزرسانی را با نام Windows 11 Insider Preview دانلود کنید.
  • بر روی گزینه Restart Now کلیک کنید و منتظر باشید تا مراحل نصب و راه‌اندازی ویندوز انجام شود.

پس از این قسمت از آموزش آپدیت ویندوز 10 به ویندوز 11، از نسخه بتا ویندوز 11 لذت ببرید.

آموزش ارتقا به ویندوز 11 نسخه Insider

نکات مهم در آموزش آپدیت ویندوز 10 به ویندوز 11

از جمله نکاتی که بایستی در رابطه با آموزش آپدیت ویندوز 10 به ویندوز 11 برای شما خوانندگان محترم ذکر کنیم، می‌توان گفت:

  • ارتقا از ویندوز 10 به 11 کاملا رایگان است.
  • برای ارتقا از ویندوز 10 به 11 حتما بایستی یک دانش یا مطالعه اولیه داشته باشید.
  • حتما قبل از ارتقا اقدام به بکاپ گیری از فایل‌های خود نمایید تا از حذف شدن آنها جلوگیری شود.
  • حتما به مشخصاتی که نیاز دارید تا از این نسخه ویندوز استفاده کنید، توجه نمایید. این نسخه بر روی (حداقل) مشخصات زیر اجرا می‌شود:
    • پردازنده 64 بیتی
    • 4 گیگابایت رم
    • 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی
    • رزولوشن 1366*768
    • نمایشگر 9 اینچی (حداقل)
    • پشتیبانی از قابلیت‌های UEFI، TPM 2.0 و نیز Secure Boot
    • پشتیبانی از دایرکت ایکس 12

در نهایت کاربرانی که نمی‌توانند از این ویندوز به جهت مشخصات سخت‌افزاری خود استفاده کنند، نگران نباشند؛ زیرا مشخصات اضافه شده، امکانات و ابزارهای حیاتی نیست.

https://irjavan.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-10-%d8%a8%d9%87-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-11/

arminmoghim بازدید : 35 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

دزدگیر یکی از مهم ترین سیستم های امنیتی است که در حفظ امنیت کمک بسیاری میکند . دزدگیر ها انواع مختلفی دارند دزدگیر منزل ، دزدگیر مغازه و مکانهای دیگر که هر کدام شرایط خاص خود را دارند . بسیاری از افراد برای تامین برق این سیستم ها از برق اضطراری استفاده می کنند اما بسیاری هنوز در جریان اهمیت این دستگاه نیستند .  دزدگیر وسیله ای است که در هر شرایطی باید کار کند چه در روز چه در شب و قطع شدن برق هم اتفاقی ناگهانی است . پس برای تداوم کار دزدگیر نیاز است که برق اضطراری د رخانه داشته باشید .

دوربین مدار بسته لامپی

این محصول جز پرفروش و پرطرفدارترین محصولات دوربین مدار بسته در سال اخیر بوده است . بسیای از افراد به دلیل راحتی نصب به خرید دوربین لامپی می پردازند و قیمت دوربین مدار بسته لامپی نیز عامل تاثیرگذاری در خرید دوربین مداربسته لامپی می باشد .  ویژگی های کلیدی این دوربین مدار بسته که باعث جذب طرافداران زیادی شده است را در زیر توضیح میدهیم .

دوربین مدار بسته لامپی هم  مانند دیگر سیستم ها با برق کار می کند به همین دلیل وجود برق اضطراری برای این دوربین هم ضروری است . با قطع شدن برق خانه یا مغازه می توانید از یو پی اس استفاده کنید و بدون قطعی برق امنیت خود را افزایش دهید و به طور مداوم مکان مورد نظر را تحت نظارت خود قرار دهید .

شما می توانید با مراجعه به دوربین مارکت تمامی اطلاعات درمورد دوربین مدار بسته ، دزدگیر و یو پی اس را بدست آورید . همچنین به صورت رایگان با مشاورین فنی دوربین مارکت در تماس باشد یا در صورت خرابی و مشکل در سیستم خود با آن ها تماس بگیرید .

arminmoghim بازدید : 36 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

یکی دیگر از سیستم های امینتی مهم در خانه ، مغازه و اماکن دیگر دزدگیر است . دزدگیر از سیستم هایی است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد و برای پیشگیری از سرقت بسیار کاربردی است . دزدگیر ها انواع بسیاری دارند و مانند دوربین مدار بسته با لوازم جانبی مخصوص خود مورد استفاده قرار می گیرند . دزدگیر های سیم کارتی ، آژیر دار و دزدگیر های سخن گو انواع آن هستند . شما برای خرید دزدگیر نیاز به اطلاعات کافی برای آن دارید و باید بدانید که یکی از لوازم مهمی که باید با دزدگیر خریداری شود یو پی اس یا همان دستگاه برق اضطراری است تا بتوان به طور مداوم از دزدگیر استفاده کرد . لوازمی که برای دزدگیر مورد استفاده قرار می گیرند ،  سیم کارت و برق اضطراری هستند . سیم کارت برای دزدگیر های بیسیم به کار می رود تا در صورت بروز اتفاق سریعا به صاحب آن مکان اطلاع رسانی شود .

حال می خواهیم بدانیم کاربردی که یو پی اس یا همان دستگاه برق اضطراری برای دزدگیر دارد چیست .

کاربرد برق اضطراری برای دزدگیر

همانطور که می دانید یو پی اس در زمان قطعی برق شهری فعال می شود و باعث می شود دستگاه هایی که با برق کار می کنند قطع نشوند . برای جلوگیری از قطع شدن سیستم های امنیتی بهتر است یک دستگاه برق اضطراری به آن ها متصل باشد البته لازم به ذکراست که اجباری در خرید این دستگاه وجود ندارد اما وجود آن ضرری هم ندارد و با صرف هزینه می توان امنیت خانه مغازه و یا محل کار خود را تامین کرد .

شما برای اطلاع بیشتر از خرید سیستم های امنیتی می توانید به سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید و از قیمت دزدگیر ، یو پی اس یا حتی قیمت دوربین مدار بسته مطلع شوید .

arminmoghim بازدید : 34 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

دوربین لامپی

نصب دوربین لامپی بسیار آسان است و  نیاز به دانش فنی نداشته و بدون سیم کشی برق راه اندازی می شود . برق این دوربین ها از طریق سرپیچ لامپ تامین می شود و نیاز به دستگاه جداگانه برای ضبط تصاویر وجود ندارد . نصب همه مدل های دوربین های مدار بسته لامپی یکسان می باشد .

ابتدا لازم است که کارت حافظه را درون دوربین قرار داده و برق دوربین را روشن کنید. نرم افزار اندروید یا اپل دوربین را دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنید و با استفاده از مودم به دوربین متصل شوید و مراحل نصب را در اپلیکیشن اندروید یا ای او اس تکمیل کنید . با این کار  در هر جایی از جهان که هستید با استفاده از اینترنت تصاویر محل مورد نظر را دریافت کنید .

دوربین شیائومی

لازم است که دکمه reset بر روی دوربین شیائومی را فشار دهید. پس از آن صدایی را از اسپیکر خواهید شنید که به شما می گوید چکار باید انجام دهید. بر روی اپلیکیشن دوربین را جهت اضافه کردن انتخاب کنید. Mi Home Security camera 360 را از لیست انتخاب و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

فرآیند تنظیمات با یک روش منحصر به فرد کار می کنند و لازم است که جزئیاتی مانند شماره اکانت MI، نام کاربری، کلمه عبور، نام شبکه wifi وپسورد آن را از طریق کد QR که بر روی اپلیکیشن در طول فرآیند نصب تولید می شود ارسال کنید. این کد QR لازم است که به دوربین نشان داده شود تا دوربین به صورت خودکار خودش را با شبکه و اکانت تنظیم کند. پس از انجام مراحل فوق اپلیکیشن با دوربین هماهنگ می شود و این امکان را می دهد که تنظیمات سایر ویژگی های دوربین و به روز رسانی Firmware را انجام دهید.

برای خرید دوربین مدار بسته و اطلاع از قیمت دوربین ها می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

arminmoghim بازدید : 37 شنبه 11 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

امروزه با بالا رفتن روز افزون قیمت و هزینه لوازم الکترونیکی به خصوص کامپیوتر ها، لپ تاپ ها، گوشی های همراه و حتی لوازم خانگی مانند کولر ها، یخچال ها، تلویزیون ها و... تمامی افرادی که از هر کدام از این لوازم استفاده می کنند تلاش می کنند تا با استفاده درست از خراب شدن و نیاز به تعمیر لوازم خود جلوگیری کنند. اما هر لپ تاپ، کامپیوتر، موبایل و به طور هر وسیله ای طول عمر مفیدی دارد و پس از سپری شدن این طول عمر مفید به احتمال زیاد دچار مشکلات و ایرادات کوچک و بزرگ سخت افزاری یا نرم افزاری می شوند. بنابراین در هر صورت بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات لوازم الکترونیکی مطمئن و حرفه ای را بشناسید تا در زمان نیاز بتوانید در اسرع وقت به آن مراجعه کنید و دستگاه خود را تعمیر کنید.

تعمیر لپ تاپ از جمله اقدامات بسیار حرفه ای و حساس است بنابراین در نظر داشته باشید که تعمیرکاری که برای رفع مشکلات سخت افزاری یا اختلالات نرم افزاری به آن مراجعه می کنید مهارت و توانایی کافی را برای تعمیر لپ تاپ شما داشته باشد تا با رخ دادن اشتباه در حین انجام اقداماتا مربوط به تعمیرات لپ تاپ باعث آسیب و خسارت بیشتر به لپ تاپ شما نشود.

digibaan.ir یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مجهز به تجهیزات کامل مورد نیاز برای تعمیرات است که با دسترسی به تعمیرکاران و کارشناسان متخصص و ماهر قادر است تا هر گونه مشکل و اختلال دستگاه شما را حل کند. دیجی بان لوازم خانگی را نیز تعمیر می کند.

با توجه به اینکه به فصل گرما یعنی تابستان نزدیک می شویم به احتمال زیاد به فکر سلامت عملکرد کولر های خود نیز افتاده اید. در صورتی که کولر شما دچار مشکل شود یکی از سخت ترین مراحل اقدام برای تعمیر آن  بی شک حمل و انتقال آن به مرکز تعمیرات است. یکی از روش های تعمیر کولر، تعمیر کولر در محل است که در صورت استفاده از این روش در هزینه و هزینهشما نیز بسیار صرفه جویی می شود. به عنوان مثال اگر کولر گازی شما دچار مشکل شود و شما از روش تعمیر کولر در مجل مورد نظر مشتری استفاده کنید هزینه سرویس کولر گازی شما بسیار کمتر خواهد بود. بهتر است حتی اگر کولر شما مشکلی ندارد برای سرویس آن اقدام کنید تا از به وجود آمدن هر گونه اختلال در روند کاری کولر خود جلوگیری کنید. همچنین هزینه سرویس کولر بسیار کمتر از هزینه تعمیر کولر می باشد.

arminmoghim بازدید : 32 شنبه 11 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

دوربین مداربسته

بسیاری از افراد برای حفظ امنیت خانه خود به دنبال بهترین و ارزان ترین راه حل هستند . یکی از سیستم هایی که می توان به وسیله آن از خانه خود مراقبت کرد دوربین مدار بسته است . برای آشنایی بیشتر با دوربین مدار بسته ابتدا باید شرایط را مشخص کنید که در چه محیط با چه شرایطی می خواهید دوربین را نصب کنید سپس به دنبال برند محصول مورد نظر خود باشید . دوربین هایک ویژن یکی از برند های معتبر دوربین مدار بسته است و با قیمت مناسب وهمچنین کیفیت بالای محصولات توانسته در بازار جهانی رتبه بسیار خوبی کسب کند . شما برای دوربین مدار بسته نیازبه لوازم جانبی مانند کابل ، دستگاه ضبط ، در مواقعی سیم کارت یا کارت حافظه و یو پی اس نیاز دارد .

برق اضطراری یو پی اس

یکی از لوازمی که در حفظ امنیت بسیار کاربردی است ، برق اضطراری ups است . یو پی اس بیشتر برای تامین برق لازم جایگزین برق شهری است آن هم در مواقع قطعی برق .

ویژگی های UPS برای دوربین مدار بسته

  • دستگاه برق اضطراری یو پی اس 300 وات برق دارد
  • باید بتوان به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرد.
  • اندازه نسبتا کوچکی دارد .
  • قدرت پشتیبانی از تمامی دستگاه های امنیتی را دارد.
  • نصب راحتی دارد

به طور کلی شما برای خرید هر سیستم امنیتی نیاز به برق اضطراری دارد البته با نخریدن یو پی اس هم می شود کار راه انداخت اما با خرید دوربین دار بسته و یو پی اس دیگر نگرانی برای مشکلات قطع شدن برق نخواهید داشت .

عدم خرید آداپتور ، هزینه کم برای دوربین مداربسته و استفاده برای دیگر سیستم های امنیتی دیگر می تواند مزیت UPS برای دوربین مدار بسته باشد .

arminmoghim بازدید : 27 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

لپ تاپ و کامپیوتر دو دستگاهی که امروزه اکثر افراد از آن ها استفاده می کنند. کاربران لپ تاپ و کامپیوتر از لپ تاپ و کامپیوتر خود برای فعالیت های متفاوتی استفاده می کنند بعضی از کاربران در ارتباط با مشاغل خود به لپ تاپ یا کامپیوتر نیاز دارند و در صورت خرابی کامپیوتر یا لپ تاپ انجام فعالیت های شغلی آن ها دچار مشکل خواهد شد. این به معنی است که فعالیت هایی که کاربران با کامپیوتر یا لپ تاپ خود انجام می دهند اهمیت قابل توجهی دارند و در صورتی که مشکلی در روند عملکرد لپ تاپ یا کامپیوتر به وجود آید مشکلات جدی ای در فعالیت های مهم کاربران لپ تاپ یا کامپیوتر به وجود می آید.

اگر لپ تاپ یا کامپیوتر شما دچار ایراد شد و نیاز به تعمیرات کامپیوتر یا لپ تاپ خود داشتید حتی اگر دچار مشکل جزئی بود خودتان برای تعمیر آن اقدام نکنید و حتما از یک کارشناس مجرب و ماهر کمک بگیرید. اگر احساس کردید مشکل جزئی است و به دست خودتان قابل حل است می توانید از روش تعمیر لپ تاپ به صورت آنلاین استفاده کنید و با راهنمایی های کارشناس مربوطه مشکلات دستگاه خود را حل کنید. همچنین اگر شرایط جا به جایی لپ تاپ و مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ برایتان دشوار است می توانید از روش تعمیرات لپ تاپ در محل استفاده کنید.

خدمات تعمیرات لپ تاپ در محل به این صورت است که پس از ثبت فرم توسط مشتری، از طرف مرکز تعمیرات لپ تاپ با مشتری تماس خواهند گرفت و یک کارشناس یا تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ برای تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر مشتری در محلی که مشتری در فرم خود ثبت کرده است حاضر می شود و در حضور خود مشتری به تعمیرات کامپیوتر یا لپ تاپ او می پردازد.

همچنین تعمیرات مودم نیز اهمیت بسیاری دارند چرا که مودم ها ارتباط بین دستگاه لپ تاپ یا کامپیوتر را با دنیای مجازی و اینترنت برقرار می کنند. در صورتی که در روند عملکرد مودم مشکلی به وجود آید ارتباط لپ تاپ یا کامپیوتر شما با دنیای مجازی و اینترنت قطع می شود. یکی از برند های محبوب مودم دی لینک است در صورتی که مودم شما از برند دی لینک است در صورت خرابی آن باید به یک مرکز تعمیر مودم دی لینک مراجعه کنید. زیرا مودم های برند های متفاوت با یکدیگر اختلاف هایی دارند و بهتر است به مرکز تعمیرات مودم مخصوص برند خود مراجعه کنید تا مشکلی در روند تعمیرات مودم به وجود نیاید.

arminmoghim بازدید : 35 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

چندین نسل است که کامپیوتر ها نقش بسیار پر رنگی در زندگی روزمره انسان ها دارد. هر روزه شرکت های سازنده لپ تاپ و کامپیوتر در تلاش اند تا کامپیوتر ها و لپ تاپ های پیشرفته تر، مدرن تر و با کیفیت تری تولید و به بازار عرضه کنند. در واقع هدف اصلی شرکت های سازنده کامپیوتر ها و لپ تاپ ها این است که این دستگاه ها و لوازم الکترونیکی در فعالیت های بیشتری به انسان ها کمک کنند.

امروزه کامپیوتر ها قادر هستند فعالیت های زیادی را انجام دهند. بعضی فعالیت ها با کمک کامپیوتر انجام می شوند و بعضی دیگر از فعالیت ها به طور کلی با کامپیوتر ها یا لپ تاپ ها انجام می شوند. در انجام فعالیت های بسیاری از مشاغل کامپیوتر ها و لپ تاپ ها دخیل هستند. اینترنت نیز به اندازه کامپیوتر و حتی صد برابر بیشتر برای انسان ها کاربر دارد و زندگی اکثر ما ها امروزه به اینترنت، کامپیوتر، لپ تاپ ها و در نتیجه مودم ها وابستگی بسیار زیادی دارد.

حرفه ی تعمیرات کامپیوتر و تعمیرات مودم از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار هستند چرا که در صورتی که کامپیوتر، لپ تاپ یا مودم شما دچار مشکل شود به احتمال بسیار زیاد انجام بسیاری از فعالیت های روزمره، شغلی و غیره شما دچار مشکل خواهد شد.

در صورتی که کامپیوتر شما دچار مشکل شده باشد ممکن است این مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد، در صورتی که مشکل کامپیوتر یا لپ تاپ شما سخت افزاری باشد، تعمیرکاری که برای تعمیر کامپیوتر خود به او مراجعه می کنید باید تخصص، مهارت و توانایی کافی را برای تعمیر ایرادات و مشکلات سخت افزاری داشته باشد چرا که در صورتی که در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر اشتباهی توسط تعمیرکار مربوطه رخ دهد ممکن است قطعات سخت افزاری بسیار مهمی از کامپیوتر یا لپ تاپ شما دچار آسیب شود و خسارت بیشتری به کامپیوتر یا لپ تاپ شما وارد شود. اگر مشکل و ایراد کامپیوتر و لپ تاپ شما نرم افزاری باشد در بدترین حالت با تعویض سیستم عامل و نصب مجدد ویندوز به احتمال خیلی زیاد از بین می رود. 

digibaan.ir یک مرکز تعمیرات معتبر و حرفه ای است که با دسترسی به برترین و مجرب ترین کارشناسان و تعمیرکاران و با کامل ترین تجهیزات قادر است هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر یا لپ تاپ شما را در کوتاه ترین زمان کوتاه و کم ترین هزینه رفع کند.

arminmoghim بازدید : 31 سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی های جدید در صنعت نظارت تصویری و تولیدات دوربین مدار بسته است . ظهور هوش مصنوعی باعث ایجاد انقلابی در صنایع مختلف شده است. صنعت نظارت تصویر و امنیت نیز از این قضیه مستثنی نیست. برنامه‌های مبتنی بر AI (مخفف artificial intelligence به معنای هوش مصنوعی) در دنیای امنیت سروصدای زیادی کرده‌اند. طی سال‌های اخیر علاوه بر کمپانی‌های بزرگ و مطرح مثل داهوا و هایک ویژن ، شرکت‌های کوچک‌تر نیز محصولات مدرن و منحصربفردی تولید و عرضه کرده‌اند.

  • حفاظت به‌موقع و فعال بصورت بلادرنگ

سیستم‌های نظارت تصویر تا به حال فقط قادر به تشخیص اتفاقات بودند و تنها زمانی مفید واقع می‌شدند که حرکت مشکوکی توسط تیم امنیت تشخیص داده شود یا اتفاقی رخ دهد.  با رسیدن سیستم‌های نظارت تصویری دارای هوش مصنوعی، انقلابی بزرگی در این زمینه رخ خواهد داد و سیستم‌های امنیتی دوربین مداربسته علاوه بر تشخیص اتفاقات و تهدیدات، قادر به پیش‌بینی یک اتفاق، قبل از وقوع آن نیز خواهند بود.

  • موثرتر و کارآمدتر از انسان‌ها

از دیگر مزایای سیستم های دوربین مداربسته مبتنی بر هوش مصنوعی این است که می‌توانند خطاهای انسانی را جبران کنند. به این معنی که هیچ اتفاق یا تهدیدی نادیده نمی‌ماند و هیچ اطلاعات یا جزئیاتی از دست نمی‌رود.

  • تشخیص چهره

 در واقع سیستم‌های هوش مصنوعی پتانسیل‌های بسیار بالاتری در زمینه تشخیص چهره افراد (facial detection) در امکان شلوغ و فضاهای بزرگ دارند. جدای از امنیت، کسب‌وکارهای بزرگ نیز می‌توانند با بهره‌گیری از سیستم تشخیص چهره هوشمند، مشتریان ارزشمند را شناسایی کرده و خدمات مخصوصی به آنها ارائه دهند

  • بهبود کیفیت تصویر

الگوریتم‌های هوش مصنوعی، بصورت خودکار با تنظیم منابع نور موجود در تصویر و پخش یکنواخت نور در محیط، حتی زمانی که منبع نور شدیدی مانند خورشید یا لامپ یا پنجره در محیط وجود داشته باشد، تصویری با نور یکنواخت ارائه می‌دهد. 

  • مدیریت اطلاعات

یک سیستم نظارت تصویری متشکل از دوربین‌های مداربسته، سنسورها، آلارم‌ها و غیره در انواع و مدل‌های مختلف می‌باشد. این تجهیزات برای پوشش کامل محیط و جلوگیری از بروز هرگونه خطایی نصب و راه‌اندازی می‌شوند. این موضوع به این معنی است که سیستم امنیتی با حجم زیادی از اطلاعات و داده سروکار دارد. همانطور که پیداست برنامه‌ای پیشرفته برای مدیریت ترافیک داده‌های موجود در سیستم مورد نیاز است.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته و تکنولوژی های جدید به قسمت مقالات دوربین مارکت مراجعه فرمایید . 

arminmoghim بازدید : 39 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

هر روزه تکنولوژی دخالت بیشتری در زندگی انسان ها می کند. لوازم الکترونیکی و حتی لوازم خانگی هر روزه مدرن تر و پیشرفته تر می شوند. موبایل ها، لپ تاپ ها، کامپیوتر ها و... هر روزه رو به پیشرفت و پیچیده تر شدن هستند. تعمیر موبایل این روز ها یکی از مشاغل و حرفه های بسیار مطرح و با اهمیت جامعه است. همچنین هزینه لپ تاپ ها، کامپیوتر ها، موبایل ها و تمامی لوازم الکترونیکی روز به روز در حال افزایش است بنابراین تعمیرکاران این لوازم الکترونیکی باید حداکثر تلاش خود را کنند تا توانایی رفع هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری لوازم الکترونیکی را به دست آورند.

در صورتی که موبایل شما دچار مشکل شده است و برای تعمیر آن به تعمیرکار یا مرکز تعمیرات مراجعه می کنید، اطمینان یابید که تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی که به آن مراجعه کرده اید به طور کاملا تخصصی به انجام اقدامات مربوط به تعمیرات موبایل مسلط باشد. به این منظور که در صورتی که موبایل شما از برند سامسونگ است، تعمیرکار مورد نظر باید به صورت کاملا تخصصی به تعمیر گوشی ها و محصولات شرکت سامسونگ مسلط باشد زیرا محصولات شرکت های سازنده لوازم الکترونیکی متفاوت همگی با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری یا نرم افزاری جزئی دارند و برای انجام هر چه بی نقص تر اقدامات مربوط به تعمیرات بهتر است که تعمیرکار مورد نظر به صورت تخصصی به این تفاوت ها آگاه باشد تا احتمال رخ دادن اشتباه در حین انجام تعمیرات به حداقل برسد.

این امر برای لپ تاپ نیز صدق می کند و در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل شده است بهتر است تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی که برای رفع مشکلات و ایرادات لپ تاپ خود به آن مراجعه می کنید به صورت کاملا تخصصی به تعمیر لپ تاپ های برند لپ تاپ شما مسلط باشد. به طور مثال اگر لپ تاپ شما از شرکت سازنده دل است، تعمیرکار باید به تعمیر لپ تاپ دل تسلط کافی داشته باشد و به تفاوت های جزئی سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های شرکت دل با لپ تاپ های سایر شرکت های سازنده آگاه باشد.

امروزه استفاده از پرینتر های خانگی نیز رو به افزایش است و کاربران زیادی از پرینتر ها برای انجام فعالیت های به خصوص شغلی و تحصیلی خود استفاده می کنند بنابراین اقدامات و حرفه مربوط به تعمیر پرینتر نیز اهمیت بسیاری دارد. به طور کلی برای تعمیر لوازم الکترونیکی خود دقت کافی را داشته باشید تا تعمیرکار مناسبی را انتخاب کنید.

arminmoghim بازدید : 39 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

با توجه به پیشرفت و پیچیده تر شدن روز به روز لوازم الکترونیکی به خصوص کامپیوتر ها و لپ تاپ ها بنابراین حرفه و اقدامات مربوط به این لوازم الکترونیکی یعنی تعمیر کامپیوتر و تعمیر لپ تاپ نیز نیازمند دقت، مهارت، توانای و تجربه بیشتری است چرا که در ساخت لوازم الکترونیکی امروزه به خصوص لپ تاپ ها و کامپیوتر ها حساسیت و ظرافت بسیاری زیادی به کار رفته است. این حساسیت و ظرافت به کار رفته در روند ساخت لپ تاپ ها و کامپیوتر ها باعث شده است که اقدامات مربوط به تعمیر این دستگاه ها نیز نیاز به حداکثر دقت داشته باشید در غیر این صورت با رخ دادن کوچک ترین اشتباهی توسط تعمیرکار مورد نظر ممکن است خسارت جبران ناپذیری به لپ تاپ یا کامپیوتر شما وارد شود و بخش های مهمی از دستگاه شما آسیب ببیند.

اقدامات مربوط به تعمیر لپ تاپ به قدری حساس است که تعمیرکار یا کارشناسی که برای تعمیرات لپ تاپ شما اقدام می کند بهتر است به تعمیرات محصولات شرکت های سازنده متفاوت لپ تاپ ها به طور تخصصی و حرفه ای مسلط باشد. به این منظور که به طور مثال اگر لپ تاپ شما دچار مشکل شده است و برند لپ تاپ شما از شرکت سازنده لنوو است، تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی که برای رفع مشکلات و ایرادات مربوط به لپ تاپ خود به آن مراجعه می کنید باید به طور تخصصی و حرفه ای به تعمیر لپ تاپ لنوو به صورت جداگانه مسلط باشد تا احتمال رخ دادن اشتباه در روند انجام اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ به حداقل برسد.

در صورتی که کامپیوتر شما دچار مشکل شده است و قصد تعمیر آن را دارید بی شک یکی از مشکلات حمل کامپیوتر به مرکز تعمیرات است. یکی از روش های تعمیر کامپیوتر، تعمیر کامپیوتر در محل است که در این روش پس ثبت درخواست توسط مشتری کارشناس یا تعمیرکار مجرب و ماهر در محلی که مشتری بخواهد حاضر شده و در حضور خود مشتری به تعمیر کامپیوتر می پردازد. روش تعمیر کامپیوتر در محل در زمان و هزینه شما بسیار صرفه جویی می کند.

digibaan.ir یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که مجهز به کامل ترین تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات هرچه حرفه ای تر و بی نقص تر کامپیوتر و لپ تاپ ها است که می توانید با اطمینان خاطر دستگاه خود را به این مجموعه بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با هزینه بسیار کم هر گونه مشکل کامپیوتر یا لپ تاپ شما را رفع کند.

arminmoghim بازدید : 30 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

دوربین های مدار بسته با برند های متنوعی که دارند امکان خرید را برای مشتریان سخت می کنند . ما با معرفی برند های شناخته شده در این عرصه می خواهیم به شما در خریدتان کمک کنیم . 

دوربین داهوا

دوربین داهوا یکی از بهترین برند های دوربین مدار بسته است با تکنولوژی های پیشرفته که در عرصه نظارت پیشرفت فراوانی داشته و قیمت نسبتا مناسبی با قابلیت های فراوان دارد . یکی از مشکلات مشتریان قیمت دوربین های داهوا است . زیرا تکنولوژی های دوربین داهوا و کارایی که برای امنیت دارد قیمت این برند را بالا برده و خب در این گرانی کسی به سراغ دوربین گران قیمت نمی رود اما می توان گفت تنوع بالای محصولات داهوا باعث شده بتوان بهترین محصول با مناسب ترین قیمت را از آن خریداری کرد . 

دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن نیز مانند داهوا یکی از برترین برند ها در جهان است و این برند نیز با پیشرفتی که داشته توانسته بهترین رتبه را در جهان کسب کند . دوربین هایک ویژن به نسبت داهوا قیمت ارزان تری دارد ولی تنوع و کیفیت آن مانند دوربین داهوا است و برای خرید دوربین مدار بسته مناسب است . دوربین هایک ویژن نمایندگی های بسیاری در ایران دارد ولی دوربین داهوا ، به دلیل تحریمات نمایندگی های کمی دارد و خرید تمامی محصولات آن مشکل است . 

 دوربین هایلو ک

دوربین هایلوک تحت نظارت برند هایک ویژن تولید می شود و در واقع جزو بهترین برند هاست و برندی اقتصادی محسوب می شود . قیمت های لوک از هایک ویژن نیز پایین تر است و از لحاظ کیفی تفاوت بسیاری با هایک ویژن ندارد به همین دلل جزو بهترین گزینه ها برای خرید محسوب می شود . 

برای خرید و داشتن اطلاعات در مورد این دوربین ها می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید وبهترین انتخاب را داشته باشید .  

arminmoghim بازدید : 24 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

امروزه اکثر کاربران برای انجام فعالیت های مربوط به شغل خود نیز نیاز به لپ تاپ یا کامپیوتر دارند و بسیاری از فعالیت های خود را با کمک لپ تاپ و البته اینترنت انجام می دهند و در صورتی که مشکلی برای لپ تاپ یا اتصال لپ تاپ به اینترنت به وجود آید ممکن است انجام بخشی یا حتی تمامی فعالیت های مربوط به شغل یا حتی فعالیت های روزمره دچار مشکل شوند. 

نقش لپ تاپ، کامپیوتر، مودم ها و... اکثر لوازم الکترونیکی هر روزه در زندگی روزمره انسان ها پر رنگ تر می شود و وابستگی انجام فعالیت ها به این لوازم و اینترنت نیز بیشتر می شود. همچنین هر روزه قیمت لپ تاپ ها نیز بیشتر می شود و این امر باعث شده است که مراکز تعمیر لپ تاپ بی وقفه در تلاش باشند تا با متد ها و روش های درست تر و کامل تر قادر باشند کوچک ترین و بزرگ ترین مشکلات مربوط به لپ تاپ یا کامپیوتر را حل کنند. هرچه مراکز تعمیرات لپ تاپ حرفه ای تر باشند مشکلات بیشتری قابل تعمیر هستند و در نتیجه شما مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نمی شوید البته ناگفته نماند که با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ، هزینه تعمیر لپ تاپ نیز بالا می رود زیرا انجام اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ نیازمند دقت، مهارت و توانایی بیشتری خواهد بود و با انجام کوچک ترین اشتباهی توسط تعمیرکار و مرکز تعمیر لپ تاپ مورد نظر خسارت های بیشتری به لپ تاپ یا کامپیوتر شما وارد می شود. 

امروزه استفاده از پرینتر های خانگی نیز بیشتر و بیشتر می شود. پرینتر ها ممکن است به دلایل متفاوتی خراب شوند و مشکلات متفاوتی برای آن ها به وجود آید. جا به جایی پرینتر ها به مرکز تعمیرات معمولا کار دشواری است. در صورتی که پرینتر شما دچار مشکل شده است می توانید از روش تعمیرات پرینتر در محل استفاده کنید. این روش به این صورت است که پس از ثبت فرم توسط مشتری، کارشناس مربوطه در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و با حضور خود مشتری به انجام اقدامات لازم برای تعمیر پرینتر خراب شده می پردازد. دیجی بان یک مرکز تعمیرات باتجربه و مطمئن است که با دسترسی به مجرب ترین تعمیرکاران متخصص شما می توانید برای تعمیرات لپ تاپ، کامپیوتر یا پرینتر خود به آن مراجعه کنید و دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه کم سالم تحویل بگیرید. 

arminmoghim بازدید : 28 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

لپ تاپ وسیله ای است که امروزه به یک وسیله ضروری در زندگی روزمره انسان ها تبدیل شده است و در صورتی که مشکل و ایرادی در روند عملکرد لپ تاپ یا کامپیوتر هر فردی به وجود آید به احتمال زیاد اکثر فعالیت های روزمره او دچار مشکل می شود و مجبور است زمان بیشتری را برای انجام همان فعالیت ها صرف کند. حتی بعضی از فعالیت ها تنها با لپ تاپ و اینترنت انجام می شوند و در صورتی که لپ تاپ دچار مشکل شود، به طور کلی انجام آن فعالیت ها مختل می شود.

بنابراین حرفه تعمیرات لپ تاپ امری بسیار مهم است و تمامی مراکز تعمیرات و تعمیرکاران باید نهایت تلاش خود را در این راستا کنند که احتمال اشتباه در روند انجام اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ را به حداقل برسانند و با جدید ترین روش ها احتمال آسیب به دستگاه را پایین و پایین تر بیاورند. بنابراین تعمیرات مربوط به لپ تاپ یا کامپیوتر و تمام لوازم الکترونیکی باید بصورت کاملا تخصصی انجام شوند و تعمیر تخصصی لپ تاپ یکی از مواردی است که باعث می شود تا بعد از تعمیر شدن لپ تاپ شما از عمر مفید دستگاه شما کم نشود.

دیجی بان یک مرکز تعمیرات مطمئن و بروز است. تیم دیجی بان هر روزه در تلاش هستند تا اطلاعات و توانایی های خود را بالا تر ببرند تا احتمال اشتباه در حین انجام تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات کامپیوتر و تمامی تمام لوازم حتی تعمیر کولر آبی را به حداقل برسانند تا ناخودآگاه و به دلیل توانایی یا اطلاعات کم خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

لپ تاپ ها توسط شرکت های متفاوتی ساخته و به بازار عرضه می شوند بهتر است که تعمیرکاری که برای رفع مشکلات و ایرادات مربوط به عملکرد لپ تاپ اقددام می کند به تفاوت های محصولات شرکت های سازنده متفاوت مسلط باشد. این امر به این دلیل است که لپ تاپ های شرکت های سازنده متفاوت با یکدیگر تفاوت های جزئی سخت افزاری یا نرم افزاری دارند و تعمیرکار حرفه ای باید به این تفاوت ها به طور کامل مسلط باشند. به عنوان مثال تعمیرکاری که می تواند لپ تاپ های برند ایسوس را به خوبی تعمیر کنند ممکن است لپ تاپ های شرکت دل را نتوانند به درستی تعمیر کنند بنابراین برای تعمیر لپ تاپ خود به تعمیرکار متخصص در تعمیر برند لپ تاپ خود مراجعه کنید که به طور حرفه ای و تخصصی به تعمیرات برند لپ تاپ شما مسلط باشد.

arminmoghim بازدید : 22 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

دوربین هایلوک جزو برند هایی است که تازه وارد عرصه نظارت شده و تحت نظر برند هایک ویژن تولید می شود . هایک ویژن این برند را برندی ارزان م یداند زیرا مواد اولیه موجود در هایلوک با درصد کمی تفاوت با هایک ویژن تولید می شوند و قطعا قیمت کمتری خواهد داشت . اما از لحاظ کیفی ، کیفیت بالایی دارد و نمی توان آن را بی کیفیت دانست . ما خرید دوربین هایلوک را به شما توصیه می کنیم . 

دوربین داهوا به دلیل کیفیت بالا ، جنس عالی محصولات و تکنولوژی بالا در نظارت بهترین برند دوربین مدار بسته است . هیچگاه نمی توان این دو برند را با هم مقایسه کرد زیرا دلیل گرانی داهوا نیز کیفیت بالای آن است و نمی توان این دو برند را با یکدیگر رقیب دانست . اما می توان رقابت دوربین هایک وژن و داهوا را با هم تایید کرد زیرا هر دو جزو برترین برند ها هستند . 

به طور کلی تنوع و قیمت دوربین هایلوک این دوربین را در چند سال اخیر به شهرت رسانده و دوربین داهوا نیز به خاطر کیفیت ، تکنولوژی بالا و کاربرد بسیار در محیط های بزرگ بهترین برند دوربین مدار بسته است . 

حتما برای خرید دوربین مدار بسته و بررسی برند های آن به سایت های مختلف مراجعه فرمایید و یا با نمایندگی های این دوربین ها تماس حاصل فرمایید . یکی از سایت های برتر در عرصه توزیع دوربین مدار بسته دوربین مارکت است . شما با مراجعه به این سایت و مطالعه محصولات و مقالات آن می توایند خریدی مناسب برای خود داشته باشید . همچنین تمامی قیمت ها در دوربین مارکت به روز می باشد . راه های ارتباطی دوربین مارکت در سایت در اختیار شما است تا هم به صورت حضوری وهم غیر حضوری اطلاعات دقیق را دریافت فرمایید . 

arminmoghim بازدید : 24 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

لپ تاپ در واقع یک کامپیوتر قابل حمل است که امروزه اکثر کاربران به جای کامپیوتر از لپ تاپ برای انجام فعالیت های روزمره یا فعالیت های مربوط به مشاغل خود را انجام می دهند. بسیاری از فعالیت های روزمره افراد به لپ تاپ یا کامپیوتر وابسته است بنابراین حرفه تعمیرات لوازم الکترونیکی به خصوص تعمیرات لپ تاپ یا تعمیرات کامپیوتر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

یکی از راه هایی که می توانید لپ تاپ خود را به اینترنت متصل کنید مودم های ایرانسل هستند. مودم ایرانسل یکی از انواع مودم های پرکاربرد و محبوب در ایران هستند که کاربران ای این مودم ها برای اتصال لپ تاپ خود به دنیای مجازی و اینترنت استفاده می کنند. در صورتی که در روند عملکرد مودم مشکلی ایجاد شود اتصال لپ تاپ یا کامپیوتر شما به اینترنت قطع می شوند بنابراین انجام بسیاری از فعالیت ها مختل می شود. بهتر است قبل از این که مشکلی برای مودم پیش آید یک مرکز تعمیرات خوب و باکیفیت را بشناسید تا در صورت به وجود آمدن مشکل برای تعمیر مودم خود به آن مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید بهتر است در صورتی که مودم شما دچار مشکل شده است برای تعمیر آن به مرکز تعمیرات مخصوص شرکت سازنده مودم خود مراجعه کنید، به این منظور که به عنوان مثال اگر مودم شما مودم ایرانسل است و مودم شما خراب شده است برای تعمیر مودم خود به یک مرکز تعمیرات مخصوص تعمیر مودم ایرانسل مراجعه کنید. یکی از دلایلی که بهتر است برای تعمیر مودم خود به مرکز تعمیر برند مخصوص مودم خود مراجعه کنید این است که هنگامی که تعمیرکار برای تعمیر مودم شما اقدام می کند اطمینان دارید که تعمیرکار مربوطه تخصص کافی را در زمینه برند مودم شما دارد و در فرآیند انجام تعمیرات احتمال رخ دادن اشتباه به حداقل می رسد.

در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل شد نیز بهتر است به یک مرکز تعمیرات مخصوص برند لپ تاپ خود مراجعه کنید. مثلا اگر لپ تاپ شما ایسوس است در صورت وجود هرگونه خرابی سخت افزاری یا نرم افزاری در لپ تاپ خود به مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس مراجعه کنید. دیجی بان با دسترسی به برترین و مجرب ترین کارشناسان و تعمیرکاران قادر است هرگونه مشکل لپ تاپ یا مودم شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه رفع کند. برای اقدام برای تعمیر لپ تاپ، کامپیوتر یا مودم خود به سایت دیجی بان مراجعه کرده و فرم مورد نظر را در صفحه مربوطه پر کنید تا در اسرع وقت کارشناسان با شما تماس بگیرند.

arminmoghim بازدید : 19 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

هرروزه به تعداد شرکت های سازنده لپ تاپ یا کامپیوتر افزوده می شود و هر یک از این شرکت های سازنده در تلاش اند تا روز به روز دستگاه های باکیفیت تر و با امکانات بیشتری تولید و به بازار عرضه کنند. لپ تاپ های اچ پی (hp)، لپ تاپ های ایسوس (Asus)، لپ تاپ های دل (Dell)، لپ تاپ های لنوو (Lenovo) و لپ تاپ های ایسر (Acer) از جمله شرکت های سازنده و برند های معتبر هستند که در ایران از محبوبیت زیادی برخودار هستند و بسیاری از افراد از لپ تاپ های این برند ها استفاده می کنند. 

همچنین در نظر داشته باشید که تعمیرکاری که برای رفع مشکلات لپ تاپ خود به او مراجعه می کنید از تخصص و مهارت کافی برخودار باشد و قادر باشد تعمیرات لپ تاپ های برند های متفاوت را انجام دهد. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند اچ پی است تعمیرکار مورد نظر باید به طور تخصصی به تعمیر لپ تاپ اچ پی مسلط باشد. یکی از دلایلی که بهتر است تعمیرکار مورد نظر تخصص کافی برای تعمیرلپ تاپ هر کدام از شرکت های سازنده را داشته باشد این است که طبیعتا لپ تاپ های شرکت های سازنده متفاوت با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری نیز دارند بنابراین تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ باید به تفاوت های لپ تاپ های برند های متفاوت مسلط باشد تا احتمال اشتباه در روند تعمیرات لپ تاپ به حداقل برسد زیرا همان طور که احتمالا می دانید در صورتی که اشتباهی در حین تعمیرات لپ تاپ یا کامپیوتر رخ دهد به احتمال خیلی زیاد باعث خسارت بیشتر به دستگاه شما می شود و در نتیجه شما هزینه بیشتری را برای تعمیرات لپ تاپ یا کامپیوتر خود صرف خواهید کرد.

در صورتی که کامپیوتر شما دچار مشکل شده است و قصد تعمیر آن را دارید اما نمی توانید آن را تا مرکز تعمیرات کامپیوتر حمل کنید می توانید از روش تعمیر کامپیوتر در محل استفاده کنید، در این روش پس از ثبت فرم توسط مشتری کارشناس یا تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و به تعمیر دستگاه مشتری با حضور خود مشتری می پردازد. در روش تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر در محل در هزینه و زمان شما بسیار صرفه جویی شده و دیگر نیاز نیست دردسر های حمل و نقل کامپیوتر را برای تعمیر آن تحمل کنید. دیجی بان یک مرکز تعمیرات مطمئن است که می توانید برای تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر خود به آن مراجعه کنید.

arminmoghim بازدید : 23 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

دوربین شیائومی از جمله دوربین هایی است که کار با آن آسان است و نصب راحتی دارد . دوربین شیائومی با کاربردی که برای مراقبت از کودکان در خانه دارد جزو محبوب ترین برندهاست و والدین می تواند به راحتی و از راه دور فرزند خود را زیر نظر داشته باشند و دیگر نگران او نباشند . همچنین بای مراقبت از سالمندان نیز می توان از این دوربین مدار بسته با قابلیت های بالا استفاده کرد . یکی ار مهم ترین مزیت هاییی که دوربین شیائومی دارد اتصال به وای فای است و با اتصال به آن می توانید از راه دور هم به صورت تصویری و هم به صورت صوتی ارتباط بر قرار کنید . 

دوربین داهوا برند دیگری است که علاوه بر نظارت کاربرد های مهم دیگرینیز دارد و در عرصهامنیت بسیار نام آور است . شما با این برند می توانید از هوش مصنوعی آن استفاده کنید . هوش مصنوعی دوربین داهوا به تازگی به قابلیت های |آن اضافه شده و کاربرد ها و قابلیت های فروانی به آن اضافه کرده است . هوش مصنوعی دقت این دوربین مدار بسته را بالا برده و در ترافیک ، کنترل افراد ، تشخبیص چهره و از این قبلیت ویژگی ها کمک بسیاری به امنیت در خیابان ها ، مترو ، مراقبت از خانه ، مغازه ، مدارس ، مهد کودک ها و .... کرده است . 

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته داهوا و شیائومی می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید و با مطالعه مقالات بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید . علاوه بر این دوربین مارکت برای راهنمایی شما عزیزان راه های برقراری ارتباط با مشاورین فنی را در سایت گذاشته تا شما یتوانید بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید یا حل مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید . 

arminmoghim بازدید : 18 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خودرو یکی از سرمایه های مهم زندگی محسوب می شود و برای محافظت از آن سیتم های مختلفی وجود دارد . دوربین خودرو و ردیاب خودرو از جمله این سیستم های محافظتی هستند . دوربین خودرو برای تصویر برداری از داخل خودرو و حتی خارج از خودرو تولید می شود . برای اطلاع از مکانی که خودرو در آن پارک شده مخصوصا خودرو های سرقتی ، ردیاب و دوربین خودرو بهترین وسیله هستند . دوربین خودرو اانواع مختلیفی دارد و برای شرایط خاص خود تولید می شوند . مثلا برای دنده عقب دوربین را پشت ماشین نصب می کنند و برای داخل خودرو و ثبت وقایع آن را داخل خودرو نصب می کنند. اما گاهی برای اطلاع از اینکه مقصر تصادف چه کسی است لازم است دوربین بیرون خودرو را تصویر برداری کند . 

ردیاب خودرو نیز می تواند خودروی سرقتی را ردیابی کند یا در صورت گم شدن ماشین یا ندانستن جای پارک ماشین می توانید با ردیاب خودرو محل آن را بدانید . 

انواع دوربین ثبت وقایع خودرو

  • دوربین سیم کارتی خودرو: قابلیت اتصال به اینترنت دارد. ارسال در خواست کمک وGPS   از قابلیت های دیگر آن می باشد.
  • دوربین خودرو آینه ای: انواع مختلفی دارد و دارای نمایشگر است.

انواع ردیاب خودرو

ردیاب خودرو یا gps خودرو به دو دسته تقسیم می شود که شما باید در خرید جی پی اس خودرو ویژگی آن ها را در نظر داشته باشید .

  • ردیاب ماشین که به برق خودرو متصل است و به صورت دائمی با برق کار می کند
  • ردیاب خودرو یا gps ماشین که به صورت شارژی کار می کند و قبل از استفاده توسط شارژر مخصوص تغذیه می شود که بسته به نوع و عملکرد، ساعت ماندگاری باطری ردیاب ماشین متفاوت است. قیمت ردیاب خودرو به نسبت تایم ماندگاری شارژ متفاوت است.

شما برای اطلاع بیشتر در مورد نوع ردیاب و دوربین خودرو و اطلاع از قیمت ها می توانید به دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

arminmoghim بازدید : 21 سه شنبه 31 فروردین 1400 نظرات (0)

دوربین مدار بسته ، دزدگیر و ردیاب سیستم هایی ضروری برای مراقبت و حفظ امنیت خود هستند . مسکن و خودرو دو سرمایه مهم در زندگی هستند آن هم در این گرانی که به سختی میتوان خودرو یا خانه تهیه کرد و خرید . از آن جایی که جزو سرمایه های زندگی هستند و قیمت ارزانی هم ندارند لازم است از آن ها مراقبت شود و به همین دلیل ما قصد داریم سیستم های امنیتی را به شما معرفی کنیم . یکی از این سیتم های امنیتی دزدگیر اماکن است که در صورت بروز مشکل یا اختلال در مکان هایی که در آن جا نصب شده باشد به شما هشدار ، پیامک و اطلاع می دهد یا آژیر ان به صدا در می آید . 

ردیاب خودرو هم برای مراقبت از خودرو استفاده می شود . گاهی ردیاب ها دارای دوربین هستند که در این صورت امنیت بالاتری خواهند داشت گاهی هم فقط ردیابی می کنند و برای این کار نیاز به اینترنت دارند به همین دلیل اکثر ردیاب ها دارای سیم کارت هستند تا بتوانند به شبکه اینترنتی متصل شوند . ردیاب ها می تواننددر جلو گیری از سرقت یا در هنگام سرقت به شما کمک بسیاری کنند . 

لامپ دوربین دار نیز وسیله ای دیگر است که به نوعی دوربین مخفی نیز محسوب می شود زیرا دوربین در وسط لامپ قرار می گیرد و بسیاری از افراد متوجه دوربین آن نمی شوند . شما می توانید از آن در خانه یا در مغازه خود استفاده کنید لازم به ذکر است که دوربین لامپی دید کلی روی مکان دارد و نمی تواند به صورت جزئی نظارت کند . برای اطلاع بیشتردر این رابطه و برای خرید هر یک از این سیستم ها می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید و اطلاعهات بیشتری دریافت کنید . 

arminmoghim بازدید : 27 سه شنبه 31 فروردین 1400 نظرات (0)

زمانی که کودکان وارد مدرسه و مهد کودک می شوند و با خواندن و نوشتن آشنایی می یابند، پتانسیل ذهنی بیشتری برای شنیدن قصه های صوتی پیدا می کنند و با شنیدن یا خواندن هر کلمه از داستان مفهوم و ماهیت آن کلمه را در ذهن خود تصور می کنند. شنیدن قصه صوتی برای کودکان دبستانی، آن ها را با کلمات بیشتری آشنا می کند و ذهن آن ها را تحریک می کند تا کلماتی را که می شنوند، بنویسند یا طرز نوشتن آن را در ذهن خود تصور کنند.

مهد کودک ها همواره مکانی برای رشد و تربیت کودکان بوده است. امروزه مهد کودک ها برنامه های متنوع بسیاری را برای کودکان در نظر می گیرند تا اوقات فراغت و بازی کودکان را پر کنند و والدین بتوانند با خاطری آسوده کودک خود را به آن جا بسپارند. در نظر گرفتن چند نکته در انتخاب مهد کودک مشهد، به عنوان یک کلان شهر، و مهد کودک کرج والدین را در مسیر انتخاب مهد کودک ها یاری می کنند.

نزدیک بودن محل مهد کودک به محل زندگی کودک، برنامه هایی که مهد کودک برای سرگرمی و پرکردن زمان کودک شما در نظر گرفته است و قیمت شهریه ای که مهد کودک تعیین می کند؛ از جمله برخی از نکاتی است در انتخاب بررسی مهد کودک ها باید مورد توجه والدین باشد. 

برنامه های داستان خوانی، شعر خوانی، زمان های مختص بازی، نقاشی و برنامه های آموزشی مانند آموزش قرآن، زبان انگلیسی و الفبای فارسی در مهد کودک ها تدوین می شوند و مربیان و نگهداران کودک این برنامه ها را برای آن ها اجرا می کنند. 

بخش نگهداری از شیرخوارگان و کودکان تا 2 سالگی نیز با خواندن آهنگ و موسیقی های آرام بخش  و یا خواندن قصه برای آن ها، کودکان را آرام می کند. مهد کودک برای کودکان بالای 3 سال، در روند اجتماعی شدن آن ها تاثیر مثبتی داشته و برقراری ارتباط با همسالان را برای کودک میسر می کند.





arminmoghim بازدید : 19 سه شنبه 31 فروردین 1400 نظرات (0)

آغاز حرف زدن بچه از بدو تولد اوست؛ به گونه ای که کودک با استفاده از اصوات مختلف سعی در برقراری ارتباط با محیط پیرامون خود می کند و پیام های خود مانند گرسنگی یا دل درد را می رساند. نوزادان تا 3 ماهگی همواره صداهای اطراف را می شنوند و نسبت به صداهای اطراف خود واکنش هایی نظیر ترس، گریه یا خنده دارد. با انجام تمرین هایی مانند آواز خواندن برای کودک یا صحبت کردن با اطرافیان در حضور اطرافیان می توانید هوش کلامی کودک را در این دوران تقویت کنید. از 3 ماهگی به بعد می توانید با قرار دادن صورت خود مقابل صورت کودک، رو در روی او با کودک صحبت کنید و از طریق بازی با کودک، کلمات را به طور واضح برای او تلفظ کنید. گذاشتن یا نواختن موسیقی برای کودک در این دوران تا یک سالگی کودک، در بالا بردن مهارت های زبانی تاثیرگذار است. 

بازی کردن با کودکان مهارت های زیادی را به آن ها می آموزد؛ لذا از این طریق بسیاری از کارها و مفاهیم را می توانید به آن ها آموزش دهید. بازی های فکری بسیاری فعالیت های ذهنی کودکان را تقویت می کنند و انواع هوش را در آن ها بالا می برد. بازی برای یادگیری و پیشرفت کودکان در بزرگسالی بسیار مهم است. بازی با کودک هم چنین باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آن ها و تقویت مهارت های اجتماعی، زبان و ارتباطات کودک می شود. بازی های فیزیکی و تحرکی با کودک، او را از لحاظ بدنی تقویت می کند و هم چنین سرعت رشد کودک با انجام این بازی ها افزایش پیدا می کند.

بازی کودک با همسالان خود نیز برای کودک نکات آموزنده و لحظات خوش بسیاری را برای آن ها می سازد. کودکان در مهد کودک با سایر همسالان خود آشنا و دوست می شوند و به بازی کردن به آن ها می پردازند که این کار به اجتماعی شدن کودک در بزرگسالی کمک می کند. مهد کودک مشهد با قیمت های مناسب خانواده ها و امکانات بسیار و مربی های مجرب، انواع بازی های کودکانه را در برنامه خود دارد. مهد کودک مشهد در نقاط مختلف این شهر دایر است و والدین می توانند نزدیکترین مهد کودک را برای پرورش فرزند خود انتخاب کنند.




arminmoghim بازدید : 22 سه شنبه 31 فروردین 1400 نظرات (0)

مضامین قصه کودکانه کوتاه که برای بچه تعریف می کنید باید طوری باشد که هم پیام مفیدی را به ذهن کودکانه کودک منتقل کند و هم برای او جذاب و سرگرم کننده باشد. بچه برای شنیدن قصه کودکانه کوتاه تمرکز حواس و حوصله بیشتری دارند، چون نیازی نیست تا آن ها مدت زیادی بنشینند و به یک داستان گوش کنند و این کم بودن جزئیات در قصه های کوتاه و سرگرم کننده بودن آن ها، برای آن ها جذابیت های خاصی ایجاد کرده است.

امروزه نویسندگان بسیاری به تالیف قصه های کوتاه متعدد مشغول هستند که هر کدام از آن ها محتوای خاصی را در برمی گیرد؛ معمولا قصه کودکانه کوتاه از دو جهت آموزنده بودن و روایت داستانی سرگرم کننده برای بچه ها تالیف می شود، و والدین با خواندن این قصه ها برای کودکان علاوه بر پر کردن اوقات فراغت کودکان، مفاهیم جدیدی را به آن ها آموزش دهد.

بدخوابی کودکان عبارت از اختلال در به خواب رفتن یا تداوم یافتن خواب در کودکان است. در ابتدای تولد تا زمانی که نوزاد برنامه ساعتی مشخصی برای خواب خود پیدا کند، بدخوابی خاصی مشاهده نمی شود، و فقط بهم ریختگی ساعتی وجود دارد؛ بدین معنی که کودک معمولا شب ها بیخواب است و روزها به خواب می رود. معمولا کودکان بین یک تا سه سالگی دچار بدخوابی می شوند. این بدخوابی کودکان می تواند ناشی از ترس کودکان از عوامل مختلف محیطی یا استرس و اضطراب کودک از به خواب رفتن باشد. اغلب ترس کودکان از تنها ماندن در خواب یا خواب بد دیدن یا حتی ترس از شب ادراری در حین خواب، باعث می شود تا آن ها دچار بدخوابی شوند و خواب آن ها به هم بریزد. مقابله با این اختلالات و درمان آن ها در کودکی، از بسیاری از مشکلات و بیماری های روحی و روانی انسان ها در بزرگسالی جلوگیری می کند. لذا روانشناسی کودک با شناخت و بررسی هر یک از این اختلالات و یافتن راهی برای درمان آن ها به کمک انسان ها آمده است. با مراجعه به روانشناسان و مطرح کردن مشکل کودک خود با او و درمان کودک، به سلامت جامعه انسانی کمک می کنید.

arminmoghim بازدید : 26 دوشنبه 30 فروردین 1400 نظرات (0)

با نزدیک شدن به فصل گرما یعنی تابستان همگی به فکر سلامت عملکرد کولر های خود هستیم. در روند ساخت کولر های مدرن امروزی از ظرافت و روش های جدیدی استفاده شده است. بنابراین تعمیر کولر ها نیازمند توانایی، تجربه و مهارت بسیار زیادی نیاز دارد. تعمیرکاری که برای تعمیر کولر اقدام می کند باید به طور تخصصی به تعمیر کولر گازی یا تعمیر کولر آبی مسلط باشد، به این منظور که ممکن است یک تعمیرکار در تعمیر کولر های آبی توانایی و تخصص کافی را داشته باشد اما نتواند تعمیر کولر گازی را به درستی انجام دهد. بنابراین به خاطر داشته باشید که در صورتی که کولر شما دچار مشکل و خرابی شد تعمیرکار مناسب  و متخصص در زمینه تعمیر کولر خود را انتخاب کنید تا احتمال اشتباه در انجام اقدامات لازم برای تعمیرات کولر را به حداقل برسانید. زیرا هرروزه بر قیمت کولر ها افزوده می شود و در صورتی که کولر شما به دلیل اشتباه تعمیرکار مورد نظر به طور کامل خراب شود هزینه و خسارت بسیار زیادی روی دست شما خواهد گذاشت.

البته قیمت تمامی لوازم الکترونیکی نیز هر روزه رو به افزایش است به عنوان مثال قیمت لپ تاپ ها و کامپیوتر ها نیز رو به روز درحال افزایش است. خصوصیات مربوط به تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ نیز بسیار مهم هستند. تعمیرکاری که برای تعمیر مشکلات و ایرادات لپ تاپ شما اقدام می کند باید توانایی و اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشد. در نظر داشته باشید که تعمیرکاری که لپ تاپ خود را برای تعمیر به او می سپارید به تفاوت های محصولات شرکت های سازنده متفاوت مسلط باشد. به این منظور که اگر لپ تاپ شما از برند ایسر است، یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسر را برای تعمیر لپ تاپ شما انتخاب کند. به طور کلی باید حداکثر دقت در روند تعمیرات دستگاه حساسی مانند لپ تاپ به کار گرفته شود زیرا اشتباه در روند تعمیرات چنین دستگاه هایی خسارت های بسیار زیادی به کل دستگاه خواهد زد.

دیجی بان یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که با دسترسی به مجرب ترین و ماهر ترین تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی قادر است هر گونه مشکل و ایراد در روند عملکرد دستگاه های شما حتی کولر هایتان را در زمان کوتاه و حداقل هزینه رفع کند و اطمینان داشته باشید که دستگاه شما را سالم به شما تحویل می دهد.

arminmoghim بازدید : 30 یکشنبه 29 فروردین 1400 نظرات (0)

کودکانی که قبل از خواب به قصه کودکانه شب صوتی گوش می کنند، ذهنشان بیشتر از حالت عادی برای به خواب رفتن آماده می شود. قصه کودکانه شب صوتی مخصوصا اگر با یک موسیقی متن آرام همراه باشند، در ایجاد آرامش قبل از خواب کودک تاثیر زیادی دارد. فکر کردن به تخیلات موجود در داستان، و همراه شدن با جریان آن، کودک را از نوسانات روز جدا کرده و به آرامش شب نزدیک تر می کند. قصه های صوتی با روایت راوی و فضاسازی های متناسب با ذهن کودک برای او روایت می شوند. تحقیقات نشان داده اند که کودکان گوش دادن به قصه های صوتی را بیشتر از خواندن کتاب های فیزیکی دوست دارند و علاقه و تمرکز آن ها در بردخورد با قصه های صوتی شب بیشتر است. 

لذا قصه کودکانه شب صوتی می تواند راهی مناسب برای علاقمند کردن کودکان به دنبال کردن قصه ها و کتاب خوانی در سنین بزرگسالی آن ها باشد. با گوش کردن به قصه های صوتی، کودک سعی می کند سناریو داستان را در ذهن خود حفظ کند و با تصویرسازی جریان هایی که در داستان اتفاق می افتد، قوه تخیل خود را نیز وارد داستان کند. به همین دلیل است که قصه های صوتی عادات کتاب و قصه خوانی را در کودکان تقویت می کنند، حافظه کودکان را ارتقاء می دهند و مهارت های نوشتاری و تکلمی را در کودکان بالا می برند. 

علائم کرونا در کودکان نسبت به بزرگترها خفیف تر است. تشخیص کرونا در کودکان همانند بزرگسالان با انجام تست کرونا انجام می پذیرد. طبق نتایج تحقیقات به دست آمده علائم کرونا در اغلب کودکانی که به آن مبتلا شده اند  بسیار خفیف تا متوسط مانند سرماخوردگی بوده و شامل مواردی مانند تب، آبریزش بینی، سرفه، استفراغ و اسهال بوده است؛ اما ابتلا به این ویروس در کودکانی که بیماری زمینه ای قلبی و تنفسی دارند، مانند بزرگسالان، خطرناک تر از سایر گروه ها است. 

با مراجعه به سایت وولک می توانید به انبوهی از قصه های کودکانه شب صوتی جذاب و شنیدنی برای کودکان  و هم چنین مقالات  کاربردی در حوزه سلامت و روانشناسی کودک خود دسترسی داشته باشید. 

 

arminmoghim بازدید : 44 یکشنبه 29 فروردین 1400 نظرات (0)

خواندن داستان کوتاه کودکانه برای بچه ها به علت توجه به حوصله و تمرکز حواس کودک و قدرت درک مطلب او برای کودک مفید است. کودکان حوصله شنیدن جزئیات داستان ها را ندارند و داستان های کوتاه کودکانه این مزیت را دارند که علی رغم کوتاهی، پیام خود را به کودک می رسانند. بهتر است داستان خوانی برای کودکان با داستان کوتاه کودکانه آغاز شود، چرا که تمرکز کودک روی جریان داستان و هم چنین علاقه کودک به داستان ها و کتابخوانی بیشتر می شود. داستان های کوتاه کودکانه بسیاری از گذشته تا به امروز تالیف شده اند که جریان های مختلفی را در بر دارند؛ نکات آموزشی، فرهنگی و تخیلی بسیاری در این داستان ها روایت می شوند که با خواندن برای کودکان می توان آن ها را با این مفاهیم آشنا کرد.

خواندن داستان کوتاه کودکانه در بالا بردن هوش کودکان تاثیر بسیار زیادی دارد. هوش زبانی و کلامی کودک دارای بیشترین تاثیر از شنیدن داستان های کودکانه است. کودکان با شنیدن داستان های کودکانه متعدد، با کلمات متنوع و بیشتری آشنا می شوند و دایره لغات ذهنی آن ها بزرگ تر می شود؛ به این ترتیب مهارت های آن ها در ساختن کلمات و جملات مختلف در هنگام تکلم افزایش پیدا می کند. مهارت داستان پردازی و تقویت قوه تخیلی کودک نیز با شنیدن داستان های مختلف، تقویت می شود.

خواندن داستان کوتاه کودکانه در برطرف شدن مشکل نخوابیدن کودکان نیز تاثیر زیادی دارد. روایت داستان منجر به القای آرامش در ذهن انسان می شود و بدین ترتیب به خواب کودک کمک می کند. البته نخوابیدن کودکان علت های مختلفی دارد که ریشه یابی این مشکل و مراجعه به روانشناس کودک نیز آن را حل می کند. 

استرس و اضطراب کودکان، ترس کودکان از عوامل مختلفی مانند شب ادراری، مسدود بودن راه های تنفسی در خواب، افسردگی، سندروم پاهای بی قرار، وجود اختلالات عصبی در کودک و عادات خوابی نادرست در ایجاد بد خوابی و نخوابیدن کودکان در شب تاثیر زیادی دارد.



تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 722
  • بازدید سال : 4,671
  • بازدید کلی : 28,584